Ei hitto. Olin ekoilla treffeillä miehen kanssa, tulin juuri äsken kotiin...Mies mokasi totaalisesti
Hän otti punaviinin esiin ja kysyi "kelpaakos tämä viina sulle?"
Mikä myötähäpeä. Millainen mies ei ymmärrä viinin ja viinan eroa? En tiedä pystynkö tapaamaan noin tolloa miestä enää toista kertaa.
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä että se vitsaili... ei kaikkea tarvii ottaa niin kirjaimellisesti.
Juuri näin. Ei vois enempää ärsyttää naiset, jotka analysoi joka sanalle pilkuntarkan merkityksen ja sitten vielä myöhemmin inttää "muttakun sä sanoit niin"...
Olet ehkä hänelle liian pedantti, jos noin paljon häiritsee ylitsepääsemättömästi.
Häh, tämä on sulle siis totaalinen epäonnistuminen. Kertoo aika paljon sinusta. Pysy poissa deittimarkkinoilta, niin et kuluta turhaan kenenkään aikaa.
Minulle on turn off kaikki naiset, jotka tulevat treffien jälkeen kertomaan tuntemattomille ihmisille omaa mokaansa ja luulevat olevansa jotenkin toisia tärkeämpiä. Not! Mies oli oikeassa.
40+ miehenä en voisi kuvitella sanovani noin ekoilla treffeillä. Sanat viina ja kelpaakos ovat kyllä isoja mokia. Miesporukassa noin voisi sanoakin, ei tuntemattomalle naiselle. Juntti mikä juntti.
Kysyisin naiselta "Kelpaako Lagavulin 16 tai Ron Zacapa 23" ja jos vastaus olisi kieltävä, heittäisin tuollaisen juntittaren ulos...
Vierailija kirjoitti:
Hän otti punaviinin esiin ja kysyi "kelpaakos tämä viina sulle?"
Mikä myötähäpeä. Millainen mies ei ymmärrä viinin ja viinan eroa? En tiedä pystynkö tapaamaan noin tolloa miestä enää toista kertaa.
Mulle ap:n huumorintajun puute olisi vähän liikaa, ei menisi kyllä jatkoon minulla. :D
On muuten harvinaisen terävää piruilua ap:lle koko ketju täynnä!
Hauskaa,että niin moni ei tajunnut miehen tarjonneen viiniä 😂
Asioiden erittelykyky on sivistystä.
"Kelpaakos" oli ärsyttävämpi.
Shamppanja kirjoitetaan sampanja.
Meikäneiti kirjoitti:
Sinulle löytyy kumppani ryppyhattuosastolta.
entäs tää, tahotko ottaa suihin, tai hässiä. koettu monesti. ja vielä selvin päin. entinen oli paras tästä vitsistä. miltäs maistuis yks erä.
tai että jos kaveritkin sais.
Toit tyypin kotiisi ekoilta treffeiltä? G-sus!
Vierailija kirjoitti:
Toit tyypin kotiisi ekoilta treffeiltä? G-sus!
Minä ymmärsin, että oli ollut miehen luona ja nyt kun kirjoitti tätä aloitusta, oli tullut juuri kotiin. Mutta juu tosiaan, ekat treffit ja kuitenkin meni miehen kotiin? Vai mistä se mies sen pullon muka otti esiin? Tämä ketjuhan saisi ihan uuden ulottuvuuden, jos treffit olisivatkin olleet jossain elokuvissa tai kahvilassa ja mies olisi siellä ottanut viina/viinipullon esiin.
Naiset ovat ihan liian herkkähipiäisiä: minä vein kauniin naisen todella hienoon ravintolaan ja kun viinipullo tuotiin minulle arvioitavaksi, otin korkin suuhuni, pureskelin sitä aikani ja vastasin "kyllä tämä viini kelpaa, ei ole etikoitunutta". Daami lähti siltä istumalta, kun ei tajunnut huumoriani.
Opiskelija-aikaan tarjosin nuorille naispuoleisille henkilöille useinkin alkoholia. Menin opiskelija-asuntolan rappukäytävään ja huusin: "Täällä saa kiljua!"
Kun oli juomaa, oli myös juojia. Ei tarvinnut koskaan kaataa viemäriin.
Vakavasti ottaen, olin hyvä kiljuntekijä. Moni ei boolissa edes huomannut, mistä se on tehty. Halvaksi tuli ja asiansa ajoi. Ei silloin hienosteltu viinien kanssa, se taitaa olla nykyajan nuorten aikuisten hommaa.
Jos tuo katkaisee kamelin selän, johtui se sitten kakeltelusta, aivopierusta, vitsistä tai mistä tahansakin, niin tuskinpa sitä keskinäistä kemiaa ja vetovoimaa olisi mihinkään muuhun ollutkaan 🙂
Meikäneiti kirjoitti:
Ja pieleen meni. Samppanja se juoma on nykyisessä kirjoituasussaan.
Oikeasti; mitä välii?
Kuulostaa siltä että se vitsaili... ei kaikkea tarvii ottaa niin kirjaimellisesti.