Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Muita parikymppisiä tai vanhempia joilla ei ole ajokorttia?
02.10.2017 |
Olen 22v nainen enkä toistaiseksi ole nähnyt vielä mitään syytä ajokortille. Aion kyllä kortin hommata tässä muutaman vuoden sisällä, mutta kiire ei todellakaan ole.
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ikää 39, ei korttia. Eikä ole samanikäisellä miehellänikään. Noin kerran vuodessa ois käyttöä kortille, ne matkat hoituu kyllä muutenkin (siis rahalla).
N28 ja ajokorttia ei ole eikä tule. Vihaan ajamista ja autolle ei ole tarvetta sillä asun kesksutassa. Kaikki mitä tarvitsen on kävelymatkan päässä.
Alue: Aihe vapaa
28, ajokorttia ei ole eikä tule.