Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, tekee mieleni kostaa, sillain kevyesti :P

Vierailija
03.10.2017 |

En halua alkaa mihinkään panosuhteeseen kostoksi mieheni petoksesta. Mutta joku nettiflirtti tai chat tai muu ajatustenvaihto (jopa nettiseksi) saattais tulla kyseeseen. Vai laitanko tissikuvia jonnekin esille? Mies ei saa tästä tietää mutta saisin omassa mielessäni tietää kostaneeni. Mitä palveluita/sivuja/tapoja suosittelette?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat tissikuvia esille kostaaksesi miehellesi 😂 ?Joidenkin ihmisten "järjen"juoksua on vaan ihan mahdotonta tällaisen perushumanistin ymmärtää. Suosittelen lämpimästi käyntiä psykiatrin juttusilla.

Vierailija
2/19 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä olisi itselleni keino päästä petetyksi tulemisen ahdistuksesta eroon, kun olisin tehnyt jotain kiellettyä mutta kuitenkin melko harmitonta. Ei sinun tarvitse ymmärtää, yritän vain Selviytyä. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos jättäisit miehen?

Vierailija
4/19 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos jättäisit miehen?

Tämä on myös vaihtoehto. Mieluummin kokeilen ensin pientä sikailua ennen kuin annan periksi.

Missä ihmiset nykyään juttelevat, mitä anonyymejä kohtaamispaikkoja netissä on?

Vierailija
5/19 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostaminen on oikeasti tyhmää ja lapsellista, jos et pysty antamaan anteeksi ja unohtamaan niin silloin kannattaa vakavasti harkita eroa tai jotain pariterapiaa.

Kun toisen luottamusta on loukattu niin se on aina vakava asia, toiset parisuhteet kestävät sen, toiset eivät, mieti on teillä vielä riittävästi syitä ja motivaatiota jatkaa ja yrittää korjata suhdetta takaisin parempaan suuntaan, väkisin ei kannata yrittää jos ei edes itse usko että asiat voisivat vielä korjaantua.

Vierailija
6/19 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde lenkille! En tiedä missäpäin asut, mutta meillä on ainakin sellainen ilma, että tonne sateeseen kun lähtee niin kyllä siellä suurimmat v.......set katoaa. Eikä tarvii sitten myöhemmin ahdistua kun ne tissikuvat pomppaa esille jossain ikävässä yhteydessä.

Vierailija
7/19 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ihan pakkoo kostaa, niin koita nyt kuitenkin löytää joku sellainen keino, joka ei vahingoita itseäsi.

Kun tuo tissikuvajuttuhan ei tosiaan vehingoita ketään muuta, mutta potentiaalisesti sit sua aika paljon.

Vierailija
8/19 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tissikuvat tänne. Se auttaa.

Vierailija
9/19 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos petoksessa olis kyse miehen uskottomuudesta, niin mä ryhtyisin hiljalleen katselemaan itselleni uutta seuraa ja mahdollisesti myöhemmin uutta kumppania. Rekisteröityisin jollekin nettideittipalstalle ja tuulettaisin tunteitani aluksi testaamalla siellä viehätysvoimaani ja juttelemalla mukaville miehille, samalla tekisin hiljalleen eroa nykyisestä kumppanista.

Vierailija
10/19 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen kakaroita "aikuiset" ihmiset nykyään ovat?

Vierailija
11/19 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen vieläkin niitä kostotissikuvia..

Vierailija
12/19 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pitääkin perustaa kostotissiketju kaikille petetyille naisille!

Vierailija
13/19 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyh, että oikein typrää ja lapsellista! Jännä homma että petturia kohtaan pitää olla kunnioittava, ja ei missään nimessä "lapsellinen". Kyllä tuollaisen petetyksitulemisen jälkeen petetyllä on oikeus tehdä juuri miten hän itse sattuu haluamaan, niinhän se toinenkin on tehnyt. Mä pettäisin miehelle niin läheisen henkilön kanssa kuin mahdollista, ja "kiinni" jäätyäni sanoisin vain että sopii pakata kamppeet jä lähteä vittuuun mun kämpästä, en sua enää ois halunnutkaan, mokoma persepää. Että iteppä tilasit, ja nyt tiedät saanees sen mitä tilasit. son moro!

Vierailija
14/19 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyyh, että oikein typrää ja lapsellista! Jännä homma että petturia kohtaan pitää olla kunnioittava, ja ei missään nimessä "lapsellinen". Kyllä tuollaisen petetyksitulemisen jälkeen petetyllä on oikeus tehdä juuri miten hän itse sattuu haluamaan, niinhän se toinenkin on tehnyt. Mä pettäisin miehelle niin läheisen henkilön kanssa kuin mahdollista, ja "kiinni" jäätyäni sanoisin vain että sopii pakata kamppeet jä lähteä vittuuun mun kämpästä, en sua enää ois halunnutkaan, mokoma persepää. Että iteppä tilasit, ja nyt tiedät saanees sen mitä tilasit. son moro!

Kiitos! AP

Vierailija
15/19 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppis

Vierailija
16/19 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee feikkiprofiili jonkun misun kuvalla ja chattaile sillä miehelle. Pyydä kikkelikuvia, lähetä itse netistä otettuja tissikuvia. Keksi loppuun joku nolo käänne, esim. "olen alaikäinen hehe :D" , "eikai sua haittaa että oon trans" , "sori mun mies näki meidän chatit ja se on tallentanut sun kuvat :/" tms.

Kun mies on ensin pelästynyt, niin paljasta toki että loppukäänne oli valetta ja sua ei vaan kiinnosta :)

Vierailija
17/19 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Ap teitkö jo jotain??

Vierailija
18/19 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika halpa olet jos en muuta voi sanoa. Millä tavalla se kostaa mitään miehellesi että lähettelet itsestäsi ala-arvoisia kuvia joillekin tuntemattomille? Eikös tuo vähänniinkuin alenna omaa asemaasi entisestään. Ei ole sua järjellä siunattu. What ever floats your boat.

Vierailija
19/19 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tulee kyllä niin se vanha Kummeli-sketsi mieleen, missä mies huutelee kerrostalon sisäpihalla heittävänsä vaatteet mäkeen, jos ei joku pian anna rahaa...

"Mä oon täällä vaatteiden alla jo valmiiks alasti!"

Yhtä paljon järkeä on AP:n "kostossa".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi