Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan mun mieheni narsisti?

Vierailija
02.10.2017 |

Koskaan ei vika ole hänessä vaan minussa on aina kaikki viat. Hän näyttää muille ihmisille, huumorintajuiselta, iloiselta ja ihanalta ihmiseltä mutta kotona hän on äreä ja kiukkuinen ja kaikki viat on aina minussa. Kuulostaako tutulta kenellekään?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki äreät ja kiukkuiset ihmiset ovat narsisteja.

Ei tietenkään ole mutta jokuhan sitä vaivaa kun vaimon ja perheen kanssa käyttäydytään noin ja muille näytellään ihan toisenlaista ihmistä.

Jos vaimon kanssa on ongelmia, niin eihän se tarkoita että pitäisi muiden kanssa riidellä? Eiköhän meistä jokaisella ole eri naama eri tilanteisiin. Yleensä kotiongelmat jätetään kotiin, eikä niitä aleta purkamaan muiden niskaan.

Vierailija
22/26 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät yleensä oikein vuodata p*skaa kotielämää muille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehkä kaikki vaan oikeasti on sun syytä ja sussa on kaikki ne viat? Oletkos miettinyt sitä vaihtoehtoa...

Vierailija
24/26 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanooko hän suoraan, että kaikki on sun vika? Vai teetkö ominpäin olettamuksia, että kaikki on sun vikas sun miehes mielestä?

Nimittäin hämmästyin itse aika lailla, kun mieheni yhtäkkiä sanoi, että kaikki on aina hänen vikansa. Kuulemma käytökseni vaikuttaa siltä, että kaikki on hänen syytänsä. En siis ole ääneen sanonu, että sun vika.

Hämmästyin siksi, koska oikeasti en noin ole miehestäni ajatellu, että kaikki olis hänen vikansa.

Kysyisinkin, millaisia ovat ihmiset, jotka luulevat, että kumppani syyttää heitä ihan kaikesta (vaikka ei siis syytä eikä edes ajattele niin).

Mun mies sanoo ihan suoraan että kaikki on mun vikaa ei jää arvailujen varaan. Ja haukkuu kun ihan päin naamaa.

On vaan kyllästynyt suhun. Usein ihmiset joiden kanssa joutuu olemaan paljon alkaa ärsyttää. Lopulta se muuttuu vihajsi.

Vierailija
25/26 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki äreät ja kiukkuiset ihmiset ovat narsisteja.

Ei tietenkään ole mutta jokuhan sitä vaivaa kun vaimon ja perheen kanssa käyttäydytään noin ja muille näytellään ihan toisenlaista ihmistä.

Miksi pitäisi olla äreä ja kiukkuinen muille, jos on riitaa kotona? Ei se ole välttämättä näyttelemistä, vaikka joskus ihmiset sellaistakin harrastavat. Kuinka moni edes näyttää kovin avoimesti aidot negatiiviset tunteensa kodin ulkopuolella?

Vierailija
26/26 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ensin miettiä kaikki muut vaihtoehdot, mistä voisi kiikastaa siellä kotona. Luultavasti joitakin muita ongelmia, narsismi-leima on ihan liian helppo ratkaisu. Kysy mieheltäsi, mikä vaivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme