Mies jättää minut ja vauvan toisen naisen takia
Tänään selvisi, että miehellä on ollut salasuhde toiseen naiseen 4 vuoden ajan. Nyt mies on kosinut tätä salarakastaan. Meillä on miehen kanssa 7 kk ikäinen vauva. Mä olen ihan hajalla enkä tiedä mitä tehdä. Mihin muutan, kuka saa huoltajuuden, entä toimeentulo... ahdistaa ja samalla raivostuttaa tuollainen kaksinaamainen äijä.
Kommentit (11)
Susta tuli nyt alffaleski. Nyt on kilttimiehellä mahdollisuus, joutuu tosin elättämään tämän toisen miehen lapsen.
Kyllä sä selviät. Hyvä, että pääsit eroon idiootista. Tsemppiä. Voisitko mennä vähäksi aikaa esim. vanhemmillesi tai saada muuta apua?
Siis kumpi tässä nyt on se ykkösnainen ja kumpi kakkos?
Olen pahoillani, että miehesi teki noin hirveän teon sinulle ja lapsellenne. Kaikki varmasti järjestyy vielä, onhan meillä Suomessa turvaverkkoa yhteiskunnankin puolelta. Ota päivä ja yksi askel kerrallaan. Toivottavasti täällä on ihmisiä, jotka osaavat neuvoa käytännön asioissa. Siis toki on ammattilaisia, jotka osaavat neuvoa, mutta samaa kokeneiltakin voi saada arvokkaita neuvoja.
Suoraselkäinen mies kun tekee valinnan.
Vierailija kirjoitti:
Tänään selvisi, että miehellä on ollut salasuhde toiseen naiseen 4 vuoden ajan. Nyt mies on kosinut tätä salarakastaan. Meillä on miehen kanssa 7 kk ikäinen vauva. Mä olen ihan hajalla enkä tiedä mitä tehdä. Mihin muutan, kuka saa huoltajuuden, entä toimeentulo... ahdistaa ja samalla raivostuttaa tuollainen kaksinaamainen äijä.
Tai sitten olet ollut vain siellä kuplassa vauvasi kanssa, ja unohtanut/hylännyt miehesi täydellisesti. 7kk ehti suhde kuin suhde kuolla, jollei sitä hoida ollenkaan. Suhde on kuin puutarha, jollet hoida sitä, rikkaruohot alkaa rehottaa välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Suoraselkäinen mies kun tekee valinnan.
Olisi vain tehnyt sen valinnan jo neljä vuotta sitten, eikä vasta nyt. Tai aikaisemminkin olisi voinut tehdä valinnan, ettei ala ap:n kanssa millekään, kun ei kerran ole tosissaan.
Kai muistit toivottaa : Rakas onnea matkaan sinä ansaitset kultaa.
0/5