Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Höh! Mies tunnusti että tuo naapurin nuori äiti on hänen mielestään tosi seksikäs.=((

Vierailija
06.04.2006 |

*niisk*...=(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä sitten keskustelun lomassa hän alkoi vihjailla sinne kauneuden puolelle ja kysyin suoraan että aijaa, onko se susta nätti vai. Ja mies vastas että sehän on aika kisu. Seksikäs ku mikä!!!!!!!!

Niinhän tuo on..=(

AP

Vierailija
2/7 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täh... tosissasko oot??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole sulta pois. Niiskuttamisen sijaan voisit olla iloinen siitä, että miehesi pitää suhdettanne niin hyvänä, että voi moisen asian myöntää pelkäämättä, että siitä tulee maailman suurin sota. Ei tuo mielestäni ole tahdittomuutta, vaan luottamusta oman puolison minäkuvaan ja omaan suhteeseen.

Nyt ryhti suoraksi, syvä hengenveto ja itsetunto kuntoon. Naapurin seksikkyys ei tarkoita, että sinä et olisi seksikäs ja kaunis. Seksikkyyden määrää ei ole vaikoitu lähiöittäin, onneksi.

Vierailija
4/7 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. nimimerkki olinksemä:)

Vierailija
5/7 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Vierailija
6/7 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdikkuutta, tahvo...

Vierailija
7/7 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on vastannut moneen kertaan että " no öö, ei" ja sinä vielä ja vielä ja vielä kysyt että " eikö naapurin anja muka sinusta ole seksikäs???" ja mies lopulta kyllästyy ja sanoo " no kai se sit on." ehkä olen väärässä, mutta näin meillä toisinaan " keskustelut" menee, ja sitten loukkaannun vaikka itse olen jankannut miten kaunis tuo Viivi Avellan on, " eikö sinustakin, kulta?"