Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies on kateellinen koulutuksesta

Vierailija
01.10.2017 |

Oon parikin tutkintoa sairaana tehny ja mies on nii kade. Ei tue yhtään missään. Ite on vaa 2.asteen käyny. Mut miehellä työ mulla ei. On opinnot vielä vaiheessa. Miksi näin on?

Mies ei joudu elättämään opinnoissani. Lisään vielä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset tuntevat kateutta, kun oma elämä ei ole riittävän hyvää. Tai kateus itsessään on ihan inhimillinen tunne, mutta jos se haittaa omaa ja läheisten elämää, se on huono juttu.

Seurustelin nuorempana miehen kanssa, joka oli käynyt amiksen ja oli varastolla töissä. Itse olin lukion jälkeen vain haahuillut monta monta vuotta. Sitten otin itseäni niskasta kiinni ja pääsin yliopistoon. Minua ei miehen koulutus tai työpaikka häirinnyt pätkän vertaa, mutta miestä vitutti opiskeluni (kaikki maksettiin puoliksi, ei johtunut siitä) ja haaveeni, unelmani. Koko ajan vähättelyä ja arvostelua.

Sitten lähdin, eihän siitä tullut mitään. Nautin yksinolosta paljon, tein kaikkea mitä aina olin haaveillut tekeväni. Tapasin myöhemmin miehen, joka tukee minua ihan täysillä ja on itsevarma ja vahva ihminen, joka tykkää, että oma nainen menestyy. Miehellä on nyt ollut omassa työssään lomautuksia, mikä tietenkin ressaa ja ahdistaa, mutta silti aina tukee minua täysillä. Myös minä häntä.

Keskustele ja jos ei auta, niin mieti miten voisit olla onnellinen ilman miestä, joka ei tue sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla