Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet kertovat aina jos baarissa on ollut naisia tarjolla? Tapailemani mies...

Vierailija
30.09.2017 |

Mies ollut eilen baarissa ja lähetteli mulle sieltä viestiä että joku nainen pyytää numeroa. Ollaan nähty silloin tällöin ja mies viestittelee koko ajan, on siis (kai) jotenkin kiinnostunut? Vitsailin sitten tänään, että löytyikö sieltä sitten naisia niin vastasi, että kyllä pari löytyi muttei pahemmin kiinnosta. Miksi miehet tekevät tätä? Olen ennenkin törmännyt tuohon, että esittävät olevansa jotain superalfauroksia joiden syliin naiset suorastaan heittäytyvät, ja ihan perusheppuja ovat. Aina pitää kuitenkin tuoda esiin, että kyllä niitä naisia riittää. Nyt mies haluaisi tavat tänään ja ei huvita, kun tuntuu että lapsellinen lesoilija on tämäkin... Mitä mieltä?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusnainen, joka muka yrittää vitsailla asiasta, joka on kuitenkin selvästi liian arka itselle käsitellä, joten haukkuu miehen (ja toivoo kanssasisarilta tähän apua "omg, mikä miestä vaivaa?!"

Mies ei todellakaan tajua, että olis pitänyt oikeesti vastata sen naisen piilotetun agendan mukaan joku oikeaoppinen ajatustenluku-vastaus. Mies ei tajua miksi alunperin vitsaileva (sitähän se miehen näkökulmasta oli) nainen dumppaa hänet lapsellisena moukkana ja alfana.

Tässä tapauksessa toivon miehelle parempaa. Tällaisen marttyyrin kanssa ei voi koskaan voittaa....

Vierailija
22/29 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihan kaikki miehet". "Aivan kaikki miehet".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mieshän oli itse ensin ottanut asian puheeksi. Sitten ap oli myöhemmin kysynyt, että noh oliko naisia.

Eli mies oli se, joka aloitti tämän.

Vierailija
24/29 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan naispuolinen baarimikko hymyili, kysyi haluaako asiakas kuitin ja siinä kuitissa on baarin yhteystiedot. Mies innostuu, nainen koitti iskeä mua ja tyrkytti puhelinnumeroa, on muuten vientiä! Tavallinen tapaus, siis miehillä..

Vierailija
25/29 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mieshän oli itse ensin ottanut asian puheeksi. Sitten ap oli myöhemmin kysynyt, että noh oliko naisia.

Eli mies oli se, joka aloitti tämän.

Niin just. Ap. kysyi vitsinä.

Vierailija
26/29 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sille sitten selväksi ettei kiinnosta.... Hän vain sinusta tykkää... Itse käyttäydyin samalla tavalla kun olin ihastunut yhteen mieheen ja se ei mennyt eteenpäin... Jotain oli keksittävä vaikka huonohan tuo on....Älä sinä kiusaa miestä. Tee asiat selväksi tai jätä koko heppu. Sinä se tässä olet toisia vedättävä. Mies ei kyllä hyvin käyttäytynyt, mutta ymmärtäähän tuon. 

Vierailija
27/29 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasva aikuiseksi. Saahan sitä ihmiset jutellla ja nähdä ihan ketä haluavat. Anna sille miehelle pillua ja persettä jos kerran haluat sen. Teidän naisten pahin ongelma on se kun te ette koskaan osaa päättää mitä te haluatte. Miehet tulee kuitenkin aina katselemaan kaikkia näkemiään naisia sillä silmällä se on meidän biologiassa, eikä sille mahda mitään.

Sulta meni selvästi koko pointti ohi. Lue uudestaan!

Vierailija
28/29 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lapsellista tai ei niin minä ainakin kaikille tyttökavereille aina kerroin jos miehet oli koettaneet iskeä missä vaan. Ja kavereille yleisesti. Ehkä se pitää suakin vielä kaverina sillein, että on vaan kiva kertoa juttuja. Toisaalta kyllä mä varmaan miehellekin kertoisin jos olisi miehet mua iskeneet :D Mikse ei saisi kertoa??

Vierailija
29/29 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No lapsellista tai ei niin minä ainakin kaikille tyttökavereille aina kerroin jos miehet oli koettaneet iskeä missä vaan. Ja kavereille yleisesti. Ehkä se pitää suakin vielä kaverina sillein, että on vaan kiva kertoa juttuja. Toisaalta kyllä mä varmaan miehellekin kertoisin jos olisi miehet mua iskeneet :D Mikse ei saisi kertoa??

Minun miehelleni selvisi vasta näin muutaman vuoden jälkeen että harvassa on ne kerrat ettei edes yksi yritä iskeä kun olen ulkona. Ei se minusta ole mikään asia mitä tarvitsee kertoa vaan jos kysyy miten ilta meni kerron mitä itse olen tehnyt. Kai sitten olisi pitänyt kun se sai jonkun mustasukkaiduuskohtauksen kun ei ollut asiaa ikinä ajatellut.