Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten parantuisin siitä, että tunnen vetoa yhtä naista kohtaan?

Vierailija
30.09.2017 |

Olen ihan rakastunut yhteen kauniiseen aikuiseen naiseen, joka on sormuksista päätellen naimisissa. Uneksin hänestä jatkuvasti. En ole koskaan suudellut naista, mutta häntä haluaisin suudella. Hänellä on suloiset kasvonpiirteet ja todella naisellinen vartalo sekä ihanaa pilkettä silmissään. Hän tuoksuu todella hyvältä, hän on älykäs ja puhuu ihanan samettisella äänellä. Ääääh, miten mä unohtaisin hänet? Oi miten?

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pentti, lopeta nuo fantasiakirjoituksesi tänne.

Noin yleisesti, kukaan ei keskittyisi henkilöön, joka on vakaassa parisuhteessa. Ellei ole todella outo ei hyvällä tavalla. Ne haaveet kuopataan.

Vierailija
22/83 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samanlainen maanpäällinen helvetti se aukeaa joskus tuollasenkin täydellisen kanssa kuin kenen tahansa kanssa. Palautus maanpinnalle.

Noh, onhan hän ihminen myös, mutta ne parhaat hetket voisivat olla upeampia kuin mitä olen koskaan aiemmin elämässäni kokenut. Kun siis se fyysinen halu ja "kemia" ovat niin voimakkaita.

Yliarvostettua kuraa. Se kemia on korkeintaan omassa mielikuvitusmaailmassasi. Ei kestä kauan, ellei muutu pakkomielteeksi. Sen jälkeen juttelet poliisien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin yleisesti, kukaan ei keskittyisi henkilöön, joka on vakaassa parisuhteessa. Ellei ole todella outo ei hyvällä tavalla. Ne haaveet kuopataan.

En ole Pentti, enkä "Pentti". :) Tilanne pääsi kehittymään lähes varkain...sitten se olikin jo menoa sydänparalleni.

Vierailija
24/83 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michael Penttiläkö siellä taas fantasioi hanskojen käsiin laitosta?

Vierailija
25/83 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samanlainen maanpäällinen helvetti se aukeaa joskus tuollasenkin täydellisen kanssa kuin kenen tahansa kanssa. Palautus maanpinnalle.

Noh, onhan hän ihminen myös, mutta ne parhaat hetket voisivat olla upeampia kuin mitä olen koskaan aiemmin elämässäni kokenut. Kun siis se fyysinen halu ja "kemia" ovat niin voimakkaita.

Yliarvostettua kuraa. Se kemia on korkeintaan omassa mielikuvitusmaailmassasi. Ei kestä kauan, ellei muutu pakkomielteeksi. Sen jälkeen juttelet poliisien kanssa.

Ei ole pakkomiellettä, vaan puhdasta, viatonta rakastumista upeaan naiseen. Uskon, että ihmisillä on joku sisäänrakennettu veto ja halu sellaisia henkilöitä kohtaan, jollaisia he oikeastaan sillä hetkellä tarvitsisivat elämäänsä. Tarvitsisin häntä todella paljon. Ja haluaisin tehdä maailman kauneimmasta maailman onnellisimman.

Vierailija
26/83 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole Pentti, enkä "Pentti". :) Tilanne pääsi kehittymään lähes varkain...sitten se olikin jo menoa sydänparalleni.

Ei se sinua halua. On kuintenkin normihetero. Unohda moinen. Sydän on pumppaava elin, tunteet tulevat aivoista. Toki voit kertoa tunteistasi ja varmasti leikkaa sinut kokonaan irti elämästään. Sicko.

Vierailija
27/83 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on sun terapeutti, niin ei ole välttämättä naimisissa sormuksista huolimatta. Kannattaa stalkata vapaa-ajalla, jos pitää sillonkin sormuksia, niin on varattu.

Vierailija
28/83 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakkomiellettä, vaan puhdasta, viatonta rakastumista upeaan naiseen. Uskon, että ihmisillä on joku sisäänrakennettu veto ja halu sellaisia henkilöitä kohtaan, jollaisia he oikeastaan sillä hetkellä tarvitsisivat elämäänsä. Tarvitsisin häntä todella paljon. Ja haluaisin tehdä maailman kauneimmasta maailman onnellisimman. <3

Tajuatko itsekään, miten sairaalta kuulostat? Toivottavasti pääsee sinusta kokonaan eroon.

Vierailija
29/83 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Michael Penttiläkö siellä taas fantasioi hanskojen käsiin laitosta?

Mautonta ja yököttävää edes ottaa puheeksi ko. henkilö. Olen lempeäluontoinen ja viaton ja pitäisin häntä kuin kauneinta kukkasta kämmenelläni.

Vierailija
30/83 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämen tieto kun on sydämen tieto. Eikä siihen auta juokseminen. Saat pian sydänkohtauksen tota menoa. Huolesta kipeä, mutta en sun elämääs kuulu. 

Vierailija
31/83 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se on sun terapeutti, niin ei ole välttämättä naimisissa sormuksista huolimatta. Kannattaa stalkata vapaa-ajalla, jos pitää sillonkin sormuksia, niin on varattu.

Oikeasti? Tekevätkö he noin yleisestikin? Rakkaani ei ole tietääkseni ko. alalla, eikä stalkkaaminen kuulu myöskään puuhiini.

Vierailija
32/83 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä helvetin pelottava kokemus, kun joku sekopää nostaisi jalustalle ja puhuisi kemiasta, vaikka oltaisiin vain hyvänpäivän tuttuja. Pääsisikö pieraisemalla ja röyhtäisemällä eroon?

Vierailija
33/83 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sydämen tieto kun on sydämen tieto. Eikä siihen auta juokseminen. Saat pian sydänkohtauksen tota menoa. Huolesta kipeä, mutta en sun elämääs kuulu. 

Huolesta kipeä? Miksi? :( En haluaisi, että sen upean naisen tarvitsisi koskaan olla huolissaan. Lohduttaisin ja tukisin häntä aina.

Kieltämättä mulla on oikeastikin sydänoireita, vaikka muuten olenkin nuorehko ja hyväkuntoinen. Siis ajoittain pahojakin rytmihäiriöitä.

Vierailija
34/83 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku avohoitopotilas vauhdissa.

Vierailija
35/83 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä helvetin pelottava kokemus, kun joku sekopää nostaisi jalustalle ja puhuisi kemiasta, vaikka oltaisiin vain hyvänpäivän tuttuja. Pääsisikö pieraisemalla ja röyhtäisemällä eroon?

Kyllä mä ymmärrän sellaisia, jotka kiinnostuvat minusta ja ehkä nostavat jalustallekin ja vaikka en olisikaan itse kiinnostunut. Sellaisia henkilöitä om useitakin. Harmittaa vain heidän puolestaan, jos tuhlaavat ajatuksiaan minuun. Ihastuminen ja rakastuminen ovat inhimillisiä tunteita. T. Ap

Vierailija
36/83 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti? Tekevätkö he noin yleisestikin? Rakkaani ei ole tietääkseni ko. alalla, eikä stalkkaaminen kuulu myöskään puuhiini.

Sä et siis tiedä onko sun ihastus naimisissa tai mitä se tekee työkseen? Tiedätkö sä mitään siitä? Onko se joku naapuri, joka on sattunut sun kanssa kerran tai kaksi samaan hissiin ja sä olet siellä hississä sitten haistellut sen niskaa?

Vierailija
37/83 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä ole hänelle sellaisia edes puhunut. Te jotkut naiset olette vain niin nirppanokkaisia liehittelijöitä kohtaan. :/ Itse en edes kiinnostu senttyppisistä naisista. Ko. naisiin sitten vetoaa pelimiehet ja eksoottiiset etelän hetelmät. ;) Mutta aidosti kiinnostunut ja ihastunut on jotenkin "nolo" ja heikko mielestänne. Mutta onneksi aivan kaikki naiset eivät ole sellaisia, vaan tuntevat empatiaa sitä ihastunuttakin kohtaan.

Vierailija
38/83 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et siis tiedä onko sun ihastus naimisissa tai mitä se tekee työkseen? Tiedätkö sä mitään siitä? Onko se joku naapuri, joka on sattunut sun kanssa kerran tai kaksi samaan hissiin ja sä olet siellä hississä sitten haistellut sen niskaa?

Mä tiedän hänen alansa, mutta en ota kantaa ihan kaikkeen. Oltiin tosi lähekkäin tuossa kerran. Ja molemmat oltiin kyllä ihan messissä siinä tilanteessa.

Vierailija
39/83 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakkomiellettä, vaan puhdasta, viatonta rakastumista upeaan naiseen. Uskon, että ihmisillä on joku sisäänrakennettu veto ja halu sellaisia henkilöitä kohtaan, jollaisia he oikeastaan sillä hetkellä tarvitsisivat elämäänsä. Tarvitsisin häntä todella paljon. Ja haluaisin tehdä maailman kauneimmasta maailman onnellisimman. <3

Tajuatko itsekään, miten sairaalta kuulostat? Toivottavasti pääsee sinusta kokonaan eroon.

Voisitko perustella? Mitä sairasta tekstissäni on? Vai riittäkö sairaaksi se, että kirjoitan asiasta sen sijaan, että eläisin tosielämässä onneani? En mä haluaisi mitään tylsää keskinkertaisuutta elämääni, vaan sellaisen, joka vie jalat alta. Kyllä voisin saada kumppanin helpostikin, mutten halua ketä tahansa.

Vierailija
40/83 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta pois porvoosta.