Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikinä kuullutkaan mistään Tom Pettystä..

Vierailija
03.10.2017 |

Että sellainen legenda

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää olevan varmistunut, että kuollut on.

https://www.tmz.com/2017/10/02/tom-petty-dead-dies-heart-attack-life-su…

Vierailija
22/33 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että sellainen legenda

Olet hyvin todennäköisesti kuullut ja tunnistaisit kuulleesi moniakin hänen biisejään, vaikket tietäisi kuka oli esittäjä. Hyvin tunnistettava laulusoundi hänellä myös oli.

Oli legenda, ilman muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole kuullut mutta se kyllä kertoo enemmän minusta kuin hänestä.

Eikä kyllä ikinä tulisi mieleenkään julistaa tietämättömyyttäni tuollaisella asenteella missään.

Vierailija
24/33 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että sellainen legenda

Ai jos sinä tyhmyyttäsi ja tietämättömyyttäsi et tiedä jotain, se ei silloin voi olla mitenkään tärkeä tai merkittävä? Just joo.

Vierailija
25/33 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tunnettu. Tosin tunnistin  Marcuksen ja Martinuksenkin biisin jota tyttäreni kuunteli. Järkytti teiniäni että miten sä äiti voit tietää kun en ole koskaan sulle mitään puhunut heistä.

Vierailija
26/33 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin soi herätessä tom pettty laulu päässä, aika jänn nimittäin sitten vasta aamulla avasin netin ja huomasin uutisen että tom on kuollut

oliko se viimeinen viesti rajan toiselta puolen?

vain idiootti ei ole kuullut to pettya tai neil youngia

Vierailija
28/33 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan me ihmiset erilaisia. Jos uutisista kuulen, että joku on kuollut, enkä tunnista nimeä, mä menen ja tutkin vähän että kukas tää tällainen tyyppi on kun en muista kuulleeni. Toiset sen sijaan tulee vauvapalstalle julistamaan, että en tiedä enkä haluakaan eikä kiinnosta eikä varmasti ollut mikään tärkeä koska minä en sitä tiedä! Ja vielä ihmetellään että miksi mun pitäis tietää kaikenmaailman ikiloput rokkarit. No mä haluan tietää ihan vain siksi, että tiedän. Tieto on kivaa, ja on aina mukava oppia jotain uutta ihan mistä tahansa.

Niin samaa mieltä! Taannoin taisi olla miljonäärivisassa kysymys mitä teki Nadia Comaneci ja se kundi siinä kai käytti oljenkorren, ohimennen vaan sitä vilkaisin mutta mulle Nadian ikätoverina oli ihan käsittämätöntä että joku ei häntä tiedä... Eli onhan nää vähän ikä- ja sukupolvikysymyksiäkin. Kai sitä joskus vielä tapaa senkin tyypin joka tulee ja kysyy "mikä v***n Hitleri, nevö hööd".

Vierailija
29/33 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tom Pettyn levyjä myyty maailmanlaajuisesti yli 50 miljoonaa kopiota,mutta ainahan löytyy joku joka ei ole kuullut Elviksestäkään.

Vierailija
30/33 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lesta tai jotain?

Vierailija
31/33 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että kaikki tarjoilijat hokevat vuorollaan JES!

Vierailija
32/33 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitsi unohdin, että se kuoli

Vierailija
33/33 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Him yhtyeen hitti on kopio Tom Petty and Heartbreakersin kappaleesta A Woman in Love.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi