Ei hitto. Olin ekoilla treffeillä miehen kanssa, tulin juuri äsken kotiin...Mies mokasi totaalisesti
Hän otti punaviinin esiin ja kysyi "kelpaakos tämä viina sulle?"
Mikä myötähäpeä. Millainen mies ei ymmärrä viinin ja viinan eroa? En tiedä pystynkö tapaamaan noin tolloa miestä enää toista kertaa.
Kommentit (90)
Kiljua, viinaa, olutta, viiniä... Alkoholia ne kaikki on.
Vierailija kirjoitti:
Hän otti punaviinin esiin ja kysyi "kelpaakos tämä viina sulle?"
Mikä myötähäpeä. Millainen mies ei ymmärrä viinin ja viinan eroa? En tiedä pystynkö tapaamaan noin tolloa miestä enää toista kertaa.
Ai te muutitte jo yhteen. Aika nopeaa toimintaa!
Jospa se pilaili kustannuksellasi?
Mies testasi huumorintajuasi, ymmärrän ettei jutusta tullut mitään...
Kai itse tiedät millaista punaviiniä minkäkin ruuan kanssa nautitaan?
Vierailija kirjoitti:
Onko naisten aina pakko esittää niin hienoa. Virtsarakossa ne kaikki sekoittuu kuitenkin viimeistään etkä sinä enää lopputuotteesta erota mistä juomasta oli kyse.
Koska kaikesta tulee kuitenkin lopulta suolessa kakkaa, niin eikö se oo ihan sama mitä syö? Pitsan sijaan voi syödä vaan paketillisen vehnäjauhoja ja vettä päälle, tai sitten voi suoraan vaan syödä kakkaa koska kakaksihan kaikki muuttuu!
Itse asiassa koska kaikki kuolee niin aika samahan se on että mitä elämän aikana tekee kun kuitenkin päätyy hautaan niin onko sillä nyt niin väliä juoko viinaa vai viiniä tai juoko ollenkaan kun sillä vaan viivyttää vääjäämätöntä kuolemaa!
Klassista. Näin ajattelevia ihmisiä oikeasti on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Puhekielessä viinalla tarkoitetaan usein kaikkea alkoholipitoista juotavaa, mitäs tuossa nyt on niin tolloa.
Minkä maan puhekielessä? Täällä Turussa ei ainakaan kutsuta olutta viinaksi.
ei näin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko naisten aina pakko esittää niin hienoa. Virtsarakossa ne kaikki sekoittuu kuitenkin viimeistään etkä sinä enää lopputuotteesta erota mistä juomasta oli kyse.
Koska kaikesta tulee kuitenkin lopulta suolessa kakkaa, niin eikö se oo ihan sama mitä syö? Pitsan sijaan voi syödä vaan paketillisen vehnäjauhoja ja vettä päälle, tai sitten voi suoraan vaan syödä kakkaa koska kakaksihan kaikki muuttuu!
Itse asiassa koska kaikki kuolee niin aika samahan se on että mitä elämän aikana tekee kun kuitenkin päätyy hautaan niin onko sillä nyt niin väliä juoko viinaa vai viiniä tai juoko ollenkaan kun sillä vaan viivyttää vääjäämätöntä kuolemaa!
Klassista. Näin ajattelevia ihmisiä oikeasti on olemassa.
Minulla on tapana lisätä taikinaan tilkka kotimaista rypsiöljyä. Kannattaako minun ottaa öljyhuikka ennen vehnäjauhojen syöntiä vai vasta sen jälkeen?
Pöllöolo kirjoitti:
Kiljua, viinaa, olutta, viiniä... Alkoholia ne kaikki on.
Voin siis pyytää hemaisevaa naista lasilliselle shamppanjaa ja tarjota hänelle tekemääni kiljua?
M41v
MItä punaviiniä se sitten oli? Sehän tässä nyt on kiinnostavin kysymys.
Mies on alkoholisti. Päivänselvää tuollaisen replan jälkeen.