Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenet ottaisit puolisoksesi Muumilaaksosta, jos sinne yhtakkia nuoreksi sinkuksi putkahtaisit. Siis ihan leikkimielella tama gallup. Mina ottaisin kai sen Niiskun, kun se on ainoa

Vierailija
06.04.2006 |

vähänkin kiinnostava. Muumi on varattu ja Hemuli itsekäs ja vanha, Nipsu pelkuri ja itsekäs, Nuuskamuikkusen filosofointi ärsyttää välillä ja se on liian itsenäinen ja polttaa piippua.

Mutta kenet te ottaisitte, jos kaikki olisivat mahdollisia ja sinne jäisitte Muumilaaksoon.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin muumipeikon,niiskuneiti on niin raivostuttava...

Tyttö väitti että mymmeli on nuuskamuikkusen äiti,

pitäneekö paikkansa?

Entä kuka on pikkumyyn äiti?

Vierailija
42/54 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Jonka antoi muumipapalle, kun sen oli häneltä lainannut.) Eikö olisi kannattanut toivoa vähän eri tyyliin jotakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on sitä jotain.. :)

Vierailija
44/54 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait Nipsu on mies, heh.

Siinä hellyttävä höpsö ja hyvä ruokahalu!

Ymmärtää myös rahan päälle. Säästää kolikoita purkkiin.

Vierailija
45/54 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN tiedä sitten. Ehkä olen väärässä.

Vierailija
46/54 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuskamuikkunen vastaa, että tuohon minä en kyllä osaa vastata. Eli ilmeisesti menee, jos sopiva löytyy. Olen kyllä yllättynyt teidän tiedostanne, että Pikku-Myyllä ja Nuuskamuikkusella olisi sama äiti. Luulin kerran Pikku Myyn jopa haaveilleeen Nuuskamuikkusesta. Ehkä muistan sitten väärin. Eipä ole muuten paljon sitä pikku-myyn isää näkynyt.

Olen samaa mieltä, että sekä pikku myyn äiti että hänen sisarensa on nimeltään Mymmeli, mikä aiheuttaa sekaannusta.

Vierailija
47/54 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on talo,ammatti ja se on vakaa mies jolta on löytynyt myös romantiikkaa (toi Mymmelille samanlaisen naamiasasun kuin itsellään,tuo kukkia ja vie piknikille).

Se on myös suloisen mallinen :D sellanen muumimainen.

Vierailija
48/54 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi varmaan ihana, mutta kyllästyisin siellä majakassa, jos vuosia siellä joutuisin asumaan.

Vierailija
49/54 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin voisin ottaa sen poliisin. Tosin vähän tyhmähän se on, mutta ehkä sitten minä saisin pitää kotona haluamaani järjestystä yllä.

Vierailija
50/54 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin ihanan viisas ja riippumaton.

Aviomiehekseni ottaisin kuitenkin Niiskun tai Poliisin. Ehkäpä juuri Poliisin. Ärsyttää kun Niisku viettää kaiken aikansa verstaallaan, mitä sellaisella miehellä tekisi joka ei olisi koskaan kotona...

Vierailija
51/54 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellähän on alituiseen kaikenlaisia vaaroja. Täytyisi olla joku älykäs mies turvana. Ehkä Niisku olisi hyvä. Keksisi jotain aina katastrofien varalle. Siellä on varmaan kuolevuuskin suuri, kun kenelläkään ei ole ydinperhettä muilla kuin muumeilla.

Vierailija
52/54 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

elää muumilaaksossa joku mukava ja älykäs mies vierelläni. (Toki olen täällä mieluummin rakkaideni kanssa, mutta kuvitelmissa vaan.) Muumilaaksossa ei koskaan ole tylsää ja siellä on aina jotain säpinää. Ihanaa elämää sillä muumiperheellä. Ottaisin Niiskun ja saisin olla koko ajan muumiperheen läheisyydessä, kun kälynäni olisi muumin tuleva vaimo niiskuneiti.

Vierailija
53/54 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiskua kai minäkin havittelisin. Tämä on muuten hauska ketju. Tällainen leppoisa ja mukava. Itse joudun tekemään valintani vain tv-sarjan perusteella, sillä kirjoja en ole lukenut.

Vierailija
54/54 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähtitieteilijöitä. Kuolivatkohan ne, kun pyrstötähti tuli. Niistä voisin jonkun älykön napata. Postinkantajalla taitaisi olla liian huono palkka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi