Miten parantuisin siitä, että tunnen vetoa yhtä naista kohtaan?
Olen ihan rakastunut yhteen kauniiseen aikuiseen naiseen, joka on sormuksista päätellen naimisissa. Uneksin hänestä jatkuvasti. En ole koskaan suudellut naista, mutta häntä haluaisin suudella. Hänellä on suloiset kasvonpiirteet ja todella naisellinen vartalo sekä ihanaa pilkettä silmissään. Hän tuoksuu todella hyvältä, hän on älykäs ja puhuu ihanan samettisella äänellä. Ääääh, miten mä unohtaisin hänet? Oi miten?
Kommentit (83)
Kerro ap omat tuntomerkkisi, niin tietää, kenet kiertää kaukaa.
Oksettavia ovat ihmiset, jotka eivät kunnioita toisen onnellista parisuhdetta. Joskus on joutunut erikseen selittämään, että kyllä sellaisessa eläminen on ihan oikeasti mahdollista. Älä vonkaa seksiä ja romanssia.
Vierailija kirjoitti:
Kerro ap omat tuntomerkkisi, niin tietää, kenet kiertää kaukaa.
Siis oikeasti en ole ikinä hänelle sanonut mitään ikävää. Olen ollut aina asiallinen ja ystävällinen. Toivon, että hän itse tekisi jonkun aloitteen.
Ihastus vaikuttaa alussa ihmeelliseltä, täydelliseltä, liian hyvältä ollakseen totta jne... mutta se johtuu vain uutuudenviehätyksestä ja siitä, että tuo ihminen on sinulle vieras. Tutustumisen myötä ja varsinkin seurustelun ja yhdessä asumisen myötä nuo kuvitelmat karisevat aika tehokkaasti. Olet luonut vain päässäsi noita kuvitelmia, mutta todellisuudessa nainen on ihan samanlainen, tylsä tyyppi kuin kaikki muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro jotain tästä sinun ihastuksesta! :)
Tunnetko hänet vai nähnyt vaan? tiedätkö nimen, iän?
En tiedä ikää, mutta nimen toki tiedän. En oikeastaan tunne häntä, mutta olen nähnyt välillä ja jutellut hieman jne. En oikein kehtaa enempää kertoa, ettei vain joku tunnista itseään tai tuttuaan. Minusta itsestäni ei ehkä niin väliä ole, mutten halua, että joku tunnistaisi sitä ihanaa naista näistä.
Joka tapauksessa älä anna periksi. Käy juttelemaan ja tutustu. Ehkä tunne olisi molemminpuolinen. :)
Kaikissa ihmisissä on huonoja puolia. Ajattele mitä huonoja tuossa naisessa voisi olla, esim. pienet tissit. :)
Vierailija kirjoitti:
Oksettavia ovat ihmiset, jotka eivät kunnioita toisen onnellista parisuhdetta. Joskus on joutunut erikseen selittämään, että kyllä sellaisessa eläminen on ihan oikeasti mahdollista. Älä vonkaa seksiä ja romanssia.
Aloituksessa pyysin vinkkejä siihen, miten pääsisin itse yli tästä onnettomasta rakastumisestani. Ihannetilanteessa löytäisin jonkun vapaan ihmisen kumppanikseni. Hän on säkenöivän älykäs, kaunis, tyylikäs, söpö, charmikas ehkä 45-50-vuotias nainen. Itse oon nuorempi ja oon ihan lätkässä häneen. Mut ei ole kivaa olla rakastunut tällä tavalla todellakaan. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa ihmisissä on huonoja puolia. Ajattele mitä huonoja tuossa naisessa voisi olla, esim. pienet tissit. :)
Tuo piirre ei kyllä täsmää häneen. :D Täytyy miettiä jotain muuta.
Eli kyseessä on vanhempi nainen? Harmi, minä jo fantasioin että minä olisin kyseessä (olen nuori) :D
Vierailija kirjoitti:
Yleensä siinä on kaksi vaihtoehtoa. Unohda tai toiminta. Jos ei osaa kumpaakaan on sinulla terapian paikka. Itse yleensä toimin etten jää katumaan. On aika sitten väärä tai oikea. Ihastuminen toisaalta katoaa tietyssä ajassa.
Eli lähdet koukuttamaan varattua? Ja ämmät yläpeukuttaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se on sun terapeutti, niin ei ole välttämättä naimisissa sormuksista huolimatta. Kannattaa stalkata vapaa-ajalla, jos pitää sillonkin sormuksia, niin on varattu.
Oikeasti? Tekevätkö he noin yleisestikin? Rakkaani ei ole tietääkseni ko. alalla, eikä stalkkaaminen kuulu myöskään puuhiini.
Etkö edes tiedä minkä alan ihminen hän on? Mitä sinä sitten hänestä tiedät??
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä helvetin pelottava kokemus, kun joku sekopää nostaisi jalustalle ja puhuisi kemiasta, vaikka oltaisiin vain hyvänpäivän tuttuja. Pääsisikö pieraisemalla ja röyhtäisemällä eroon?
No tuolla toisessa ketjussa ap (NAINEN) on ihan varma et ku joku mies katsoo häntä, ni siinä on vaikka mitä (molemminpuolista) tunnetta ja eläimellisyyttä ym. Kaikki vaan kannustaa. Perus-av:ta, miehellä eri säännöt.
Oletko vielä tehnyt mitään asialle? Kyllä sun pitää jotain tehdä tai jäät loppuiäksi vatvomaan. Itsellä kesti 3 vuotta enkä kyllä vieläkään ole ihan irti päässyt. Olen myös mies eli av mammojen mielestä mielisairas stalkkeri :D
Uskaltaisitko tunnustaa tunteesi naiselle, AP?
Vierailija kirjoitti:
Googlaa limerenssi, limerence.
Voisitko kääntää tämän sanan myös ruotsiksi, tanskaksi, saksaksi ja ranskaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googlaa limerenssi, limerence.
Voisitko kääntää tämän sanan myös ruotsiksi, tanskaksi, saksaksi ja ranskaksi?
Tää limerenssi sekoilu sais jo loppua :D Ihan tavallisia yksipuolisia ihastuksia!
En tiedä ikää, mutta nimen toki tiedän. En oikeastaan tunne häntä, mutta olen nähnyt välillä ja jutellut hieman jne. En oikein kehtaa enempää kertoa, ettei vain joku tunnista itseään tai tuttuaan. Minusta itsestäni ei ehkä niin väliä ole, mutten halua, että joku tunnistaisi sitä ihanaa naista näistä.