Miss Suomi 2017 OFFICIAL
Kommentit (668)
Pihla Koivuniemi näyttää Susanna Laineelta.
Ei jotenkin luulisi, että katsoisi missikisoja. Siis todella fiksuja ajatuksia. Ei sillä etteikö missit voi olla fiksuja mutta tuntuu, että yleensä näissä haastatteluissa kokelaat ovat juuri saaneet sen yhden lauseen puserrettua kasaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vuodesta toiseen nuo stailtaan keski-ikäisen näköisiksi? Kauhean vahvat meikit ja hiukset tupeerattu pöyheäksi ja lopuksi kilo lakkaa. Kamalan näköistä.
Viime vuosina ainakin Miss Universum kisoissa monilla misseillä on meikki tehty luonnollisen näköiseksi ja se näyttää raikkaalta ja nuorekkaalta, mutta Suomessa on jämähdetty 80-luvulle...
---
P.s. Että minä inhoan tuota sössö-S:ää...
Kuka on sössö S
No luulin kaikkien ymmärtävän, että tarkoitan puheessa kuultavaa sössö/suhu-S:ää...
tiedoksenne että kemian opiskelu on niin tylsää ja työnäkymät niin tympeitä että moni keskeyttää
Jostain näköjään tehty Ritva Lehdon näköinen, muistuttaa hänen traagisesta kohtalostaan, olin itse kutsuvieraana Pasilan studiolla, kun hänet kruunattiin Miss Suomeksi.
nro 1. naama!!
MIKSI enstisen missin poikakaveri on päässyt tuomaristoon!! WWTTTFFF???
Essi Unkurin leukaperät on hirmu leveät. Muuten kyllä kaunis nainen.
Miten ton Essin pää näyttää noin isolta vartaloon nähden??
Vierailija kirjoitti:
Essi Unkuri, Beata Papp ja Roosa Bäck olivat ainoita, jotka jäivät mieleen.
Beatasta en kyllä ole samaa mieltä, ja Essin kasvot häiritsevät. Roosa on superkaunis, mutta vaikuttaa vähän epävarmalta.
Unkuri on kuin Pumpanen! Leveä naama.
Stefanin tapa juontaa on raivostuttaba!!
"mä tykkään sosiaalisesta mediasta" :DDD
Tuo hemmetin Sampo on joka paikassa.
Osaisitko vastata noihin kysymyksiin suorassa lähetyksessä?
HUHuh kirjoitti:
Se tumma Adriana tai sitten se joku Pihla oli hyviä.
Se numero 2 joka on yksi ennakkosuosikki, niin kasvot laatikkomaiset/neliömäiset, ei hyvä,, kaunis mutta ei missi.
Adriana oli ihan kaamea livenä.
Tää ex missi Heidi Sohlbergi on syöpänsä takia päässy takas julkisuuteen. Muutenhan siä ei olisi kukaan ees muistanut enää. Saa kiittä syöpää urastansa.
Eikö tuotannolla ole varaa hankkia parempia mikkejä kuin nuo tönköt sata vuotta sitten keksityt karaokemikit.. ja säälittää nuo tytöt kun kasvolihakset kireinä pitää jaksaa irvistää. Kävely älyttömän näköistä keimailua.
Sellaisia nökeröneniä nämä kaikki, ei mitään rotunaisia tässäkään kympin joukossa.