Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan mun mieheni narsisti?

Vierailija
02.10.2017 |

Koskaan ei vika ole hänessä vaan minussa on aina kaikki viat. Hän näyttää muille ihmisille, huumorintajuiselta, iloiselta ja ihanalta ihmiseltä mutta kotona hän on äreä ja kiukkuinen ja kaikki viat on aina minussa. Kuulostaako tutulta kenellekään?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se.

Vierailija
2/26 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Minä olin tuollaisen kanssa aviossa 20 vuotta. Jopa vesisadekkin oli minun vika tai sen puute. Helpotti eron jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki äreät ja kiukkuiset ihmiset ovat narsisteja.

Vierailija
4/26 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanooko hän suoraan, että kaikki on sun vika? Vai teetkö ominpäin olettamuksia, että kaikki on sun vikas sun miehes mielestä?

Nimittäin hämmästyin itse aika lailla, kun mieheni yhtäkkiä sanoi, että kaikki on aina hänen vikansa. Kuulemma käytökseni vaikuttaa siltä, että kaikki on hänen syytänsä. En siis ole ääneen sanonu, että sun vika.

Hämmästyin siksi, koska oikeasti en noin ole miehestäni ajatellu, että kaikki olis hänen vikansa.

Kysyisinkin, millaisia ovat ihmiset, jotka luulevat, että kumppani syyttää heitä ihan kaikesta (vaikka ei siis syytä eikä edes ajattele niin).

Vierailija
5/26 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki äreät ja kiukkuiset ihmiset ovat narsisteja.

Ei tietenkään ole mutta jokuhan sitä vaivaa kun vaimon ja perheen kanssa käyttäydytään noin ja muille näytellään ihan toisenlaista ihmistä.

Vierailija
6/26 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin tuo kaksinaamaisuus on narsistin piirre, mutta täytyisi tietää vähän lisää.

Vierailija
7/26 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanooko hän suoraan, että kaikki on sun vika? Vai teetkö ominpäin olettamuksia, että kaikki on sun vikas sun miehes mielestä?

Nimittäin hämmästyin itse aika lailla, kun mieheni yhtäkkiä sanoi, että kaikki on aina hänen vikansa. Kuulemma käytökseni vaikuttaa siltä, että kaikki on hänen syytänsä. En siis ole ääneen sanonu, että sun vika.

Hämmästyin siksi, koska oikeasti en noin ole miehestäni ajatellu, että kaikki olis hänen vikansa.

Kysyisinkin, millaisia ovat ihmiset, jotka luulevat, että kumppani syyttää heitä ihan kaikesta (vaikka ei siis syytä eikä edes ajattele niin).

Mun mies sanoo ihan suoraan että kaikki on mun vikaa ei jää arvailujen varaan. Ja haukkuu kun ihan päin naamaa.

Vierailija
8/26 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa meissä on narsissia piirteitä. Ei silti välttämättä ole narsissi.

Vierailija
9/26 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ainakin tuo kaksinaamaisuus on narsistin piirre, mutta täytyisi tietää vähän lisää.

Tämän aamun riita oli kun lapsi vähän yskii. Mies halusi että jää kotiin, minä en kun kyselin kuka voisi tuoda läksykirjat eikä kukaan kaveri suostunut tuomaan. Ope on tarkka että läksyt tehdään jos kotona ollaan. Kuumetta tms ei ollut. Olen kuulemma itsekäs paska.

Vierailija
10/26 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa meissä on narsissia piirteitä. Ei silti välttämättä ole narsissi.

Ellei ole keltainen

Vierailija
11/26 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenestäkään ei voi vieraissa päätellä, minkälainen on sängyssä.

Onkohan muuten mun muija sitten joku sappitatti, kun on niin hapanta ja kitkerää vieraiden ulkopuolella?

Vierailija
12/26 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinussahan ei mitään vika ole? 

Eiköhän tässä vähän jokainen elämäkerrassaan kirjoita itsestään sen sankarin ja kaiksista muista syypäitä kaikkiin ongelmiin.

Vierailija
13/26 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän aamun riita oli kun lapsi vähän yskii. Mies halusi että jää kotiin, minä en kun kyselin kuka voisi tuoda läksykirjat eikä kukaan kaveri suostunut tuomaan. Ope on tarkka että läksyt tehdään jos kotona ollaan. Kuumetta tms ei ollut. Olen kuulemma itsekäs paska.

Ja itsehän niitä kirjoja ei voi hakea...

Vierailija
14/26 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tässä vähän jokainen elämäkerrassaan kirjoita itsestään sen sankarin ja kaiksista muista syypäitä kaikkiin ongelmiin.

Onhan minussakin vikoja mutta en ole tuollainen äreä ja riehuva kuin mies.

Vierailija
15/26 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi mennyt iltaan ja ope ei silloin tule availemaan ovia.

Vierailija
16/26 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi mennyt iltaan ja ope ei silloin tule availemaan ovia.

Ja mitä teet nyt? Mikä on tekosyysi olla menemättä sinne koululle nyt?

Vierailija
17/26 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa ihan vaimoltani. Lisäisin vielä kaiken minuun liittyvän (harrastukset, sukuni, työni, kavereideni) mitätöinti. Pettänytkin on monesti.

Vierailija
18/26 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on sokea omalle käytökselleen.

Vierailija
19/26 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enhän minä, mutta muut...

Vierailija
20/26 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä oli (ja on edelleen välillä) tapana ajatella noin. Hän on vahvasti narsistipiirteinen, mutta ei narsisti, hänellä on kyky reflektoida itseään ja yleensäkin keskustella asioista ja huomioida toisten tunteita ja näkemyksiä.

Jouduin aikoinaan rautalangasta vääntämään hänelle, että todellakin tarkoitan sitä mitä sanon, pyrin olemaan käyttämättä piilomerkityksiä. Jos jostain häntä syytän/syyttäisin, todellakin sanon sen ääneen, niin ettei asia jää epäselväksi. Harvoin syytän :)

Meidän suhteen on pelastanut se, että kaikesta on pystytty puhumaan. Ja aina, jos ei ole varma siitä, mitä toinen tarkoittaa, saa ja pitää kysyä. Ja voi luottaa saavansa rehellisen vastauksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä