Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varatun miehen poikien Levin reissu

Vierailija
02.10.2017 |

Onko ok päästää parisuhteessa oleva mies Leville poikien kanssa? Ikää on 32 vee..

Päästäisittekö?

Kommentit (364)

Vierailija
41/364 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikien kanssa Leville tai laivalle. Pakkohan aikuinen on päästää mutta jos mun lähtisi niin itkisin varmaan viikon ja harmittaisi tosi paljon enkä sitä sille näyttäisi.

Olisi se kauheaa jos pettäisi mutta enemmän pelkään että se löytäisi jonkun paremman ja jättäisi mut.

Vierailija
42/364 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on pettämistaustaa kummallakin, joten ei lähtisi kuten en lähtisi minäkään. Miksi ehdoin tahdoin hakeutua kiusauksien (alkoholi, vastakkainen sukupuoli, tilaisuus) pariin? Yhdessä tai samassa kaveriporukassa reissataan jos reissataan. Meillä on näin yhdessä sovittu ja jos jompikumpi tästä lipeää, ero on varma.

Minulla on ystävä, jolla on kaltaisesi nainen (olen itsekin nainen). Enää ei pahemmin muiden kavereiden kanssa jakseta pyytää "Tommia" mukaan reissuille, kun muut tulevat tapaamaan ystäviä ja pitämään hetken hauskaa ilman puolisoa ja/ tai perhettä, raahaa Tommi AINA sen eukkonsa mukanaan. Ei vaan jaksa. En ole tuntenut kyseistä naista teini-ikäisestä alkaen, ei hän ole ystäväni, eikä meillä ole juurikaan yhteistä, vaikka ihan mukava onkin. Löysäisit sinäkin pipoa.

Minäkin tunnen muutamia sinunlaisiasi ihmisiä, joille "en ole tuntenut teini-iästä alkaen" on syy olla huolimatta jotakuta (yleensä uutta naista) porukkaan. Näin sivusta katsoen elätte edelleen aika vahvasti teini-ikää.

Vanhat ystävyydet ei sulle taida paljoa merkitä vai mitä... Onko itselläsi yhtäkään kun on noin tärkeää tunkea toisensa vuosikaudet tunteneiden ihmisten kohtaamisiin kuokkimaan?

Ruuhkavuodet kun alkaa niin sydänystävien saaminen vaikeutuu. Lisäksi et ikinä saa kiinni esimerkiksi 25 vuoden yhteistä historiaa ennen kuin kaadut hautaan. Ajatus siitä, että puolison parhaat kaverit on mun parhaita kavereita on teini-ikää jos mikä.

Luoja varjele kaikkia kaltaiseltasi kumppanilta olivat miehiä tai naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/364 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teille, jotka ette päästäisi: Miten te estäisitte aikuista ihmistä lähtemästä? Piilottaisitte kaikki kengät? Laittaisitte lukkojen taakse?

Miten kukaan voi edes käyttää tuollaista ilmaisua ("päästää") kun kyse on aikuisesta ihmisestä?

Ei mun tarvitse sitä konkreettisesti estellä, koska meillä parisuhteessa on toisen arvostus, kunnioitus ja mielipiteen huomioonottaminen aika isossa roolissa.

Kertoisin ettei tunnu hyvältä että lähtee tuollaiseen levinreissuun poikien kanssa ja hän jättäisi menemättä. Tekisin samoin hänelle, koska meillä ei ole tapana "kieltää" tai "estää" toista menemästä muutoin kuin silloin kun tosissaan on sitä mieltä ettei homma ole ok.

Ei niissä reissuissa nyt ikinä mitään niin ihmeellistä ole, että jotain tärkeää missaisi jos jonkun reissun jättää välistä.

Vierailija
44/364 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai mieheni saisi mennä jos haluaa. Minä saattaisin jopa ihan ehdottaa tällaista reissua, jos kuulisin, että kavereita on sinne menossa.

Niin koska et ole koskaan nähnyt mitä noilla reissuilla tapahtuu. :D Vai onko teillä avoin suhde, sittenhän ei mitään ongelmaa olekaan. Oletko edes käynyt koskaan sesonkiaikana noissa isoissa hiihtokeskuksissa?

Voi kulta pieni! :) Olemme menossa nyt perheen kanssa ties kuinka monetta kertaa Suomessa isoon hiihtokeskukseen lomalle ja olemme olleet vielä isommissa sellaisissa myös muutamia kertoja esimerkiksi Itävallassa, joten tiedän aika tasan mitä se touhu siellä on.

Päästäisin mieheni silti ihan mielelläni Leville, koska nytkin hän on poissa silmieni alta. Hän tekee myös paljon ulkomaan työreissuja ja joutuu milloin minnekin kissanristiäisiin työnsä puolesta, joten jos pettää haluaa niin mahdollisuuksia on hyvin paljon. En ole mikään heikkohermoinen hysteerikko niin kuin osa teistä mammoista tuntuu olevan. Sitä paitsi, ei se mieskään minun tekemisiä ole suurennuslasilla tutkinut, vaikka olen ollut työreissussa tai erilaisilla kokoonpanoilla reissuissa. Loppukesästäkin olin siskon kanssa Lontoossa pitkän viikonlopun ihan huvin vuoksi. Enkä pettänyt.

Vierailija
45/364 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan pettämisen riski korkeampi paikassa, jossa tapaa ihmisiä, joita ei todennäköisesti tule enää tapaamaan. Vaikka tapaisikin, niin ei sinua muista kukaan muu kuin se kenen kanssa petit. Kun petät omalla paikkakunnalla, niin joku tuttu saattaa tämän nähdä ja jäät kiinni.

En ainakaan itse haluaisi mieheni olevan minulle uskollinen vain siksi, ettei hänellä ole tilaisuuksia pettää. Ja jos en koskaan saisi tietää hänen pettäneen, niin eihän se voisi minua mitenkään vahingoittaakaan.

Vierailija
46/364 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi päästää, hyvät rinteet.

Vierailija
47/364 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai mieheni saisi mennä jos haluaa. Minä saattaisin jopa ihan ehdottaa tällaista reissua, jos kuulisin, että kavereita on sinne menossa.

Niin koska et ole koskaan nähnyt mitä noilla reissuilla tapahtuu. :D Vai onko teillä avoin suhde, sittenhän ei mitään ongelmaa olekaan. Oletko edes käynyt koskaan sesonkiaikana noissa isoissa hiihtokeskuksissa?

Voi kulta pieni! :) Olemme menossa nyt perheen kanssa ties kuinka monetta kertaa Suomessa isoon hiihtokeskukseen lomalle ja olemme olleet vielä isommissa sellaisissa myös muutamia kertoja esimerkiksi Itävallassa, joten tiedän aika tasan mitä se touhu siellä on.

Päästäisin mieheni silti ihan mielelläni Leville, koska nytkin hän on poissa silmieni alta. Hän tekee myös paljon ulkomaan työreissuja ja joutuu milloin minnekin kissanristiäisiin työnsä puolesta, joten jos pettää haluaa niin mahdollisuuksia on hyvin paljon. En ole mikään heikkohermoinen hysteerikko niin kuin osa teistä mammoista tuntuu olevan. Sitä paitsi, ei se mieskään minun tekemisiä ole suurennuslasilla tutkinut, vaikka olen ollut työreissussa tai erilaisilla kokoonpanoilla reissuissa. Loppukesästäkin olin siskon kanssa Lontoossa pitkän viikonlopun ihan huvin vuoksi. Enkä pettänyt.

Eli et tiedä! Ei kai siellä ne perheen kanssa tulleet olekaan pillua kerjäämässä vaan juuri nuo "poikaporukat". Vai jätittekö lapset kotiin ja lähditte miehen kanssa bilettämään?

Onko miehesi ollut hiihtokeskuksissa poikaporukalla? Joku viikonloppu Lontoossa nyt on aivan eri asia, huomaa ettet ymmärrä mistä tässä puhutaan, koska et tiedä minkälaista se meno siellä yleensä on.

Vierailija
48/364 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on pettämistaustaa kummallakin, joten ei lähtisi kuten en lähtisi minäkään. Miksi ehdoin tahdoin hakeutua kiusauksien (alkoholi, vastakkainen sukupuoli, tilaisuus) pariin? Yhdessä tai samassa kaveriporukassa reissataan jos reissataan. Meillä on näin yhdessä sovittu ja jos jompikumpi tästä lipeää, ero on varma.

Minulla on ystävä, jolla on kaltaisesi nainen (olen itsekin nainen). Enää ei pahemmin muiden kavereiden kanssa jakseta pyytää "Tommia" mukaan reissuille, kun muut tulevat tapaamaan ystäviä ja pitämään hetken hauskaa ilman puolisoa ja/ tai perhettä, raahaa Tommi AINA sen eukkonsa mukanaan. Ei vaan jaksa. En ole tuntenut kyseistä naista teini-ikäisestä alkaen, ei hän ole ystäväni, eikä meillä ole juurikaan yhteistä, vaikka ihan mukava onkin. Löysäisit sinäkin pipoa.

Ehei, me liikutaan ystäväpariskuntien kanssa, ei missään teiniaikojen porukoissa. Sitä paitsi ollaan jo 40+, niin tiedetään kyllä jo tässä vaiheessa mitä elämältä tahdotaan.

Vierailija
49/364 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tunnen muutamia sinunlaisiasi ihmisiä, joille "en ole tuntenut teini-iästä alkaen" on syy olla huolimatta jotakuta (yleensä uutta naista) porukkaan. Näin sivusta katsoen elätte edelleen aika vahvasti teini-ikää.

Jaahas. Kertoisitko vielä, milloin olet katsonut minun tai ystävieni elämää sivusta? Luit av-palstalta yhden viestin :D

Jos sinusta 2-4 kertaa vuodessa tapahtuva ystäväporukan kokoontuminen lähes nelikymppisten ihmisten kesken on sinusta teini-ikäistä, olkoon sitten niin. En ole huomannut kenenkään meistä k.o. porukassa syrjivän ketään "uusia", eli tyttö-/poikaystäviä (jos niin saa tässä iässä enää sanoa). Kyse oli siitä, että miksi sen puolison on pakko AINA tunkea mukaan, kun muiden jäävät kotiin? Veikkaan, että kyseinen nainen tuntee itsensä hiukan ulkopuoliseksi kun ns. inside-jutut, muistelot, perinteet jne. menevät häneltä ihan ohi. Onko sekään sitten kivaa?

Syntymäpäiville, illanistujaisiin yms. kutsutaan aina myös ystävien puolisot, joten eikö voisi sen kerran-pari vuodessa päästää irti?

Vierailija
50/364 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhat ystävyydet ei sulle taida paljoa merkitä vai mitä... Onko itselläsi yhtäkään kun on noin tärkeää tunkea toisensa vuosikaudet tunteneiden ihmisten kohtaamisiin kuokkimaan?

Ruuhkavuodet kun alkaa niin sydänystävien saaminen vaikeutuu. Lisäksi et ikinä saa kiinni esimerkiksi 25 vuoden yhteistä historiaa ennen kuin kaadut hautaan. Ajatus siitä, että puolison parhaat kaverit on mun parhaita kavereita on teini-ikää jos mikä.

Luoja varjele kaikkia kaltaiseltasi kumppanilta olivat miehiä tai naisia.

No varmasti et saa uusia ystäviä, kun teiniporukka on merkittävintä, mitä elämässäsi on ikinä tapahtunut. Mutta kerropa, miksi näihin porukoihin mahtuu aina uusia miehiä, ainoastaan naisiin suhtaudutaan kuin myrkkyyn.

Vierailija
51/364 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut, että monet mies- ja naisporukat vannovat menomatkalla toisilleen: What happens in Levi, stays in Levi.

Vierailija
52/364 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päästäisin, koska luotan omaan mieheeno. Onneksi hän kuitenkin viettää mielummin lomat minun kanssa. En usko että tulisi hänelle mieleenkään "poikien reissut". On samaa ikäluokkaa, mutta tuollaiset ryyppyreissut on jäänyt taakse about 10 vuotta sitten. Ei sillä että edes jaksaisin katsella aikuista miestä joka haluaa mielummin viettää harvat lomat "poikien kanssa". Tottakai mieheni näkee kavereita viikonloppuna, kuten minäkin, mutta tarvetta viikon ryypiskelylle ei todellakaan enään ole. 

Harmittaa varmaan vanhempana, että pappaantui niin nuorena. Ei sillä, että mitään viikon ryyppyputkia pitäisi vetää, mutta lomamatkat kavereiden kanssa on hienoja kokemuksia ja mitä vanhemmaksi tulee, niin sitä vaikeampi niitä on saada järjestetyksi. 

Totta ihmeessä niitä on vaikea saada järjestetyksi, kun kaikki kaverit kasvavat niistä ohi.

Oho. Me ollaan 45-vuotiaita ja yhä pidetään yllä tiettyjen porukoiden naisten reissuja ja miesten reissuja.

Ajankohtaa on hankala saada sovittua lähinnä töiden, lasten ja muiden vuoksi, koskaan ei kenenkään parisuhde ole noussut ongelmaksi.

Olis aika ankeaa jos aina pitäis mennä pariskuntana. Miehen kaveriporukkaan kuului yksi tällainen lapanen. Muutaman vuoden se kävi kalareissuilla niin että tyttöystävä oli aina mukana, ainoana naisena. Sit loppui hänen osallistumisensa. Nainen ei luultavasti viihtynyt, mutta ei juuri ap: tavoin "päästänyt" miestä yksin.

Vierailija
53/364 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas. Kertoisitko vielä, milloin olet katsonut minun tai ystävieni elämää sivusta? Luit av-palstalta yhden viestin :D

Jos sinusta 2-4 kertaa vuodessa tapahtuva ystäväporukan kokoontuminen lähes nelikymppisten ihmisten kesken on sinusta teini-ikäistä, olkoon sitten niin. En ole huomannut kenenkään meistä k.o. porukassa syrjivän ketään "uusia", eli tyttö-/poikaystäviä (jos niin saa tässä iässä enää sanoa). Kyse oli siitä, että miksi sen puolison on pakko AINA tunkea mukaan, kun muiden jäävät kotiin? Veikkaan, että kyseinen nainen tuntee itsensä hiukan ulkopuoliseksi kun ns. inside-jutut, muistelot, perinteet jne. menevät häneltä ihan ohi. Onko sekään sitten kivaa?

Syntymäpäiville, illanistujaisiin yms. kutsutaan aina myös ystävien puolisot, joten eikö voisi sen kerran-pari vuodessa päästää irti?

En tiedä, mutta villi veikkaus: voihan se olla hänen puolisonsa, joka haluaa hänet mukaan.

Vierailija
54/364 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu - tosin meistä kumpaakaan ei kiinnosta laskettelu, mutta matkailu kyllä. Minä olen meistä se, joka tekee enemmän työmatkoja - ja mahdollisuuksia pettämiseen riittäisi kyllä. Mies suunnittelee parhaillaan ensi kesälle matkaa katsomaan jalkapallon MM-kisoja jonnekin päin Venäjää.

En haluaisi, että mies on minulle uskollinen vain siksi, ettei saa tilaisuuksia pettää.

Vierailija
55/364 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen otsikko. Varattu mies - ja hänen poikansa.

Eli seurustelet jonkun varatun miehen kanssa ja tämä varattu mies on lähdössä poikiensa kanssa Leville? Eihän se oikeastaan sinulle kuulu, jos varattu mies lähtee omien poikiensa kanssa hiihtoreissulle ;D

P.Ilkunpainaja

Vierailija
56/364 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikien kanssa Leville tai laivalle. Pakkohan aikuinen on päästää mutta jos mun lähtisi niin itkisin varmaan viikon ja harmittaisi tosi paljon enkä sitä sille näyttäisi.

Olisi se kauheaa jos pettäisi mutta enemmän pelkään että se löytäisi jonkun paremman ja jättäisi mut.

Kiitos rehellisyydestäsi <3

Vierailija
57/364 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset reissut on kyllä niin perseestä, vaikka ei oma mies pettäisikään. Joku kuitenkin porukassa hairahtuu väärille jäljille ja sitten oma ukkosi näkee tietysti kaiken, tulee kotiin ja naamasta näkee heti että jotain on tapahtunut ja kun uhkaat naulata sen nyssyköistä seinälle, niin tunnustaa että "Jorella" lähti vähän lapasesta ja oli kyntäny vääriä peltoja.

Noh, sinähän olet tietysti hyvä kaveri "Joren" tyttöystävän "Mirkun" kanssa ja tunnet syyllisyyttä jos et kerro mutta et halua olla vastuussa perheen hajottamisestakaan. Lopputulos on, että olette koko porukka kesäjuhlissa jossa kaikki muut paitsi "Mirkku" tietävät että Jore on petollinen mulkku ja joku sen sitten kännipäissään menee möläyttämään ääneen.

Sitten on sota koko kaveripiirissä, Mirkku ei ole enää kaverisi, vihaat Jorea ja Jore on vihainen vasikalle jne.

Nää on niin nähty!

Vierailija
58/364 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehei, me liikutaan ystäväpariskuntien kanssa, ei missään teiniaikojen porukoissa. Sitä paitsi ollaan jo 40+, niin tiedetään kyllä jo tässä vaiheessa mitä elämältä tahdotaan.

Vitsit, minä olen 50+ ja miesystäväni on 60+ ja silti liikumme myös erillämme, omien pitkäaikaisten kaveriemme kanssa. Ja mekin tiedämme, mitä elämältä tahdomme, nimittäin sitoutuneen, loppuelämän parisuhteen, jossa kummallakin on myös omaa elämää. Samanlaiset tuulipuvut eivät ole tilauksessa.

Vierailija
59/364 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä menee vähän puurot ja vellit sekaisin. Ei kyse ole siitä että mieheltä haluttaisiin estää tilaisuudet pettää, vaan siitä että onko pakko mennä juuri sinne paikkaan missä se riski on suurin ja pettämistä tapahtuu äärimmäisen paljon ja tämä juuri olosuhteiden mahdollistamana?

On aika eri juttu laittaa se ukko matkaan Torremolinokseen vs. Sodomaan ja Gomorraan.

Vierailija
60/364 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä luoja. Jos parisuhteessa luottamus on tuolla tasolla, lienee paras erota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi