Miten parantuisin siitä, että tunnen vetoa yhtä naista kohtaan?
Olen ihan rakastunut yhteen kauniiseen aikuiseen naiseen, joka on sormuksista päätellen naimisissa. Uneksin hänestä jatkuvasti. En ole koskaan suudellut naista, mutta häntä haluaisin suudella. Hänellä on suloiset kasvonpiirteet ja todella naisellinen vartalo sekä ihanaa pilkettä silmissään. Hän tuoksuu todella hyvältä, hän on älykäs ja puhuu ihanan samettisella äänellä. Ääääh, miten mä unohtaisin hänet? Oi miten?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydämen tieto kun on sydämen tieto. Eikä siihen auta juokseminen. Saat pian sydänkohtauksen tota menoa. Huolesta kipeä, mutta en sun elämääs kuulu.
Huolesta kipeä? Miksi? :( En haluaisi, että sen upean naisen tarvitsisi koskaan olla huolissaan. Lohduttaisin ja tukisin häntä aina.
Kieltämättä mulla on oikeastikin sydänoireita, vaikka muuten olenkin nuorehko ja hyväkuntoinen. Siis ajoittain pahojakin rytmihäiriöitä.
Niin ja nyt vasta onkin huolen aihetta. Ei ole kaukana tuo aikaisemmin mainitsemani. En halua et lakkaat lämmittämästä.
Lämmittämästä Sinua? :)
Vierailija kirjoitti:
Muuta pois porvoosta.
Olen ainoastaan käväissyt siellä, harvemmin kyllä. Ei oo provo kyseessä tällä kertaa.
Siis ihminen voi oikeasti pari kertaa elämässään rakastua aivan mielettömästi johonkin ihmiseen. Useinhan se on ensirakkaus, muttei aina. Mitä outoa ap:n tekstissä muka on? Eikö saisi rakastua tai ihastua?
Ap myös itse _haluaisi_ päästä asiasta ylitse ja kysyy siihen neuvoja. Neuvojen sijaan kommentoijat keskittyvät parjaamaan häntä itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydämen tieto kun on sydämen tieto. Eikä siihen auta juokseminen. Saat pian sydänkohtauksen tota menoa. Huolesta kipeä, mutta en sun elämääs kuulu.
Huolesta kipeä? Miksi? :( En haluaisi, että sen upean naisen tarvitsisi koskaan olla huolissaan. Lohduttaisin ja tukisin häntä aina.
Kieltämättä mulla on oikeastikin sydänoireita, vaikka muuten olenkin nuorehko ja hyväkuntoinen. Siis ajoittain pahojakin rytmihäiriöitä.
Niin ja nyt vasta onkin huolen aihetta. Ei ole kaukana tuo aikaisemmin mainitsemani. En halua et lakkaat lämmittämästä.
Niin siis jos oisit Hän, niin pitäisin Sinusta aina huolta, kultaseni.
Vierailija kirjoitti:
Ap myös itse _haluaisi_ päästä asiasta ylitse ja kysyy siihen neuvoja. Neuvojen sijaan kommentoijat keskittyvät parjaamaan häntä itseään.
Ai niin, no neuvo on päivänselvä. Pysyttele kaukana kyseisestä naisesta, kyllä se siitä unohtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otin juuri lämpöpeiton. Kyllä sun lämpös aina erityinen ja parantava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otin juuri lämpöpeiton. Kyllä sun lämpös aina erityinen ja parantava.
Awww, kiitos.
Sä ruokit tuota ihastustasi kun kirjoittelet tänne siitä. Keksisitkö jotain muuta? Aina kun tuo nainen tulee mieleen niin alat ajatella jotain muuta. Älä ruoki ihastumisen tunnetta sillä se vaan vahvistuu.
Mene katsomaan kuubalaista nykytaiteen näyttelyä, siellä suukotteli ja oli wc -paperiakin.
Muuten joku nimetty kuolasi vastaavasti miehestä, partiot vähän kyseli naikkoselta...
Ap, missä olette sitten tavanneet? Millä kirjaimella nimesi alkaa
Vierailija kirjoitti:
Ap, missä olette sitten tavanneet? Millä kirjaimella nimesi alkaa
Helsingissä. En valitettavasti voi sanoa enempää. Jos mun ihastukseni olisit täällä "linjoilla", niin soita mulle joskus tai laita meiliä, jos kiinnostaa.
Hyi hitto mitä kommentteja ihan oikeasti, hävetkää! Tunteet eivät kysy lupaa tulla. Olin monta vuotta ihastunut naimisissa olevaan mieheen, mutta en tehnyt mitään asian eteen. Nykyään hymy tulee huulille jos mies tulee esim. liikenteessä vastaan, mutta olen kutakuinkin päässyt hänestä yli. Vaikeaa oli kun toinen pyöri päivin öin mielessä. Kukaan "väärään kohteeseen" ihastunut ei takuulla kaipaa tylytystä tunteittensa takia. Luulisi aikuisten ihmisten ymmärtävän tämän. Aloittajalle en osaa sanoa muuta kuin että tunteet todennäköisesti laimenevat ajan kuluessa. Itse olen tyytyväinen etten paljastanut miehelle tuntemuksiani, sillä muuten voisi olla kiusallista kohdata hänet nykyään. En kuitenkaan osaa katsoa pahalla ihmistä, joka paljastaa varatulle tunteensa, sillä jollekin se voi olla ainoa keino päästä tunteistaan yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä helvetin pelottava kokemus, kun joku sekopää nostaisi jalustalle ja puhuisi kemiasta, vaikka oltaisiin vain hyvänpäivän tuttuja. Pääsisikö pieraisemalla ja röyhtäisemällä eroon?
En mä ole hänelle sellaisia edes puhunut. Te jotkut naiset olette vain niin nirppanokkaisia liehittelijöitä kohtaan. :/ Itse en edes kiinnostu senttyppisistä naisista. Ko. naisiin sitten vetoaa pelimiehet ja eksoottiiset etelän hetelmät. ;) Mutta aidosti kiinnostunut ja ihastunut on jotenkin "nolo" ja heikko mielestänne. Mutta onneksi aivan kaikki naiset eivät ole sellaisia, vaan tuntevat empatiaa sitä ihastunuttakin kohtaan.
Tuon sortin hulluille wannabe-runopojille näytetään todellakin kengänkuvaa ahteriin. Ahdistaa jonkun yksipuolinen ihastus, kun tietää, ettei sillä ole mitään todellisia mahdollisuuksia. Silti ei mene sille toiselle osapuolelle jakeluun.
Joskus on saanut ihmetellä, miksi joku roikkuu itseään huomattavasti parempitasoisemman perässä, kun sillä paremmalla kysyntää kyllä riittää. Eivätkö ne näe itse todennäköisyyttä epäonnistumiselle?
Vierailija kirjoitti:
Sä ruokit tuota ihastustasi kun kirjoittelet tänne siitä. Keksisitkö jotain muuta? Aina kun tuo nainen tulee mieleen niin alat ajatella jotain muuta. Älä ruoki ihastumisen tunnetta sillä se vaan vahvistuu.
Tuo on juuri sitä jalustalle nostamista. Luo valmiiksi ihannekuvan ihmisestä, millaista oikeasti ei olekaan. Sitten tullaan kovaa ja korkealta alas, kun se olikin tavallinen ihminen, joka välttämättä ei edes pidä sinusta. Satuja saa uskoa lapsena, aikuisena ei enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se on sun terapeutti, niin ei ole välttämättä naimisissa sormuksista huolimatta. Kannattaa stalkata vapaa-ajalla, jos pitää sillonkin sormuksia, niin on varattu.
Oikeasti? Tekevätkö he noin yleisestikin? Rakkaani ei ole tietääkseni ko. alalla, eikä stalkkaaminen kuulu myöskään puuhiini.
Sä et siis tiedä onko sun ihastus naimisissa tai mitä se tekee työkseen? Tiedätkö sä mitään siitä? Onko se joku naapuri, joka on sattunut sun kanssa kerran tai kaksi samaan hissiin ja sä olet siellä hississä sitten haistellut sen niskaa?
Mä tiedän hänen alansa, mutta en ota kantaa ihan kaikkeen. Oltiin tosi lähekkäin tuossa kerran. Ja molemmat oltiin kyllä ihan messissä siinä tilanteessa. <3
Näitä kuuli viimeksi joskus teininä. Toinen selittää kavereilleen onnessaan, miten oli niin ihana yhteinen hetki juuri tyyliin hississä. Toinen osapuoli taas suurin piirtein kakoo, että taas se hyypiö oli siinä ja kuvittelee luulevan olevan saumaa. Ei ole.
Kerro jotain tästä sinun ihastuksesta! :)
Tunnetko hänet vai nähnyt vaan? tiedätkö nimen, iän?
Unelmiesi kohde ei halua sinua tai oksettavaa Kånkeniasi elämäänsä. Sulla on silmätkin liian lähekkäin!