Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on häiriköinyt entistä kiusaajaansa salaa minulta vuosien ajan.

Vierailija
02.10.2017 |

Mitä tästä pitäisi ajatella? Kuulemma soittelee herjauspuheluita usein ja muutaman kerran puhkonut auton renkaat.

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoi myös, että räjäytti uutena vuotena tämän postilaatikon ilotulitteilla

Vierailija
2/78 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla erittäin katkera kiusaajalle ja hänellä on siihen oikeus, mutta tuollainen toiminta pitää saada loppumaan, koska jatkaessaan tuota voi jäädä helposti kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ainakaan koskaan jättää miestäsi. Se tulee muuten vainoamaan sua hautaan asti.

Vierailija
4/78 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein sille kiusaajalle.

Mitä hän itse teki miehellesi ja monenko vuoden ajan?

Vierailija
5/78 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahempi kiusaaja on siis miehesi.

Vierailija
6/78 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein sille kiusaajalle.

Mitä hän itse teki miehellesi ja monenko vuoden ajan?

Koko peruskoulun ajan pienen porukkansa kanssa kiusasi häntä levittämällä juoruja, pahoinpitelemällä ja haukkumalla. Jos mies sai yhdenkin kaverin, nämä henkilöt pitivät huolen, että kyseinen henkilö ei pitkään pysy hänen kaverinaan.

Vierailija
7/78 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekö harmittaa, että et ole päässyt osallistumaan. Paska ukko kun ei jaa harrastuksiaan.

8/78 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on se veemäinen puoli, että miehesi on rikosoikeudellisesti vastuussa teoistaan, kun taas kouluaikaiset kiusaamiset ovat kaiketi suurimmaksi osaksi toteutuneet silloin, kun nämä idiootit olivat alle 15-vuotiaita.

Kiusaaminen jättää pahimmillaan elinikäiset traumat ja katkeruuden ja juuri siksi miehesikin olisi hyvä päästä käsittelemään tunteitaan jollain muulla tavalla kuin ilkivaltaa tekemällä.

Vierailija
9/78 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekö harmittaa, että et ole päässyt osallistumaan. Paska ukko kun ei jaa harrastuksiaan.

Harmittaa, kun pelkään sitä, että hän lisää huonoa oloaan tuolla toiminnalla ja ruokkii omaa katkeruuttaan.

Vierailija
10/78 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajan moka, olisi jättänyt kiusaamatta. Sano ukollesi, että laskee kiusaamisvuodet, kun ne on tasattu niin on aika lopettaa.

Vierailija
11/78 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi olla tuollaisen miehen kanssa, hänhän on todella häiriintynyt.

Vierailija
12/78 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi olla tuollaisen miehen kanssa, hänhän on todella häiriintynyt.

Sinähän se tässä olet häiriintynyt, kun haukut ihmistä, joka on joutunut kestämään vuosien ajan sadistista kiusaamista. Mies ei edes ikinä tekisi minulle mitään pahaa vaan hän on aina auttanut ja puolustanut minua.

Vierailija
13/78 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusaajan moka, olisi jättänyt kiusaamatta. Sano ukollesi, että laskee kiusaamisvuodet, kun ne on tasattu niin on aika lopettaa.

Niin, onko pieni ilkivalta edes niin paha kosto, jos mies itse joutui useasti fyysisesti pahoinpidellyksi. Vankilassahan sen hakkaajan tulisi olla.

Vierailija
14/78 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos miehen kertomus kiusaamisesta on valheellinen? Jos muut eivät kiusanneet vaan karttoivat? Narsistit usein kokevat tulevansa itse kiusatuiksi.

Lapseni luokalla on poika, joka on väkivaltainen muita kohtaan. Muut välttävät häntä ja hän on aina yksin. Hänen vanhempansa puhuvat pojasta kiusattuna ja kieltävät pojan teot. Ko poika sai juuri keväällä Hyvän käytöksen stipendin! Ope ei ole näkemässä tapahtumia.

Ap:n mies se vaikuttaa siis siltä epänormaalilta ja pitkävihaiselta kiusaajalta, ties mitä vainoamista keksii, jos teillä menee sukset ristiin joskus.

Vierailija
15/78 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän miestäsi, kiusaajat on alhaisin ihmistyhmä.

Vierailija
16/78 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaminen ei ole missään tapauksessa hyväksyttävää. Ettekö voisi kuitenkin neuvotella, eikä tehdä tuollaista ilkivaltaa?

Vierailija
17/78 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko terveempi tapa käydä käsittelemässä kiusaamisen jättämiä jälkiä ammattilaisen kanssa. Aikuisena entisen kiusaajan postilaatikkojen räjäyttely ei kuulosta kovin vakaalta saati aikuismaiselta toimintamallilta. Mars avun piiriin.

Vierailija
18/78 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kiusaaja saattaa katua hyvinkin raskaasti koko kiusaamista vanhemmalla iällä. Monet kiusaajat katuvat asiaa aikuisina. Eli kannattaisi keskustella tästä asiasta miehesi kanssa. Tuollainen ilkivalta on vähän lapsellista ja vie energiaa omasta elämästä. Ja sitten jos jää kiinni tuosta, niin vamaan harmittaa koko homma. Sinänsä ymmärrän katkeruuden kiusaamisesta koska itsekin olen vähän ollut sen kohteena koulussa. Mutta pointti on se, että asiaan olisi pitänyt puuttua silloin aikoinaan kun se tapahtui.

Vierailija
19/78 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jättäisin ja sanoisin että palataan asiaan kun olet pään hoitanut kuntoon.

Vierailija
20/78 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos miehen kertomus kiusaamisesta on valheellinen? Jos muut eivät kiusanneet vaan karttoivat? Narsistit usein kokevat tulevansa itse kiusatuiksi.

Lapseni luokalla on poika, joka on väkivaltainen muita kohtaan. Muut välttävät häntä ja hän on aina yksin. Hänen vanhempansa puhuvat pojasta kiusattuna ja kieltävät pojan teot. Ko poika sai juuri keväällä Hyvän käytöksen stipendin! Ope ei ole näkemässä tapahtumia.

Ap:n mies se vaikuttaa siis siltä epänormaalilta ja pitkävihaiselta kiusaajalta, ties mitä vainoamista keksii, jos teillä menee sukset ristiin joskus.

Ei ole valheellinen kertomus, koska yksi siitä porukastahan on myöntäny kaiken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi