Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Sofia tykkää vain ryhmä hau-tavaroista" - miten reagoisit?

Vierailija
03.10.2017 |

Kyseessä on ystäväni lapsi, emme ole sukua enkä ole lapsen kummi. Perheessä on talous aika tiukalla ja toisinaan olen halunnut muistaa lasta hieman, kun tiedän, ettei muistavia läheisiä juuri ole. Viimeksi lomalta tullessani toin lapselle disney-prinsessa pyyhkeen ja ryhmä hau-suihkugeelin tuliaisiksi. Jälkikäteen sain palautetta ystävältäni, kuinka "Sofia tykkää vain ryhmä hau-tavaroista, mutta ei Kajasta eikä vaaleanpunaisista tavaroista. Hänestä disney-prinsessat, hello kitty jne ovat tyhmiä". Tämä reaktio hämmästyttää minua. Ymmärrän toki, että lapsella voi olla joku tietty suosikki, mutta onko tosiaan näin, että lahjojenkin laadun voi nykyisin toivoa? Onko tällaiset kommentit nykyisin tavallisia ja miten olette niihin reagoineet?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahja on lahja. Toivoa saa aina, mutta lahjan ostaja lopulta päättää, mitä hankitaan.

Vierailija
22/25 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi varmaan pyydetään kakskymppistä suoraan kouraan? Mun mielestä lahjakulttuuri on mennyt kummaksi. Ennen oltiin iloisia, kun saatiin jotain lahjaksi. Nykyisin lapset tuntuvat kärttävän lahjoja, mutta sellaisen saadessaan lahja jaksaa kiinnostaa vain hetken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritäpä löytää tytölle ryhmä hauta, jossa ei oo kajaa eikä vaaleanpunaista.

T. Toinen samankaltaiseen tyttölapseen törmännyt

Vierailija
24/25 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi on huonokäytöksinen. Lahjoista ei kuulu valittaa.

Vierailija
25/25 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi mitään, jos vanhemmat haluaa lapsestaan sellaisen nirppanokan kasvattaa. Tiedät ettei kannata uhrata ajatusta sen lapsen ilahduttamiseen enempää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi