Varatun miehen poikien Levin reissu
Onko ok päästää parisuhteessa oleva mies Leville poikien kanssa? Ikää on 32 vee..
Päästäisittekö?
Kommentit (364)
Mikä sinä olet päästämään tai olemaan päästämättä aikuista miestä yhtään minnekkään? Mieti jos itse suunnittelet kavereiden kanssa reissua ja mies pähkäilisi kavereilleen ja nettipalstoilla pitäisikö päästää vaimo matkalle? Niinkun koira pihalle. Idiootti.
Mitä enemmän vahdit, niin sitä todennäköisemmin hän pettää, koska vahtiva kumppani ei ole kovin mukava kumppani ja vähemmän mukava kumppani on pienempi menetys kuin mukava kumppani.
Kannattaisi varmaan alkaa luottamaan tai vaihtaa miestä, koska ei tuollaista jaksa kumpikaan suhteen osapuoli pitkässä juoksussa ja mitta tulee jossain vaiheessa täyteen.
Toivon että mies lähtee mielipiteestäsi huolimatta. Miten toisen hauskanpito ja laatuaika ystävien kanssa on sinulta pois? Miksi haluat olla päästämättä jos hän tahtoo mennä? Onko oikein pakottaa toinen olemaan kotona vasten tahtoaan kun tahtoisi olla muualla ainoastaan syystä että sinä et tahdo päästää häntä?? Kasva aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Päästäisin, koska luotan omaan mieheeno. Onneksi hän kuitenkin viettää mielummin lomat minun kanssa. En usko että tulisi hänelle mieleenkään "poikien reissut". On samaa ikäluokkaa, mutta tuollaiset ryyppyreissut on jäänyt taakse about 10 vuotta sitten. Ei sillä että edes jaksaisin katsella aikuista miestä joka haluaa mielummin viettää harvat lomat "poikien kanssa". Tottakai mieheni näkee kavereita viikonloppuna, kuten minäkin, mutta tarvetta viikon ryypiskelylle ei todellakaan enään ole.
Harmittaa varmaan vanhempana, että pappaantui niin nuorena. Ei sillä, että mitään viikon ryyppyputkia pitäisi vetää, mutta lomamatkat kavereiden kanssa on hienoja kokemuksia ja mitä vanhemmaksi tulee, niin sitä vaikeampi niitä on saada järjestetyksi.
Päästä menemään. Vieraissa voi käydä kotonakin, vaikka kauppamatkalla jos haluaa ym. Ei siihen Leville tarvi lähteä. Jos mies ei ole luottamuksen arvoinen miksi ihmeessä olet hänen kanssaan?
Meillä on pettämistaustaa kummallakin, joten ei lähtisi kuten en lähtisi minäkään. Miksi ehdoin tahdoin hakeutua kiusauksien (alkoholi, vastakkainen sukupuoli, tilaisuus) pariin? Yhdessä tai samassa kaveriporukassa reissataan jos reissataan. Meillä on näin yhdessä sovittu ja jos jompikumpi tästä lipeää, ero on varma.
Ei, ei todellakaan ok.
Se on niitä harvoja paikkoja johon en miestäni päästäisi, saa juosta baareissa ilman minua ja kavereiden kanssa ties missä, mutta sinne Levin kiimaluoliin en sitä päästäisi.
Tottakai mieheni saisi mennä jos haluaa. Minä saattaisin jopa ihan ehdottaa tällaista reissua, jos kuulisin, että kavereita on sinne menossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päästäisin, koska luotan omaan mieheeno. Onneksi hän kuitenkin viettää mielummin lomat minun kanssa. En usko että tulisi hänelle mieleenkään "poikien reissut". On samaa ikäluokkaa, mutta tuollaiset ryyppyreissut on jäänyt taakse about 10 vuotta sitten. Ei sillä että edes jaksaisin katsella aikuista miestä joka haluaa mielummin viettää harvat lomat "poikien kanssa". Tottakai mieheni näkee kavereita viikonloppuna, kuten minäkin, mutta tarvetta viikon ryypiskelylle ei todellakaan enään ole.
Harmittaa varmaan vanhempana, että pappaantui niin nuorena. Ei sillä, että mitään viikon ryyppyputkia pitäisi vetää, mutta lomamatkat kavereiden kanssa on hienoja kokemuksia ja mitä vanhemmaksi tulee, niin sitä vaikeampi niitä on saada järjestetyksi.
Totta ihmeessä niitä on vaikea saada järjestetyksi, kun kaikki kaverit kasvavat niistä ohi.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai mieheni saisi mennä jos haluaa. Minä saattaisin jopa ihan ehdottaa tällaista reissua, jos kuulisin, että kavereita on sinne menossa.
Niin koska et ole koskaan nähnyt mitä noilla reissuilla tapahtuu. :D Vai onko teillä avoin suhde, sittenhän ei mitään ongelmaa olekaan. Oletko edes käynyt koskaan sesonkiaikana noissa isoissa hiihtokeskuksissa?
Vierailija kirjoitti:
Meillä on pettämistaustaa kummallakin, joten ei lähtisi kuten en lähtisi minäkään. Miksi ehdoin tahdoin hakeutua kiusauksien (alkoholi, vastakkainen sukupuoli, tilaisuus) pariin? Yhdessä tai samassa kaveriporukassa reissataan jos reissataan. Meillä on näin yhdessä sovittu ja jos jompikumpi tästä lipeää, ero on varma.
Minulla on ystävä, jolla on kaltaisesi nainen (olen itsekin nainen). Enää ei pahemmin muiden kavereiden kanssa jakseta pyytää "Tommia" mukaan reissuille, kun muut tulevat tapaamaan ystäviä ja pitämään hetken hauskaa ilman puolisoa ja/ tai perhettä, raahaa Tommi AINA sen eukkonsa mukanaan. Ei vaan jaksa. En ole tuntenut kyseistä naista teini-ikäisestä alkaen, ei hän ole ystäväni, eikä meillä ole juurikaan yhteistä, vaikka ihan mukava onkin. Löysäisit sinäkin pipoa.
Älytön kysymys. Meinaakko että pettää vaan Levillä jos mielensä tekee...?
Menköön. Pettää voi vaikka työpaikan siivous komerossa, ei sitä tarvitse sen takia kauemmaksi lähteä.
Aikuinen ihminen päättää itse minne menee, ja sinä päätät, millaisessa suhteessa haluat olla. Itse en ymmärrä, miksi alunperin halusit miehen, jonka tiedät pettäneen.
Valitettavan monella se ensimmäinen pyrkimys suhteen alettua on tuhota toisen suhteet sen vanhoihin samaa sukupuolta oleviin kavereihin tällaisella "lupapolitiikalla".
En toisaalta ymmärrä tuota ensinkään. Jos mulle vaimo sanoo ettei joku reissu sovi koska siinä kohtaa on muuta mitä ei voi siirtää niin ei ongelmaa. Jos hän sanoisi ettei reissu onnistu koska hän ei luota pippelin pysyvän mulla housuissa, niin sitten ei ole luottamusta ja aivan eri tason ongelma kuin se pääsenkö reissuun vai en.
Teille, jotka ette päästäisi: Miten te estäisitte aikuista ihmistä lähtemästä? Piilottaisitte kaikki kengät? Laittaisitte lukkojen taakse?
Miten kukaan voi edes käyttää tuollaista ilmaisua ("päästää") kun kyse on aikuisesta ihmisestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta ihmeessä niitä on vaikea saada järjestetyksi, kun kaikki kaverit kasvavat niistä ohi.
Jotkut toki pappaantuvat nuorena, mutta ongelmana on enemmänkin se, että ihmisille tulee perheitä, ovat työelämässä ja on muitakin velvollisuuksia. Siten lomaa on vähän, eikä ehdi lähteä kavereiden kanssa, vaikka haluaisikin. Ongelmallista on etenkin saada kaikille sopimaan sama ajankohta. Järjestämisestä tulee niin hankalaa, että se jää tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ystävä, jolla on kaltaisesi nainen (olen itsekin nainen). Enää ei pahemmin muiden kavereiden kanssa jakseta pyytää "Tommia" mukaan reissuille, kun muut tulevat tapaamaan ystäviä ja pitämään hetken hauskaa ilman puolisoa ja/ tai perhettä, raahaa Tommi AINA sen eukkonsa mukanaan. Ei vaan jaksa. En ole tuntenut kyseistä naista teini-ikäisestä alkaen, ei hän ole ystäväni, eikä meillä ole juurikaan yhteistä, vaikka ihan mukava onkin. Löysäisit sinäkin pipoa.
Minäkin tunnen muutamia sinunlaisiasi ihmisiä, joille "en ole tuntenut teini-iästä alkaen" on syy olla huolimatta jotakuta (yleensä uutta naista) porukkaan. Näin sivusta katsoen elätte edelleen aika vahvasti teini-ikää.
Onhan pettämisen riski korkeampi paikassa, jossa tapaa ihmisiä, joita ei todennäköisesti tule enää tapaamaan. Vaikka tapaisikin, niin ei sinua muista kukaan muu kuin se kenen kanssa petit. Kun petät omalla paikkakunnalla, niin joku tuttu saattaa tämän nähdä ja jäät kiinni.