Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvä puuteri rasvaiselle ihotyypille?

Vierailija
01.10.2017 |

Onko sellaista? Kerro suosikkisi. :)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Help!

Vierailija
2/14 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Translucent irtopuuterit on ok ja kannattaa ostaa esim. stockalta puuteripapereita, joilla voi kätevästi taputella kiiltävät kohdat päivän mittaan. Lisäksi saatan puuterointivaiheessa taputtaa puuteria ihan sormin leukaan ja nenään jotta tulee pysyvää jälkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Translucent irtopuuterit on ok ja kannattaa ostaa esim. stockalta puuteripapereita, joilla voi kätevästi taputella kiiltävät kohdat päivän mittaan. Lisäksi saatan puuterointivaiheessa taputtaa puuteria ihan sormin leukaan ja nenään jotta tulee pysyvää jälkeä.

Ok. Mikä on puuterin merkki?

Vierailija
4/14 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kokeillut monia ja ehkä Diorin ollut mieluisin ,useilla merkeillä on kyllä hyviä tämäkin vähän ns makuasia mistä itse tykkää.

Vierailija
5/14 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut haukkuu ja jotkut kehuu sitä lumenen natural code - mattapuuteria! Esimerkiksi, mun kaverilla on melko rasvoittuva iho, kuten mullakin. Ei sopinut kuulemma hänen iholleen ollenkaan, kun taas mulla toimii kuin unelma.

Hintaa tuolla on alle 10€. En oo oikeastaan uskaltautunut kokeilemaan mitään toista puuteria, tosin nyt seuraavaksi ajattelin kokeilla jotain irtopuuteria.

Vierailija
6/14 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin samaa merkkiä mitä Siltsu käyttää.

Vierailija
7/14 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän Maybellinen masterfix-irtopuuteria. 

Vierailija
8/14 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelisin samaa merkkiä mitä Siltsu käyttää.

Kuka?

Vierailija
9/14 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on ihan super edukas Rimmelin puuteri Stay matt joka on mulla toiminut hyvin :)

Vierailija
10/14 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rimmelin Stay matte oli mullakin ihan ok, mutta viimeksi sitä ei kaupasta löytynyt. Jouduin ottamaan Lumenen Long wear blur:in, joka on hyvä. Siinä on myös SPF 15.

Vierailija
11/14 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni tosi rasvainen iho ja meikkivoiteen ja puuterin virkaa täyttävät BareMineralsin Matte-maikkipuuteri ja MineralVeil-kiinnityspuuteri. Suosittelen lämpimästi! Ainakin itse näin Lumikki-ihoisena olen löytänyt iholleni sopivat vaaleat sävyt (joita ei muutoin oikein tule vastaan).

Muista myös pohjustusvoiteen teho! Yksi suosikeistani on Colosen tyrnivoide, jota voi käyttää tavallisen ihovoiteen lisäksi myös pohjustusvoiteena.

Vierailija
12/14 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni tosi rasvainen iho ja meikkivoiteen ja puuterin virkaa täyttävät BareMineralsin Matte-maikkipuuteri ja MineralVeil-kiinnityspuuteri. Suosittelen lämpimästi! Ainakin itse näin Lumikki-ihoisena olen löytänyt iholleni sopivat vaaleat sävyt (joita ei muutoin oikein tule vastaan).

Muista myös pohjustusvoiteen teho! Yksi suosikeistani on Colosen tyrnivoide, jota voi käyttää tavallisen ihovoiteen lisäksi myös pohjustusvoiteena.

Mineraalimeikki ei sovi mun iholle. Korostaa isoja ihohuokoisia.

Vierailija
13/14 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bohon Compact Powder :)

Vierailija
14/14 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensain translucent puuteri. Tehdään kuulemma riisistä. Pitää todella hyvin kutisa, ei naama kiillä. Ok, jos joutuu oikeasti kunnolla hikoilemaan, niin eihän sellaisessa pysy mikään.

Mutta tuohon olen ollut todellakin tyytyväinen!