Kenet ottaisit puolisoksesi Muumilaaksosta, jos sinne yhtakkia nuoreksi sinkuksi putkahtaisit. Siis ihan leikkimielella tama gallup. Mina ottaisin kai sen Niiskun, kun se on ainoa
vähänkin kiinnostava. Muumi on varattu ja Hemuli itsekäs ja vanha, Nipsu pelkuri ja itsekäs, Nuuskamuikkusen filosofointi ärsyttää välillä ja se on liian itsenäinen ja polttaa piippua.
Mutta kenet te ottaisitte, jos kaikki olisivat mahdollisia ja sinne jäisitte Muumilaaksoon.
Kommentit (54)
(Jonka antoi muumipapalle, kun sen oli häneltä lainannut.) Eikö olisi kannattanut toivoa vähän eri tyyliin jotakin.
Kait Nipsu on mies, heh.
Siinä hellyttävä höpsö ja hyvä ruokahalu!
Ymmärtää myös rahan päälle. Säästää kolikoita purkkiin.
EN tiedä sitten. Ehkä olen väärässä.
Nuuskamuikkunen vastaa, että tuohon minä en kyllä osaa vastata. Eli ilmeisesti menee, jos sopiva löytyy. Olen kyllä yllättynyt teidän tiedostanne, että Pikku-Myyllä ja Nuuskamuikkusella olisi sama äiti. Luulin kerran Pikku Myyn jopa haaveilleeen Nuuskamuikkusesta. Ehkä muistan sitten väärin. Eipä ole muuten paljon sitä pikku-myyn isää näkynyt.
Olen samaa mieltä, että sekä pikku myyn äiti että hänen sisarensa on nimeltään Mymmeli, mikä aiheuttaa sekaannusta.
Sillä on talo,ammatti ja se on vakaa mies jolta on löytynyt myös romantiikkaa (toi Mymmelille samanlaisen naamiasasun kuin itsellään,tuo kukkia ja vie piknikille).
Se on myös suloisen mallinen :D sellanen muumimainen.
olisi varmaan ihana, mutta kyllästyisin siellä majakassa, jos vuosia siellä joutuisin asumaan.
Minäkin voisin ottaa sen poliisin. Tosin vähän tyhmähän se on, mutta ehkä sitten minä saisin pitää kotona haluamaani järjestystä yllä.
on niin ihanan viisas ja riippumaton.
Aviomiehekseni ottaisin kuitenkin Niiskun tai Poliisin. Ehkäpä juuri Poliisin. Ärsyttää kun Niisku viettää kaiken aikansa verstaallaan, mitä sellaisella miehellä tekisi joka ei olisi koskaan kotona...
Siellähän on alituiseen kaikenlaisia vaaroja. Täytyisi olla joku älykäs mies turvana. Ehkä Niisku olisi hyvä. Keksisi jotain aina katastrofien varalle. Siellä on varmaan kuolevuuskin suuri, kun kenelläkään ei ole ydinperhettä muilla kuin muumeilla.
elää muumilaaksossa joku mukava ja älykäs mies vierelläni. (Toki olen täällä mieluummin rakkaideni kanssa, mutta kuvitelmissa vaan.) Muumilaaksossa ei koskaan ole tylsää ja siellä on aina jotain säpinää. Ihanaa elämää sillä muumiperheellä. Ottaisin Niiskun ja saisin olla koko ajan muumiperheen läheisyydessä, kun kälynäni olisi muumin tuleva vaimo niiskuneiti.
Niiskua kai minäkin havittelisin. Tämä on muuten hauska ketju. Tällainen leppoisa ja mukava. Itse joudun tekemään valintani vain tv-sarjan perusteella, sillä kirjoja en ole lukenut.
tähtitieteilijöitä. Kuolivatkohan ne, kun pyrstötähti tuli. Niistä voisin jonkun älykön napata. Postinkantajalla taitaisi olla liian huono palkka.
Ottaisin muumipeikon,niiskuneiti on niin raivostuttava...
Tyttö väitti että mymmeli on nuuskamuikkusen äiti,
pitäneekö paikkansa?
Entä kuka on pikkumyyn äiti?