Miten parantuisin siitä, että tunnen vetoa yhtä naista kohtaan?
Olen ihan rakastunut yhteen kauniiseen aikuiseen naiseen, joka on sormuksista päätellen naimisissa. Uneksin hänestä jatkuvasti. En ole koskaan suudellut naista, mutta häntä haluaisin suudella. Hänellä on suloiset kasvonpiirteet ja todella naisellinen vartalo sekä ihanaa pilkettä silmissään. Hän tuoksuu todella hyvältä, hän on älykäs ja puhuu ihanan samettisella äänellä. Ääääh, miten mä unohtaisin hänet? Oi miten?
Kommentit (83)
Miten voi olla "rakastunut" naiseen, josta ei edes tiedä mitään? Etkö ole jutellut hänen kanssaan, ainoastaan haistellut? :D
Yleensä siinä on kaksi vaihtoehtoa. Unohda tai toiminta. Jos ei osaa kumpaakaan on sinulla terapian paikka. Itse yleensä toimin etten jää katumaan. On aika sitten väärä tai oikea. Ihastuminen toisaalta katoaa tietyssä ajassa.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla "rakastunut" naiseen, josta ei edes tiedä mitään? Etkö ole jutellut hänen kanssaan, ainoastaan haistellut? :D
Olen jutellut ja hän on ihana, kiehtova ja älykäs, kuten mainitsinkin. Hän tuntuu todella hyvältä. Mutta olen myös haistellut, en maistellut tosin. En ole koskaan kohdannut mitään niin täydellistä.
Älä toimi. T. Tappajan näköinen aviomies
Vierailija kirjoitti:
TOIMI!!
Vaikka on naimisissa? Ei mitään eettistä ongelmaa?
Yritä päästä enemmän juttusille. Jos huomaat, että on huonossa suhteessa/eroamassa, niin ei muuta kuin kimppuun kuin sika limppuun.
Vierailija kirjoitti:
Älä toimi. T. Tappajan näköinen aviomies
Jahas. :) Tappajan näköinen aviomies päivystää Vauva-palstalla. Toisaalta mikä olisikaan runollisempi kuolema kuin vaipua kaunottaren käsivarsille aviomiehen iskusta.
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse varattu?
En ole varattu. :)
Vierailija kirjoitti:
Yleensä siinä on kaksi vaihtoehtoa. Unohda tai toiminta. Jos ei osaa kumpaakaan on sinulla terapian paikka. Itse yleensä toimin etten jää katumaan. On aika sitten väärä tai oikea. Ihastuminen toisaalta katoaa tietyssä ajassa.
Mitä jos se ihastumisen kohde on terapeutti? Ja ihastus siis syttyi terapiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos se ihastumisen kohde on terapeutti? Ja ihastus siis syttyi terapiassa.
Kysyy terapeutilta ohjeita tilanteeseen.
Ihan samanlainen maanpäällinen helvetti se aukeaa joskus tuollasenkin täydellisen kanssa kuin kenen tahansa kanssa. Palautus maanpinnalle.
Ne terapeutit on sellaisia ketkuloita, ÄLÄ VAAN SEKAANNU SELLAISEEN.
Miksi ihminen ihastuu? Miksi ihminen rakastuu?
Vierailija kirjoitti:
Ihan samanlainen maanpäällinen helvetti se aukeaa joskus tuollasenkin täydellisen kanssa kuin kenen tahansa kanssa. Palautus maanpinnalle.
Noh, onhan hän ihminen myös, mutta ne parhaat hetket voisivat olla upeampia kuin mitä olen koskaan aiemmin elämässäni kokenut. Kun siis se fyysinen halu ja "kemia" ovat niin voimakkaita.
Ensimmäinen askel voisi olla, että lopettaisit asian vatvomisen täällä palstalla. :)