Hei te toiset naiset, miten merkkaatte rakkaanne?
Suihkautatteko vähän hajuvettä vaatteelle? Hius johonkin tiettyyn paikkaan? Pieni maskotti? Pikkuinen fritsu salaiseen paikkaan?
Kommentit (46)
Hieman kusta ukkovarpaan tyveen...
Nostan jalkaa ja uuden kintuille. Näin muut naiset voi haistaa että mies on minun
Ostin mun mihelle sellaisen nahkaisen kaulapannan ja metalliseen laattaan kirjoitin mun puhelinnumeron! Että jos joku muu sattuu sen löytämään niin ilmoittaa heti minulle, niin tiedän mistä hakea!
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä koet tarvetta merkata rakkaasi kuin joku eläin?
Ihminen ON eläin!
Eksäni kakkoselle, nyk. ykköselle, kiitokset parfyymiviesteistä. Kyllä mä ne haistoin heti, mutta piti ensin järjestellä omat ajatukset ja suunnitelmat rauhassa kuntoon, sitten vasta tein sulle tilaa. Pahoittelen viivytystä, huomasin että se oli teille vaikeaa.
On muuten ehkä taas viikon tyhmimpien keskustelunaloitusten joukossa. No kuule, ruuvasin otsaan nukkuessa omistuskilven. Sellainen hieno pronssinen 4 x 10 cm laatta jossa lukee nimeni ja omistajastatukseni.
Ei toista voi omistaa.
Ei se ole minun rakas, eikä minun muutenkaan. Ei kukaan ole kenenkään. Me ollaan hyvin hyvät ystävät, joilla on hyvää seksiä silloin tällöin, enkä siitä muuta haluakaan.
Fuckbuddyni merkkaan fritsuilla. He's mine!
Vierailija kirjoitti:
Et taida tietää, mitä fb tarkoittaa.
Niin mutta vaikka ihminen onkin eläin niin se ei tarkoita että hänet pitää merkata koska millainen parisuhde teillä sitten oikein on jos ei voi luottaa että toinen ei käy muissa naisissa ?!
Käytän feminiinisen tuoksuista pyykinpesuainetta. Silitän jopa mieheni alushousut.
Huolehdin, että pussit on aina tyhjät. Ei vilkuile vieraisiin pöytiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen ON eläin!
Ei ole, poikkeaa täydellisesti ja kaikin tavoin eläinkunnasta ihminen. Ymmärryksessä pitää olla todella vakavia puutteita jollei tätä huomaa.
Mä olen merkannut hänet avioliitolla, neljällä yhteidellä lapsella, isolla kasalla yhteisiä velkakirjoja. Niissä lienee ristiä merkattavaksi riittävästi.
Luuletko tosiaan, että ne sun merkkailus estää sitä tekemästä mitä huvittaa sun selkäs takana, idiootti :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida tietää, mitä fb tarkoittaa.
...veispuuk..?
mietinvaan kirjoitti:
Niin mutta vaikka ihminen onkin eläin niin se ei tarkoita että hänet pitää merkata koska millainen parisuhde teillä sitten oikein on jos ei voi luottaa että toinen ei käy muissa naisissa ?!
Kyllähän se mies jo todetusti käy "muissa naisissa", aviovuoteessa varmasti tapahtuu edelleen vaikka muuta väittäisi. Varmaan aloittaja tarkoitti ennemmin (turhaa) näpäytystä vaimolle.
Mies77 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen ON eläin!
Ei ole, poikkeaa täydellisesti ja kaikin tavoin eläinkunnasta ihminen. Ymmärryksessä pitää olla todella vakavia puutteita jollei tätä huomaa.
No ei kyllä poikkea millään tapaa.
Silloin, kun olin varatun miehen kanssa, en kokenut pienintäkään tarvetta merkata häntä. Miksi olisin? Ei hän kyllä myöskään ollut rakkaani vaan vain mukava ihminen, jonka kanssa oli kiva viettää aikaa (myös seksin merkeissä).