Suututtaa ihan hirveästi kun sain kuulla mieheni kaverin pettäneen vaimoaan kun vaimo makasi sairaalassa.
Ottaa myös miehen jotenkin välinpitämätön/puolusteleva asenne ihan hemmetisti päähän.
Karmeinta on se, että naiselle tehtiin hätäsektio ja menetti paljon verta eli oli raskas ja jopa henkeä uhkaava synnytys. Yleensä kun ei olla edes paikalla (oli työreissulla ulkomailla) niin voisi edes hengessä olla mukana ja kunnioittaa vaimoaan, mutta ei, tää herra meni huoriin. Sitten lässyttää ja vetää niin roolia ja kulissia facebookissa ja kaikkien muiden edessä miten sitä ollaan niin tuoretta isää ja perhemiestä. Mua järkyttää myös se, että kertoi asiasta mun miehelle. Ei oo häpyä edes hävetä itseään.
Että kun on paha mieli. Onko kukaan muu huomannut,että raskaana olevia ja pienten lasten äitejä tunnutaan pettävän ylivoimaisesti eniten? Jotenkin erityisen pahalta tuntuu, koska silloin toinen kuitenkin tekee molempien puolesta työn ja tuo yhteisen lapsen maailmaan. Ihan minimi mitä siinä voi tehdä on pitää housut jalassa vieraiden naisten seurassa.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Kai ap aikoo kertoa ystävälleen, millainen mies tällä on?
Pientä rajaa!! Synnytysmasennuksesta kärsivä vaimo ajetaan itsemurhaan, niinkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai ap aikoo kertoa ystävälleen, millainen mies tällä on?
Kyseessä ei ole minun ystäväni vaan miehen ystävän vaimo, jonka olen vain pari kertaa nähnyt. Tiedän kylläkin hänen olleen heikossa kunnossa synnytyksen jälkeen ja on ollut rankkaa. Eli en mene. Yleensä kannatan ehdottomasti kertomista, mutta en halua mulle tuntemattoman ihmisen elämään sekaantua ja varsinkaan kun äiti selvästi taistelee jaksamisen kanssa. Jos on univajeessa,valmiiksi masentunut ja sopeutuu elämään ensimmäisen vauvan kanssa ei siihen tarvita valtavaa tunneshokkia.
Samalla huolestuttaa taudit ja muut.
Tuntemattomasta henkilöstä kuitenkin tiedät että hän kamppailee jaksamisen kanssa eikä mahdollisiin tauteihin sun muihin ole mitenkään varauduttu?
Älä ny viitti, mitä välii? Juttele asiasta niinku muutki äläkä puutu epäolennaiseen.
Älä kerro vaimolle, mutta kerro miehesi kaverille, mitä hänestä ajattelet.
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän yhden parin, jolla lapsia ja vaimo kuolemassa syöpään. Mies hankki sivusuhteen varmaan lohduttaakseen itseään. Vaimo kuoli toivottavasti tietämättömänä äijänsä touhuista.
Mua ällötti.
Mä en ymmärrä miten tuollaiseen voi edes pystyä jos välittää kumppanistaan. Tuollaisessa tilanteessa mua ällöttäisi ajatuskin jonkun muun kanssa panemisesta.
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän yhden parin, jossa mies on pettänyt monta kertaa reissuillaan mutta jäänyt tekosistaan kuitenkin vain kerran kiinni. Nainen on oikeasti täydellinen, mutta on läheisriippuvaisena ihan kiinni siinä narsistirentussa. Tuntuu ikävältä seurata vierestä, kun nainen ei huomaa mitään.
Voitko nyt hyvänen aika kertoa hänelle? Vaikka ihmiset ajattelee ettei halua puuttua, mutta miettikää nyt ihan oikeasti haluaisitteko te tietää jos siinä suhteessa olisitkin sinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
meijän piireissä tuommoisilla vasikoilla ei ole paikkaa. Vituttaa ylipäätään nössömiehet ketkä kertoo vaimolleen kaiken.
No niin pieni mies, menehän nyt siitä.
No niin "normaalipainoinen" marjatta 50v, menehän takaisin töihin.
No en todellakaan tiennyt tilannetta ennenkuin oltiin siellä. Sen tiesin, että vaimo oli sairaalassa, mutta en muuta. Juu, oikea sika miehekseen!