Poikaystävä tulee työreissulta takaisin ensi viikolla, miten yllättäisin hänet?
Ajattelin ainakin kokata ruokaaa ja leipoa omenapiirakan. Onkohan lohikeitto huono tai liian arkinen idea, vaikka mies siitä tykkääkin? Sitten ainakin nättiä päälle, kiharat ja meikkiä vähän.
Kommentit (25)
Miten yllättäisit? Mene sänkyyn työkaverisi kans ja hanki tippuri
"Yläkerran leskirouva joka kerta osaa minut yllättää
se pukeutuu vain käsiinsä"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan väärin meni. Minua ei ilahduttaisi yhtään tuollainen.
Tee mielummin mustikkapiiras, uunilohta ja laita nuttura.
Ei kiharia ne on huonot.
Jotain paljastavaa päälle ja tarjolle alkoholia.
Voi tietysti olla, että mies tulee kaupan kautta kaljoineen.En oo ikinä kuullutkaan, että kukaan mies pitäisi nutturoista
Et selvästi tiedä mistä miehet pitää.
Miehesi on kohtelias ja litkii lohisoppaasi.
Tee jotain raskasta ja täyttävää ruokaa.
Keitto ei ole miesten ruokaa.
No jos et ikinä normaalisti tee ruokaa, voihan se lohikeittokin olla yllätys.
Avaamaton Leijona-pullo ja anna miehelle rauha koko illaksi poistumalla asunnosta.
Vierailija kirjoitti:
No jos et ikinä normaalisti tee ruokaa, voihan se lohikeittokin olla yllätys.
Teen useinkin ja kokkaillaan yhdessä paljon, mutta mies vain oli ohimennen sanonut yksi päivä, että haluaisi maistaa lohikeittoani. Mutta uunilohi on myös hyvä vaihtoehto :)
Ap
Pitääkö se nuttura olla messy vai tiukka?
Vierailija kirjoitti:
"Yläkerran leskirouva joka kerta osaa minut yllättää
se pukeutuu vain käsiinsä"
Heh, meinasin laittaa saman ja etsiä tubesta linkin, mut ennätit! :)
Mutta, itse (miehenä) se sexihän se oli mielessä, niinkuin oli exälläkin, kun yhdessä oltiin. Ei siinä paljon ruokajuttuja mietitty. No ehkä yhdet kaljat juotiin, osittain janoon, osittain "jännitykseen".
Vaihda lukot, liity lahkoon ja ala seurustella hänen äitinsä kanssa. Uskoisin että yllättyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiharia ne on huonot.
Voi tietysti olla, että mies tulee kaupan kautta kaljoineen.En oo ikinä kuullutkaan, että kukaan mies pitäisi nutturoista
Keitto ei ole miesten ruokaa.
Veikkaan, että nuo kaksi yläpeukkua ovat miehiltä ja 5 alapeukkua naiselta jotka kuvittelee tietävänsä mistä miehet pitää.
Piilota miehen paras kaveri vaatekaappiin. Oikein tuplayllätys kun miehen tärkeimmät ihmiset ovat toivottamassa tervetulleeksi takaisin!
Ei kai ruonlaittaminen ole mikään yllätys vai et yleensä kokkaan koskaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiharia ne on huonot.
Keitto ei ole miesten ruokaa.Veikkaan, että nuo kaksi yläpeukkua ovat miehiltä ja 5 alapeukkua naiselta jotka kuvittelee tietävänsä mistä miehet pitää.
No mä tiedän mistä oma mieheni pitää. Esim. kalasopasta (madesoppa on ehdoton suosikki).
Näin ohiksena.
Siis minä oikeasti pidän keskustelusta, hyvästä safkasta ja kaikesta romanttisesta, mutta kyllähän se suikkari olisi ihan parasta. Sori.
No mitä nyt tuossa pitää erikseen yllättää. Tietysti laitat ruokaa ja annat ison halin ja myöhemmin seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai ruonlaittaminen ole mikään yllätys vai et yleensä kokkaan koskaan?
Ei asuta vielä yhdessä, siksi ajattelin, että olisi kiva yllätys viedä ruokaa mukana kun menen hänen luokseen illalla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Siis minä oikeasti pidän keskustelusta, hyvästä safkasta ja kaikesta romanttisesta, mutta kyllähän se suikkari olisi ihan parasta. Sori.
Ruuan jälkeen avaan miehen housut :)
Ap
Kiinnostaako jotain miestä oikeasti joku ruoka ja omenapiirakka? Itseäni ei ainakaan. Kyllä paras yllätys olisi vaan nopea suihinotto.
En oo ikinä kuullutkaan, että kukaan mies pitäisi nutturoista