Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet kertovat aina jos baarissa on ollut naisia tarjolla? Tapailemani mies...

Vierailija
30.09.2017 |

Mies ollut eilen baarissa ja lähetteli mulle sieltä viestiä että joku nainen pyytää numeroa. Ollaan nähty silloin tällöin ja mies viestittelee koko ajan, on siis (kai) jotenkin kiinnostunut? Vitsailin sitten tänään, että löytyikö sieltä sitten naisia niin vastasi, että kyllä pari löytyi muttei pahemmin kiinnosta. Miksi miehet tekevät tätä? Olen ennenkin törmännyt tuohon, että esittävät olevansa jotain superalfauroksia joiden syliin naiset suorastaan heittäytyvät, ja ihan perusheppuja ovat. Aina pitää kuitenkin tuoda esiin, että kyllä niitä naisia riittää. Nyt mies haluaisi tavat tänään ja ei huvita, kun tuntuu että lapsellinen lesoilija on tämäkin... Mitä mieltä?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät useimmat miehet tee sellaista, vain luonnehäiriöiset.

Vierailija
2/29 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi liian alfa mies sinulle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty voit nähdä, mutta sen voi sanoa suoraan, että tuo käytös on mielestäsi lapsellista.

Vierailija
4/29 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva aikuiseksi. Saahan sitä ihmiset jutellla ja nähdä ihan ketä haluavat. Anna sille miehelle pillua ja persettä jos kerran haluat sen. Teidän naisten pahin ongelma on se kun te ette koskaan osaa päättää mitä te haluatte. Miehet tulee kuitenkin aina katselemaan kaikkia näkemiään naisia sillä silmällä se on meidän biologiassa, eikä sille mahda mitään.

Vierailija
5/29 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tietää että naiset haluaa niitä miehiä joilla naisia riittää joten miehet pyrkii mainostamaan sitä asiaa.

Jos te naiset muuttaisitte asenteitanne miehiä kohtaan niin että myös totaalikokematon mies joka ei saa naisia voi olla täysin haluttava mies niin miehillä ei olisi syytä käyttäytyä noin.

Monta kertaa on saanut lukea juttuja että naiset katkaisi suhteen kun kuulivat miehen kokemattomuudesta.

Vierailija
6/29 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasva aikuiseksi. Saahan sitä ihmiset jutellla ja nähdä ihan ketä haluavat. Anna sille miehelle pillua ja persettä jos kerran haluat sen. Teidän naisten pahin ongelma on se kun te ette koskaan osaa päättää mitä te haluatte. Miehet tulee kuitenkin aina katselemaan kaikkia näkemiään naisia sillä silmällä se on meidän biologiassa, eikä sille mahda mitään.

Joo, mutta olen tavannut miehiä jotka esittävät, että naiset suorastaan hyppivät syliin ja uivat kiimaisina liiveihin. Totuushan on, että perusmiehille ei todellakaan ole niin helppoa saada naisia.

Ap

Vierailija
7/29 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta olen tavannut miehiä jotka esittävät, että naiset suorastaan hyppivät syliin ja uivat kiimaisina liiveihin. Totuushan on, että perusmiehille ei todellakaan ole niin helppoa saada naisia.

Ap

No sellaisia me miehet ollaan.  Tottakai retostellaan aina jollakin asialla. Sinä taidat olla ihan liian herkkänahkainen. Se mies pitää ottaa ja lumota.

Vierailija
8/29 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kerran tapailin yhden naisen kanssa ja kerroin hänelle että olin viettänyt aikaa naispuolisen kaverini kanssa joka tosiaan oli vain kaveri niin tuo tapailemani nainen alkoi selvästi kohtelemaan mua huomaavaisemmin. Tuntuu että naisille tekee vain hyvää olla vähän mustasukkaisia, toinen vaihtoehto kun on että hän olisi välinpitämätön ja pitäisi miestä itsestäänselvyytenä, voisi saada paremmankin jne.

Vierailija
9/29 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin muuten samaa mieltä, mutta siis ymmärsinkö nyt oikein, että itse aloit naisista tiedustelemaan..... Ihan yhtä hölmöjä olette.

Vierailija
10/29 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kysyy ja sitten ihmettelee :D

Vierailija
11/29 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus miehet yrittää buustata omaa kiinnostavuuttaan. Ajattelevat ettei nainen kiinnostu jos ei miehellä ole yhtään vientiä. Ehkä jotain mustasukkaisuustemppua yrittävät.

Vierailija
12/29 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin miestä joka teki samaa. Minun kiinnostukseni pikkuhiljaa hiipui. Joskus myöhemmin kertoi että koitti tehdä minut mustasukkaiseksi tai muuten herättää tunteita. Toimiiko tuollainen? En minä mihinkään kilpailuun ala mukaan tai kiinnosta mies jonka tarvisee mainostaa itseään kuin jotain huipputuotetta jota kaikki haluaa.

Vierailija
13/29 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä toi kertoo enemmän huonosta itsetunnosta ja epävarmuudesta tollanen "retostelu". Jotenkin tulee myös se tunne, että ehkä on vähän värittänyt tapahtumia. Miehet nyt luulee pienemmästäkin et naiset on tosissaan kiinnostunut. Halus varman tehdä sut mustasukkaiseksi, mutta epäonnistu pahasti.

Vierailija
14/29 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sinä itse kysyit ja mies vastasi? Onpa tosiaan todella ihmeellistä...

Vierailija
15/29 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin muuten samaa mieltä, mutta siis ymmärsinkö nyt oikein, että itse aloit naisista tiedustelemaan..... Ihan yhtä hölmöjä olette.

Minäkin luulin, et olis jotenkin oma-aloitteisesti alkanu pidempäänkin avautunut tämä mies, mut ei.

Ihme pellejä. Sopivat toisilleen.

Vierailija
16/29 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sen miehen olisi pitänyt vastata, et sulle olis kelvannut??

Vierailija
17/29 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä naisilla on avain tällaisen käytöksen muuttamiseen.

Kehukaa miestä ja osoittakaa että tykkäätte hänestä niin miehen epävarmuus loppuu.

Miehet helposti pelkää sitä että nainen menettää kiinnostuksensa suhteessa ja sanoisin että se pelko on todella aiheellinen. Aika usein naisen kanssa suhteessa oleminen on kuin kuumilla hiilillä kävely.

Vierailija
18/29 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä toi kertoo enemmän huonosta itsetunnosta ja epävarmuudesta tollanen "retostelu". Jotenkin tulee myös se tunne, että ehkä on vähän värittänyt tapahtumia. Miehet nyt luulee pienemmästäkin et naiset on tosissaan kiinnostunut. Halus varman tehdä sut mustasukkaiseksi, mutta epäonnistu pahasti.

Niin tekee. Moni mies luulee että on kiinnostunut jos hymyilee ja juttelee. Mulle se on vain juttelemista.

Vierailija
19/29 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tapailisi enää tuota miestä.

Vierailija
20/29 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä naisilla on avain tällaisen käytöksen muuttamiseen.

Kehukaa miestä ja osoittakaa että tykkäätte hänestä niin miehen epävarmuus loppuu.

Miehet helposti pelkää sitä että nainen menettää kiinnostuksensa suhteessa ja sanoisin että se pelko on todella aiheellinen. Aika usein naisen kanssa suhteessa oleminen on kuin kuumilla hiilillä kävely.

Minun tapauksessa oltiin vasta tapailu vaiheessa ottamassa selvää kiinnostaako se toinen. Kaikki alkava kiinnostus kuoli pois tuon itsensä mainostamisen myötä.