Oho! Antti Majanlahti on kuollut!
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
"Vielä yli kymmenen vuotta kuoleman jälkeen tulee ihmisiä jotka kysyy tekikö hän itsemurha. En minä tai kukaan muukaan sitä pysty varmuudella sanomaan."
Aivan, ja lisäksi esim kukaan ei voi tietää varmasti, esim Olof Palmen kuolinsyytä. Mieshän saattoi kuolla stressipohjaiseen sydänkohtaukseen, säikähtäessään murhayrittäjän asetta.
Anna Politkovskayakin...
Ihanko tosissasi kuvittelet, ettei patologi saa selvitettyä ihmisen kuolinsyytä? Olipa se sitten ampuminen, myrkytys, sairauskohtaus tai ihan mikä tahansa? Vähänpä tosiaan tiedät. :)
Vierailija kirjoitti:
Huh huh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
R.I.P. Liian aikaisin kyllä lähti. Epäreilua tämä, että Antin isä on yhä elossa. Ei lapsen kuuluisi kuolla ennen vanhempaansa!
Luulenpa, että isästä itsestään ei ole lainkaan epäreilua olla vielä elävien kirjoissa. Noita sanojaan voisi valita pikkuisen paremmin, jookos!
Melkoista jeesustelua. Eiköhän ole selvää, että tuolla tekstillä tarkoitettiin, että molemmat olisivat elänneet pidempään ja siten isä kuollut ennen poikaa.
Ei. Se ei ole mitenkään selvää, että ihmiset kuolevat syntymisjärjestyksessään. Sitähän tämä ihmisen elämä on, ettei koskaan voi etukäteen tietää, milloin kuolema kenetkin korjaa. Joten tuollainen tyhjänpäiväinen jeesustelu sillä "kenen pitäisi kuolla ensin" on absoluuttisen typerää.
Järki hoi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vielä yli kymmenen vuotta kuoleman jälkeen tulee ihmisiä jotka kysyy tekikö hän itsemurha. En minä tai kukaan muukaan sitä pysty varmuudella sanomaan."
Aivan, ja lisäksi esim kukaan ei voi tietää varmasti, esim Olof Palmen kuolinsyytä. Mieshän saattoi kuolla stressipohjaiseen sydänkohtaukseen, säikähtäessään murhayrittäjän asetta.
Anna Politkovskayakin...
Ihanko tosissasi kuvittelet, ettei patologi saa selvitettyä ihmisen kuolinsyytä? Olipa se sitten ampuminen, myrkytys, sairauskohtaus tai ihan mikä tahansa? Vähänpä tosiaan tiedät. :)
Ei varmasti saa mikään patologi, jos uhri on ensin koulut sydänkohtaukseen, minkä jälkeen murhanyrittäjä on ampunut päähän tai sydämeen. Se ei ole murha, vaan henki on seilannut jo tuonelan vesillä, mutta patologi sitä ei saa selville, niin lähekkäin uhri kuoli todellisen ja oletetun kuolinsyyn välillä.
Niin kuin kommentoija 77 väitti, ettei todellisen kuolemansyyn tietämisellä olisi mitään väliä, olen ehdottomasti eri mieltä! Hyvä syyllä, kuten olen jo perustellut.
Nämä on nämä mammojen arvontaleikit ihmisten kuolinsyistä osoittautuneet joka kerta perseestä revityksi huuhaaksi. Ei ainuttakaan oikeaan osunutta veikkausta koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko Uusi päivä hänen kohdaltaan jo ohi? Olisi kuvitellut hänen tullevan takaisin viimeisiin jaksoihin ainakin. Näitä ei varmaan ole vielä kuvattu?
Osaatko lukea uutisia vai ovatko pelkät otsikot sinulle riittävästi?
- Mieluummin ystävällinen vastaus kysymykseen kuin tölväisy.
Mä muistan hänet Häräntappoaseen Pasi Rutasena. "Onko päiväpeitto vähän rypistynyt?"
Vierailija kirjoitti:
"lauantain ja sunnuntain VASTAISENA yönä", my ass!! Ei niin voi sanoa. Se on "välisenä" tai sitten "sunnuntain vastaisena". Ai että suututtaa nää toimittajat.
Eivät enää osaa suomen kieltä.
"Melo sä vaan kaneetillas niin pitkälle ku sielu sietää."
Huippuarvosteluja saanut viimeisin KariHotakaisen romaaniin perustunut Ihmisen osa -näytelmä ja onnellisissa tunnelmissa itse ohjaaja hehjutti vielä pari viikkoa sitten Facebookissa.
Vierailija kirjoitti:
Niin kuin kommentoija 77 väitti, ettei todellisen kuolemansyyn tietämisellä olisi mitään väliä, olen ehdottomasti eri mieltä! Hyvä syyllä, kuten olen jo perustellut.
Kukaan ei ole väittänyt että sillä ei mitään merkitystä ole koskaan kenellekään. Se ei ole synonyymi sille että harvalle kuolinsyytä on mitään merkitystä. Kuolinsyy voi esim. rikoksissa olla hyvin merkityksellinen toki ei se silloinkaan yleensä selitä sitä kenen aiheuttama kuolema oli. Rikoksien tutkintaan liittyy hyvin paljon muutakin kuin kuolemansyyn selvittäminen.
Kuolinsyy tilastotkin on vain suuntaa antavia. Todellinen kuolinsyy niistä ei läheskään aina selviä. Ja sillä onko kuoleman aiheuttanut sairauskohtaus vai pitkälle edennyt sairaus josta ei ehkä vain ollut tietoa vai oliko sittenkin kenties jokin sairaus aiheuttanut kohtauksen joka kuolemaan johti, on harvalle mitään todellista merkitystä vaikka se ehkä monellekin on kiinnostavaa tietoa.
Vierailija kirjoitti:
"lauantain ja sunnuntain VASTAISENA yönä", my ass!! Ei niin voi sanoa. Se on "välisenä" tai sitten "sunnuntain vastaisena". Ai että suututtaa nää toimittajat.
Jospa sen kuolemisessa kesti pitkään :D
Tuntuu oudolta, että se Uuden Päivän Asko on kuollut. Joskus katsoin sitä sivusilmällä ja mietin "helvetti mikä jätkä" kun se Asko siinä ruudussa jotain keimaili ja lässytti askomaiseen tyyliin. Jotenkin tosi lipevä rooli sillä siinä.
Huh huh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
R.I.P. Liian aikaisin kyllä lähti. Epäreilua tämä, että Antin isä on yhä elossa. Ei lapsen kuuluisi kuolla ennen vanhempaansa!
Luulenpa, että isästä itsestään ei ole lainkaan epäreilua olla vielä elävien kirjoissa. Noita sanojaan voisi valita pikkuisen paremmin, jookos!
Melkoista jeesustelua. Eiköhän ole selvää, että tuolla tekstillä tarkoitettiin, että molemmat olisivat elänneet pidempään ja siten isä kuollut ennen poikaa.
Ei. Se ei ole mitenkään selvää, että ihmiset kuolevat syntymisjärjestyksessään. Sitähän tämä ihmisen elämä on, ettei koskaan voi etukäteen tietää, milloin kuolema kenetkin korjaa. Joten tuollainen tyhjänpäiväinen jeesustelu sillä "kenen pitäisi kuolla ensin" on absoluuttisen typerää.
No eihän mitään voi tietenkään ikinä tietää etukäteen varmaksi, mutta oletko oikeasti sitä mieltä, ettei esim. 100-vuotiaalla ole suurempi todennäköisyys kuolla kuin esim. 20-vuotiaalla?
Jäi mieleen, kun oli Huutokauppakeisarin vieraana. Oli ihmeen etäinen ja vaisun tuntuinen. Kohtelias toki.
Roolityöthän on työtä ja ihmisen oma persoona ihan toinen juttu. Ei vaan vaikuttanut iloiselta siinä.
😢 Surullista. Voimia läheisille.
Vierailija kirjoitti:
Jäi mieleen, kun oli Huutokauppakeisarin vieraana. Oli ihmeen etäinen ja vaisun tuntuinen. Kohtelias toki.
Roolityöthän on työtä ja ihmisen oma persoona ihan toinen juttu. Ei vaan vaikuttanut iloiselta siinä.
Luulen et minäkään en olisi ko keisarin seurassa iloinen ja puhelias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roolityöthän on työtä ja ihmisen oma persoona ihan toinen juttu. Ei vaan vaikuttanut iloiselta siinä.Luulen et minäkään en olisi ko keisarin seurassa iloinen ja puhelias.
Oli kuitenkin suostunut ohjelmaan. Siinä on vieraiden juju ottaa vähän rennosti.
Mä pelkäsin lapsena Maija-Liisa Majanlahden ääntä. Esim. jossakin Pertsa ja Kilu -sarjassa. Se oli erikoinen,  metallinen. Pojalla vähän sama, hhrrrr...
Tämä siis aivan ohis...53v.