Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te toiset naiset, miten merkkaatte rakkaanne?

Vierailija
03.10.2017 |

Suihkautatteko vähän hajuvettä vaatteelle? Hius johonkin tiettyyn paikkaan? Pieni maskotti? Pikkuinen fritsu salaiseen paikkaan?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksäni kakkoselle, nyk. ykköselle, kiitokset parfyymiviesteistä. Kyllä mä ne haistoin heti, mutta piti ensin järjestellä omat ajatukset ja suunnitelmat rauhassa kuntoon, sitten vasta tein sulle tilaa. Pahoittelen viivytystä, huomasin että se oli teille vaikeaa.

Marttyyri

Vierailija
22/46 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eksäni kakkoselle, nyk. ykköselle, kiitokset parfyymiviesteistä. Kyllä mä ne haistoin heti, mutta piti ensin järjestellä omat ajatukset ja suunnitelmat rauhassa kuntoon, sitten vasta tein sulle tilaa. Pahoittelen viivytystä, huomasin että se oli teille vaikeaa.

Marttyyri

Todellakin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettäminen on out kirjoitti:

masentaa lukea näitä juttuja :o

Tervetuloa todellisuuteen

Vierailija
24/46 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä leikkaan keskelle päälakea sellasen parin euron kolikon kokoisen kaljun kohdan.

Vierailija
25/46 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huolehdin, että pussit on aina tyhjät. Ei vilkuile vieraisiin pöytiin.

Samoin. Ensin nussitaan kerta tai kaks ja ennen kun päästän sen lähtee kotiin niin viimeisetkin mehut kunnon suikkarilla. Luulis et se tyranni kotiakka huomaa et ukkokullalta on pussit tyhjät ja ei paljon mieli tee ku on tarjolla parempaa ja monipuolisempaa

Kuinka tyhmä voikaan nainen olla 😂

Tyhmä???

Vierailija
26/46 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen merkannut hänet avioliitolla, neljällä yhteidellä lapsella, isolla kasalla yhteisiä velkakirjoja. Niissä lienee ristiä merkattavaksi riittävästi.

Ehkä mainitsemasi asiat sitovat miehesi vuosikymmeniksi sinuun mutta ei se seksisuhteita estä

Vierailija
27/46 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Termiä "pussit tyhjäksi" ei ole olemassa kuin tyhmien blondien ajatusmaailmassa..... sori spoilauksesta!  Aika monta varvia saa vetää putkeen, ennen kuin tullessa lentää vain "kuumaa ilmaa ja pullanmuruja". Eikä ne pussit täyty täyttymistään, että viikon pidättäytymisen jälkeen niin, että pussit poikkuis polvissa ja mälliä lentäisi "litra tolkulla".  Sitten kun kassit ovat ns. täynnä, niin tahaton yöllinen siemensyöksy kyllä hoitaa tyhjennyksen automaattisesti.

M45

Vierailija
28/46 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkarit taskuun, parfyymiä suihkaus, korviksen voi laittaa jos vaatteissa on sellaisia taskuja joita ei käytetä, esim. kauluspaitojen rintamuksessa, housuissa ym. tippuvat sieltä sitten kun muija pyykkää. Pieni naarmu siellä täällä.

Vierailija
29/46 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orja haluaa nousta rouvaksi.

Kuka ottaa lutkan naisekseen ?

Entinen malli, joka ei saa enää miesten huomiota, kuvittelee

saavansa edes jotain naista painavilla jutuillaan.

Sun aika meni jo. Ei kannata mielistellä. Herää arkeen.

Vierailija
30/46 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas. Aika paljon miehet pettävät kun joka päivälle riittää toinen nainen-keskustelua. Raukat heteronaiset antavat jopa nimen miehelleen vaikka miehet vain elävät vapaata elämää sivusuhteineen.

Pitäisikö se moniavioisuus jo laillistaa?

Vierailija
31/46 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fuckbuddyni merkkaan fritsuilla. He's mine!

Et taida tietää, mitä fb tarkoittaa.

Öö, tiedän se Facebook, mut miten se liittyy tähän mitenkään?

Vierailija
32/46 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se normaali: Olen syöttänyt hieman pullukaksi, leikkaan itse hänen hiukset ja valitsen rumia vaatteita.

Vierailija
33/46 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt mitenkään varsinaisesti merkkaa, mutta kyllä hän käyttää päivittäin korua, jonka hänelle joululahjaksi ostin.

Vierailija
34/46 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän korkeatasoisten rakastajattarien ei tarvitse merkkailla. Kaupungilla kaikki kyllä tietävät kuka todella on kenenkin herran sydämen kuningatar ja kuka piika sekä lastenlikka.

Vierailija
35/46 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän korkeatasoisten rakastajattarien ei tarvitse merkkailla. Kaupungilla kaikki kyllä tietävät kuka todella on kenenkin herran sydämen kuningatar ja kuka piika sekä lastenlikka.

Tämähän se on. Olen sivusta katsonut näitä ja kyllä se vaimo on yleensä se kiltti orjanainen joka ok hankittu lastenlikaksi jotta mies saa painaa vapaana. Muut naiset ovat määrätietoisempia ja tietävät ettei mies sitoudu. Vaimo on naiivi ja hölmö, lukittava lelu. Aina säälittää nähdä vaimo alttarilla.

Vierailija
36/46 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua sä selität? Ei huvita merkata poikaystävää, koska en omista sitä vaa rakastan.

Onko sulla kaikki muumit tullut takas laaksoon?

Vierailija
37/46 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raavin selkää.

Vierailija
38/46 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissanainen kirjoitti:

Raavin selkää.

Samoin ja myös rintaa ja olkapäitä. Lisäksi teen sille niitä juttuja mitä se ei kotona saa.

Mä ainakin huomaan heti jos se on kotona saanut seksiä lähiaikoina ihan sperman määrästä ja voimasta miten se tulee nieluun, luulisi että vaimokin huomaa jos nyt edes suihin ottaa

Vierailija
39/46 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllisesti vaihtuvin sukupuolitaudein.

Vierailija
40/46 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fritsuin tietty

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän