Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varatun miehen poikien Levin reissu

Vierailija
02.10.2017 |

Onko ok päästää parisuhteessa oleva mies Leville poikien kanssa? Ikää on 32 vee..

Päästäisittekö?

Kommentit (364)

Vierailija
181/364 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylläkselle yrittelemään, Pallakselle parittelemaan ja Leville levittelemään, mutta kai siellä tähän aikaan vuodesta aika hiljaista on.

Rukalle runkkaamaan?

Vierailija
182/364 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psst.. Levillä on myös thaikkula..jos sun miehellä tulee hieronnan tarve..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/364 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin ymmärtää, että mikä teille siinä esimerkiksi yhdessä lipsahduksessa on niin kamalaa, että se halutaan estää kaikin mahdollisin keinoin? Ihan tosissani kysyn. Mikä siinä tarkalleen tuntuu ja miltä ja miksi?

Jos sinulla on täysin eri käsitys parisuhteista, on se tosi vaikea selittää. Kun ollaan parisuhteessa, niin ei sitä harrastella muiden kanssa. Minä en osaisi varmaan antaa pettämistä itsellenikään anteeksi, miksi antaisin jollekin toiselle? Eikä tuo ollut kysymys. Näin on ja pysyy. Korkea moraali ja sitä rataa

Tuntuu, ettet itsekään osaa tätä itselleni selittää. Yrittäisi nyt edes.

Sinä olet apina joka kuksii ympäriinsä, en olettanutkaan että älykkyysosamäärä riittää ymmärtämään.

Vierailija
184/364 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisissa suhteissa sitä naiset alistuvat olemaan.. Mieheen ei voi luottaa mutta PAKKO on olla yhdessä koska se on niin ihana. Hienoa!

Vierailija
185/364 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä sitten kun 35 on täyttänyt.

Vierailija
186/364 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niska-ja hartiaseudulla on kipua ja jäykkyyttä että jotain rentouttavaa massagea kyllä tarvitaan.

Vierailija
187/364 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse luulen, että minun olisi kyllä helpompi hairahtua pettämään jossain lomalla poissa kotoa seurassa ja paikassa jossa ollaan humalassa ja virittäytyneitä seksiin, kuten ilmeisesti siellä Levillä, kuin lähteä varta vasten jollain ruokatunnilla kyselemään vastaantulevilta miehiltä että menmäänkö panemaan. En siis usko että "pettäjä pettää vaikka ruokatunnilla joten sama se missä on".

Tätä justiin kun en ymmärrä. Ei kavereiden seura, poissa kotoa oleminen tai humala mitenkään viritä minua seksiin. Mieheni seura eroottisena hetkenä virittää. En ymmärrä ajatusta, että kun istun kavereiden kanssa jossakin paikassa humaltumassa, virityn seksiin.

Olen minä siellä Levilläkin ollut ja tiedän tarkalleen, mikä siellä on meno. En ymmärrä, miksi se, että muut hakevat seuraa ympärilläni virittäisi minua seksiin.

Hauskaa on joka likkaporukkareissussa ollut, naurettu juteltu ja hupsittu. Sinkkuja on ollut mukana, ovat joskus löytäneet seuraa, joskus ei. Ei ole virittänyt minua seksiin heidän juttunsa, vaan  hyvillä mielin on voinut kotiin palata kertomaan, että kivaa oli.

Vierailija
188/364 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse luulen, että minun olisi kyllä helpompi hairahtua pettämään jossain lomalla poissa kotoa seurassa ja paikassa jossa ollaan humalassa ja virittäytyneitä seksiin, kuten ilmeisesti siellä Levillä, kuin lähteä varta vasten jollain ruokatunnilla kyselemään vastaantulevilta miehiltä että menmäänkö panemaan. En siis usko että "pettäjä pettää vaikka ruokatunnilla joten sama se missä on".

Tätä justiin kun en ymmärrä. Ei kavereiden seura, poissa kotoa oleminen tai humala mitenkään viritä minua seksiin. Mieheni seura eroottisena hetkenä virittää. En ymmärrä ajatusta, että kun istun kavereiden kanssa jossakin paikassa humaltumassa, virityn seksiin.

Olen minä siellä Levilläkin ollut ja tiedän tarkalleen, mikä siellä on meno. En ymmärrä, miksi se, että muut hakevat seuraa ympärilläni virittäisi minua seksiin.

Hauskaa on joka likkaporukkareissussa ollut, naurettu juteltu ja hupsittu. Sinkkuja on ollut mukana, ovat joskus löytäneet seuraa, joskus ei. Ei ole virittänyt minua seksiin heidän juttunsa, vaan  hyvillä mielin on voinut kotiin palata kertomaan, että kivaa oli.

Olet sitten fysiologisesti erilainen kuin minä, minulla humalassa tekee seksiä mieli/estot alenee sata kertaa enemmän kuin selvinpäin. Olen nainen, ja ymmärtänyt että useimmilla miehillä sama juttu.

Vierailija
189/364 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen "päästänyt" reissulle, jos se on vain suinkin ollut muun perheen aikataulujen kannalta mahdollista. Meillä kolme lasta, joista pienin on vauva, ja yksi auto, joten ihan ilmoitusluontoisesti ei tässä perheessä kukaan lähde minnekään.

Mutta olisin kyllä kummissani ja vähän pahoillani, jos mieheni lähtisi kavereidensa kanssa Leville. Yleensä käyvät oopperassa ja syömässä hyvin, joskus jossain stadionkonsertissa.

Vierailija
190/364 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis, asumme kaupungin keskustassa ja kävelen työmatkalla ehkä kymmenen tuon alan firman ohi joka päivä. Lähin on naapuritalon alakerrassa. Melko lyhyessä hihnassa olisi mieheni, jos hän ei halutessaan pääsisi noihin paikkoihin vilahtamaan ihan kotikaupungissa. Turha Levin-reissusta maksaa, jos on noin vaatimattomat suunnitelmat.

Vierailija
191/364 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylläkselle yrittelemään, Pallakselle parittelemaan ja Leville levittelemään, mutta kai siellä tähän aikaan vuodesta aika hiljaista on.

Rukalle runkkaamaan?

Ikävä kyllä. 

Vierailija
192/364 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levi on ihan hirveä villinlänsi, jossa pannaan eestä ja takkaa minkä keretään...

Vierailija
193/364 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Levi on vähän niinkuin Thaimaa ja gambia yhdessä

Hyvin sanottu ja pitää täydellisesti paikkansa. 

Vierailija
194/364 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en näin aikuisena (eli noin yli 25 vuotiaasta ylöspäin) ole ikinä ymmärtänyt miksi kumppania ei voisi "päästää" lähtemään kavereiden kanssa reissuun.. vai onko nämä miehet, joiden naiset täällä keskustelee, jotain kakaroita? omaa teiniä en päästäis (tai silloin kun olin teini, pelkäsin poikakaverin pettävän, enkä olis halunnut päästää kun olin mustasukkainen) mutta että aikuisten parisuhteessa pitää miettiä voinko päästää. Miksi olette parisuhteessa, jos ei luottoa kerta ole?

Vierailija
195/364 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otsikossa tarkoitetaan 32-vuotiasta, sekä vakavassa parisuhteessa olevaa miestä.

Joka on pettänyt myös aiempia kumppaneitaan. Muuten täydellinen tyyppi.

Tarkoitettiin millaista miestä tahansa, niin ei sinulta kysytä, päästätkö vai et. Aikuinen mies päättää itse, lähteekö.

Myös Ap saa itse päättää onko miehen kanssa yhdessä joka aikoo viettää "vapaata sinkkuelämää". Jokainen voi ihan itse päättää mitä haluaa, mutta kaikkea ei voi saada.

Vierailija
196/364 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha paikka mutta kai miehellä on luonnetta ts selkärankaa. Mene sinä tyttöjen kanssa Leville sesonkina. 

Vierailija
197/364 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tekee miten tahtoo, mutta suosittelen kyllä että edes kerran menisitte miehenne kanssa katsomassa sitä menoa kun "kohteessa tavataa", jotta tietäisitte edes minkälaisessa paikassa se miehenne niitä reissuja viettää.

Koska jonkun miehiä ne kuitenkin siellä ovat, jotka sormukset nimettömissä siellä puristelevat kaikkia jotka eteen sattuvat osumaan ja taluttelevat naisia mökeillensä.

Ei oo pakko uskoa, mutta jos ette ole omin silmin sitä nähneet, niin ymmärtäisitte sen toisenkin puolen ajatustavan. Moniko näistä "kyllä saa mies mennä"-mielipiteen esittäjistä oikeasti tietää minkälaista se meno siellä on? Toivoisin että oikeasti joku rehellisesti vastaisi koska mun on hankala uskoa että joku sen jälkeen vielä toivoo miehensä lähtevän sinne poikain kanssa. (saati että oikeasti veisi omia poikiaan tuonne. :D)

Kyllä minä tiedän, mitä se meno on. Mies kertoo kyllä avoimesti strippibaarijutut ja muut mokailut, joille nauretaan yhdessä. En ole kovin mustasukkainen noin muutenkaan. Olen sitä sitä mieltä, että jos mies ihan oikeasti haluaa reissussa pettää niin sen se tekee muutenkin. En halua alkaa kieltämään ketään ja pitää ketään uskollisena kieltojen vuoksi pelkästään. 

Jokatapauksessa, en pahastu jos mies (kondomin kanssa) harrastaa reissussa seksiäkin. Ei ole minulta pois, pitäköön hauskaa. Aikuinen mies kun on, elämä on tehty elettäväksi ja koettavaksi. En koe sen olevan mitenkään pois. Mies kyllä kertoo ja niille nauretaan yhdessä myös, kun ovat jotain koheltaneet porukassa humalapäissään. Mies on ihan tavallinen koti-isä ja mies kuitenkin 99% ajasta, joka ei juuri käytä alkoholia.

No jos teillä on avoin suhde, niin eihän se sitten mitään haittaakaan. Tässä nyt vaan puhutaan pettämisestä ja se ei mahdollista ole jos on sovittu että on ok kuksia myös muita. Jokainen pariskunta tavallaan, jos teille sopii niin ei muilla ole siihen mitään sanomista.

En ole aina ollut avoimessa suhteessa. Edellisessä suhteessa en myöskään rajoittanut millään muotoa. Mitä se se sellainen uskollisuus on, jota mies ei halua, mutta pakkonoudattaa, koska kyttäät ja kiellät? Ihanko tosissasi haluat sellaista?

Uskollisuus on sitä, että kun sanot seurustelun alussa että et halua kummankaan panevan tai tapailevan muita ja kumppani on samaa mieltä, niin silloin se lupaus pidetään. Pettäminen on tämän lupauksen rikkomista ja semmoinen ei kuulu ainakaan minun parisuhteeseen. Ei tämän pitäisi olla vaikea käsite.

Jos mies ei halua olla uskollinen niin oletan että se on tarpeeksi älykäs hankkimaan sellaisen puolison joka ei odota tai anna uskollisuuslupausta. Miehet eivät ole mitään lapsia jotka joutuvat vahingossa vasten tahtoaan suhteeseen joka ei ole avoin.

Vierailija
198/364 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäisittekö lol... Alaikäistä ei päästetä jonnekkin:).

Vierailija
199/364 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sitten fysiologisesti erilainen kuin minä, minulla humalassa tekee seksiä mieli/estot alenee sata kertaa enemmän kuin selvinpäin. Olen nainen, ja ymmärtänyt että useimmilla miehillä sama juttu.

Kummasta lie kyse, fysiologiasta vai psykologiasta. Olen hyvin seksuaalinen ihminen ja paljon tekee mieli, mutta koska olemme mieheni kanssa sopineet hoitavamme tämän homman yhdessä ja hän on mielestäni erittäin ihana seksikumppani, en virity pelkän humalan vuoksi seksiin vieraiden ihmisten kanssa (tai tuttujenkaan, sen puoleen). Oletan, että asian takana on enemmänkin henkiset kuin fyysiset halut.

Vierailija
200/364 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levi on sellainen luvattu maa, jossa tapahtuu kaikenlaista, mutta mistä ei puhuta mitään.