Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on häiriköinyt entistä kiusaajaansa salaa minulta vuosien ajan.

Vierailija
02.10.2017 |

Mitä tästä pitäisi ajatella? Kuulemma soittelee herjauspuheluita usein ja muutaman kerran puhkonut auton renkaat.

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos miehen kertomus kiusaamisesta on valheellinen? Jos muut eivät kiusanneet vaan karttoivat? Narsistit usein kokevat tulevansa itse kiusatuiksi.

Lapseni luokalla on poika, joka on väkivaltainen muita kohtaan. Muut välttävät häntä ja hän on aina yksin. Hänen vanhempansa puhuvat pojasta kiusattuna ja kieltävät pojan teot. Ko poika sai juuri keväällä Hyvän käytöksen stipendin! Ope ei ole näkemässä tapahtumia.

Ap:n mies se vaikuttaa siis siltä epänormaalilta ja pitkävihaiselta kiusaajalta, ties mitä vainoamista keksii, jos teillä menee sukset ristiin joskus.

Ei ole valheellinen kertomus, koska yksi siitä porukastahan on myöntäny kaiken.

Narsistin puolisotkin aina tunnustavat ja pyytävät anteeksi vaikka mitä.

Oma mieheni ei ole edes narsisti, mutta hän on haukkunut ulkonäköäni ja minä jouduin tunnustamaan olevani ruma ja pyysin anteeksi loukkaantumistani. Tämän tunnustuksen takiako linä olen meistä se, joka teki alunperin väärin toista kohtaan?

Ps. Olitko paikalla kuulemassa 'kiusaajan' tunnustuksen vai onko sinulla vain miehesi sana siitä? Mikä se teko oli, jonka kuulit omin korvin hänen tunnustaneen?

Kyseinen herrahan tuli ihan ovellemme pahoittelemaan kiusaamistaan, kuulin koska olin keittiössä leipomassa silloin. Enkä usko, että mieheni olisi erikseen edes taivutellut pyytämään anteeksi, koska hän ei edes ollut tavannut tätä yläasteen jälkeen tai ottanut häneen yhteyttä.

Vierailija
42/78 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kiusauksen kohde perheellinen henkilö? Jos on, onko mielessäsi käynyt, että miehesi kiusaamisesta kärsii myös tämän entisen kiusaajan koko perhe, jotka ovat täysin syyttömiä hänen nuoruuden hölmöilyihinsä. 

Mieheltäsi todella lapsellista käytöstä. Olisi jo aika päästää irti ja jatkaa elämää eteenpäin. 

Kyseisellä herralla oli ennen vaimo, mutta tämä jätti miehensä väkivallan vuoksi.

Ap

Eli olin oikeassa, miehesi on se luonnehäiriöinen kiusaaja. Kunnin narsistin tavoin syyttää muita omista teoistaan.

Millähän perusteella olet oikeassa?

Eikö se ollut ketjussa ap, joka kirjoitti miehen olleen väkivaltainen edellistä vaimoaan kohtaan ja ero johtui siitä?

Tarkoitin että se kiusaaja oli ollut väkivaltainen vaimoaan kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä oli tullut aiemmin raiskatuksi ja oli asiasta henkisesti ihan hajalla. Olisin kyllä pitänyt häntä erittäin häiriintyneenä, jos hän olisi alkanut tehtailla jotain kostotoimia tätä raiskaajaa kohtaan, vaikka rikos oli täysin alhainen ja pilasi kohteen elämästä paljon. 

Vierailija
44/78 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein tekee. Kannatan kaikkea kiusaajien vastaista toimintaa.

Vierailija
45/78 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai sinä tosissasi kysele, onko miehen käytös normaalia? Voin vastata, että ei ole normaalia. Miehesi on hullu.

Vierailija
46/78 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kiusauksen kohde perheellinen henkilö? Jos on, onko mielessäsi käynyt, että miehesi kiusaamisesta kärsii myös tämän entisen kiusaajan koko perhe, jotka ovat täysin syyttömiä hänen nuoruuden hölmöilyihinsä. 

Mieheltäsi todella lapsellista käytöstä. Olisi jo aika päästää irti ja jatkaa elämää eteenpäin. 

Kyseisellä herralla oli ennen vaimo, mutta tämä jätti miehensä väkivallan vuoksi.

Ap

Eli olin oikeassa, miehesi on se luonnehäiriöinen kiusaaja. Kunnin narsistin tavoin syyttää muita omista teoistaan.

Millähän perusteella olet oikeassa?

Eikö se ollut ketjussa ap, joka kirjoitti miehen olleen väkivaltainen edellistä vaimoaan kohtaan ja ero johtui siitä?

Ja sinulla on jäänyt peruskoulu kesken, et osaa sisäistää lukemaasi tekstiä.

Ap kertoi, että tällä vanhalla koulukiusaajalla on nykyään sellaisia ongelmia, että hän lyö koulukavereiden sijaan naisia.

Oli hakannut vaimoaan, niin että tämä otti eron.

Vierailija
47/78 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy olla erittäin katkera kiusaajalle ja hänellä on siihen oikeus, mutta tuollainen toiminta pitää saada loppumaan, koska jatkaessaan tuota voi jäädä helposti kiinni.

Ei ole mitään oikeutta tuollaiseen käytökseen, ihan samalla tavalla kuin ei ole mitään oikeutta kiusaajallakaan kiusata.

Kun ihminen kiusaa toista niin hän menettää kaikki ihmisoikeudet välittömästi

Vierailija
48/78 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häiriintynyt äijä, ehkä häiriintyneisyyden syy on koulukiusaaminen, mutta ei sinun tarvitse uhrata omaa elämääsi toisen traumoille. JSSAP.

Miten ap on "uhrannut elämäänsä", kun nyt vasta kuuli koko jutusta?

Vierailija
49/78 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kai sinä tosissasi kysele, onko miehen käytös normaalia? Voin vastata, että ei ole normaalia. Miehesi on hullu.

Yritin ennemminkin kysyä, miten kuuluisi toimia. Kostamista en tuossa mittakaavassa hyväksy, mutta ymmärrän kuitenkin jollain tasolla hänen toimensa.

Vierailija
50/78 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksä oli tullut aiemmin raiskatuksi ja oli asiasta henkisesti ihan hajalla. Olisin kyllä pitänyt häntä erittäin häiriintyneenä, jos hän olisi alkanut tehtailla jotain kostotoimia tätä raiskaajaa kohtaan, vaikka rikos oli täysin alhainen ja pilasi kohteen elämästä paljon. 

Tuolla ajatusmaailmalla hyväksyt raiskaukset. Koska vain ja ainoastaan uhrin ja uhrin lähipiirin tehtävänä on saada oikeus tapahtuneeksi. Muiden asia se ei ole.

Vierailija
51/78 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milläs sitten meinaat saada kiusaajan vastuuseen teoistaan? Vankilaan se ei joudu koska tämä maa on niin sairas että täällä puolustetaan rikollisia.

Vierailija
52/78 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miehesi on ainakin hullu, itse en uskaltaisi olla suhteessa noin pitkävihaisen vainoajan kanssa. Mitä hän keksikään sinun pääsi menoksi, jos yhtenä päivänä et enää rakastaisi häntä? Mitä tulee miehesi kiusaajaan, hän on edelleen siis väkivaltainen? Mitä hän mahtaakaan tehdä miehellesi, jos miehesi jää kiinni? Hakkaa ainakin henkihieveriin? Kävi niin tai näin, huonolta näyttää.

Vierailija
53/78 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilailen entisten kiusaajieni nimissä sitä sun tätä.  He tekivät monta vuotta mun elämästä helvettiä ja nyt on mun vuoro. Vituttaa muutenkin, kun naama leveellään keuhkoavat MLL-toiminnassa ja kaiken maailman tekopyhiä kiusaamisen vastaisia kampanjoita jakavat netissä. Onkohan unohtunut, miten henkisesti ja fyysisesti pahoinpitelivät mm. minua. 

Vierailija
54/78 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt silti oikeuta aikuisena toimimaan tuolla tavalla vaikka lapsena tullut kiusatuksi. Minuakin kiusattiin peruskoulun ajan enkä alkanut isompana mitään kostamaan. Ei tarcitse olla tekemisissä. Sun pitäis viedä sun miehes varmaan terapiaan. Mitähän se sulle tekee jos tulee ero?

Vierailija
55/78 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos miehen kertomus kiusaamisesta on valheellinen? Jos muut eivät kiusanneet vaan karttoivat? Narsistit usein kokevat tulevansa itse kiusatuiksi.

Lapseni luokalla on poika, joka on väkivaltainen muita kohtaan. Muut välttävät häntä ja hän on aina yksin. Hänen vanhempansa puhuvat pojasta kiusattuna ja kieltävät pojan teot. Ko poika sai juuri keväällä Hyvän käytöksen stipendin! Ope ei ole näkemässä tapahtumia.

Ap:n mies se vaikuttaa siis siltä epänormaalilta ja pitkävihaiselta kiusaajalta, ties mitä vainoamista keksii, jos teillä menee sukset ristiin joskus.

Oma mieheni ei ole edes narsisti, mutta hän on haukkunut ulkonäköäni ja minä jouduin tunnustamaan olevani ruma ja pyysin anteeksi loukkaantumistani. Tämän tunnustuksen takiako linä olen meistä se, joka teki alunperin väärin toista kohtaan?

Ps. Olitko paikalla kuulemassa 'kiusaajan' tunnustuksen vai onko sinulla vain miehesi sana siitä? Mikä se teko oli, jonka kuulit omin korvin hänen tunnustaneen?

Kyseinen herrahan tuli ihan ovellemme pahoittelemaan kiusaamistaan, kuulin koska olin keittiössä leipomassa silloin. Enkä usko, että mieheni olisi erikseen edes taivutellut pyytämään anteeksi, koska hän ei edes ollut tavannut tätä yläasteen jälkeen tai ottanut häneen yhteyttä.

Siis miehen kiusaaja on aikusiällä tullut teidän oven taakse pyytämään mieheltäsi anteeksi ja hän jatkaa edelleen näitä naurettavia kostoja? Miehesi on sairas, hanki apua ennen kuin on myöhäistä.

Vierailija
56/78 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milläs sitten meinaat saada kiusaajan vastuuseen teoistaan? Vankilaan se ei joudu koska tämä maa on niin sairas että täällä puolustetaan rikollisia.

Ei niitä voi enää saattaa vastuuseen jostain mikä tapahtui lapsena. Niillä oli varmaan kaikilla paha olo. Siitä pitää vaan päästä yli. Ei ole muuta vaihtoehtoa.

Vierailija
57/78 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervejärkinen aikuinen ei ala aikuisena kiusaamaan, vaikka ala-asteella olisi ollut kiusaamista. Miten te ootte päätyny asumaan vielä ihan samalle paikkakunnallekin?

Vierailija
58/78 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen sun "mies" on?

Vierailija
59/78 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi kiusaaja saattaa katua hyvinkin raskaasti koko kiusaamista vanhemmalla iällä. Monet kiusaajat katuvat asiaa aikuisina. Eli kannattaisi keskustella tästä asiasta miehesi kanssa. Tuollainen ilkivalta on vähän lapsellista ja vie energiaa omasta elämästä. Ja sitten jos jää kiinni tuosta, niin vamaan harmittaa koko homma. Sinänsä ymmärrän katkeruuden kiusaamisesta koska itsekin olen vähän ollut sen kohteena koulussa. Mutta pointti on se, että asiaan olisi pitänyt puuttua silloin aikoinaan kun se tapahtui.

Yksikään kiusaaja ei kadu tekoaan. Kiusaaminen on vakavasti harkittu teko jota ei edes teoriassa voi katua. Sillä ihminen jolla on minkäänlaista empatiaa tai omaatuntoa ei edes kiusata pysty.

Vierailija
60/78 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miehen kiusaaja on aikusiällä tullut teidän oven taakse pyytämään mieheltäsi anteeksi ja hän jatkaa edelleen näitä naurettavia kostoja? Miehesi on sairas, hanki apua ennen kuin on myöhäistä.

Jos kiusaaja haluaa pyytää anteeksi niin se osoitetaan teoilla. Ainoa oikeudenmukainen teko on että kiusaaja tekee itsemurhan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä