Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis voiko tuo "sugar daddy" -ilmiö olla tottakaan

Vierailija
30.09.2017 |

En tiedä, ihmetyttääkö tuossa enemmän se, että jotkut kokevat oikeasti järkeväksi elää tuolla tavalla vai että löytyy miehiä, jotka ovat valmiita rahoittamaan ilmiötä.

Mikä ihmisiä oikein vaivaa?

Kommentit (388)

Vierailija
41/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahanpesua?

Millä tavoin muutaman tonnin pois antaminen olisi rahan pesua?

Rahanpesussa tulee käsittääkseni kierrättää rahaa jonkin yhtiön kautta, tehtailla feikkimyyntiä kuitteineen. 

Vierailija
42/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kysymys on vaan, että mistä tollasen löytää?

Valitset tinderistä tai deittisivustoilta ne epätoivoisimman näköiset profiilit. Kai niistä joku on hyvätuloinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kysymys on vaan, että mistä tollasen löytää?

No eikö Hesarin jutussa mainittu sen deittisovelluksen nimeä, josta näitä daddyjä löytää?

Vierailija
44/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin, jos nainen tarvitsisi rahaa opiskeluun/muuhun "järkevään", mutta kauneusleikkauksiin...???!

Vierailija
45/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan uskomattoman surullinen ilmiö eikä todellakaan mitään reilua vaihtokauppaa jollaiseksi sitä täällä väitetään. Aikuiset miehet käyttävät elämässään eksyksissä olevia nuoria tyttöjä hyväkseen. Kun kehosta ja seksuaalisuudesta tulee kaupankäynnin väline niin se vahingoittaa aina, eikä sitä vahinkoa korvaa se että on saanut siitä rahaa.

Nuori voi uskotella itselleenkin että eihän tässä mitään ja puheet voivat olla kovia, mutta oikeasti nuo ovat aika rikkinäisiä ja surullisia tyttöjä. Aikuisempana yleensä myös myönnetään että eivät ne asiat menneetkään itsen kannalta ihan reilusti vaikka nuorena muuta esittikin.

Kuvottavaa ja ihmisarvoa halventavaa toimintaa miehiltä.

Minä olen itse yliopistoa käyvä kohta 30-vuotias fiksu nainen ja minulla on myös sugar daddy. Ei tässä maassa vaikk tekisi työtä ole varaa mihinkään ylimääräiseen, joten tämä on hyvä keino saada merkkilaukkuja ja vaatteita esimerkiksi.

Et mahda olla tosissasi?

Ilman merkkilaukkuakin voi elää hyvää elämää. En millään itseäni möisi merkkilaukusta.

Ihmettelen tätä nykyajan merkkilaukkuhurmosta ja että pitää jatkuvasti esittää varakkaampaa kuin oikeasti on. Nykyään katuprostituoiduillakin keikkuu olalla aito Chaneli. Ymmärrän itsensä myymisen henkensä pitimiksi, mutta jotain laukkuja ja kenkiä vastaan? En voi käsittää.

Vierailija
46/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on hyvä järjestely? Molemmat osapuolet saavat mitä haluavat. Mammat haukkuvat, mutta reidet nousevat ja laskevat jne

Sugar daddyllä ei siis sallita karvaista takapuolta?

Vierailija
47/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/suomalainen-jenni-20-edu…

Jenni varmaan on muistanut maksaa verot. Kun Hunksin siivellä ei irronnut julkisuutta, niin jospa sugar daddyista olisi apua. Naistenhuoneella vasta itku kurkussa valitteli tuosta luksusreissustaan, kun kärsi kivuliaasta pillutulehduksesta samaan aikaan.

Vierailija
48/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
49/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesarin juttu kuulostaa idioottimaiselta. Nainen ei ole tavannut miestä, joka lähettää hänelle rahaa eri asioihin. Tässä haisee rikollisuus kilometrin päähän ja tulevat vaikeudet - mitkä eivät välttämättä liity seksiin mitenkään.

Ainoa ajatus oli jutun luettuani "miten tyhmä ihminen voi olla".

Juuri näin. Suuri vaara että aloitetaan joku painostus ja kiristys, on helppo sanoa ettei suostuisi mihinkään mutta mikähän on todellisuus kun pelottava ja häikäilemätön ammattirikollinen tulee vaatimaan vastinetta rahoilleen.

Vierailija
50/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin väärin! Tasa-arvosta huudetaan, mutta silti naisilla on ylivertainen etu ihan luonnostaan - heillä on pi11u.

150 euroa tunnilta on aika hyvä korvaus siitä, että makaa aloillaan ja odottaa, kunnes mies laukeaa. Monet tekevät tuota ihan ilmaiseksi ja jopa nauttivat siitä.

Taitaa aika vähissä olla sellaiset sugar mommyt, jotka miehiä sponssaisi...

Se on sugar momma, ei mommy. Ja niitä on, tosin 99,9 % vähemmän kuin daddyja ja heidän apuaan saavat vain miesten valioyksilöt.

No ei ole. Onko sugar daddykin sitten sugar dada, kuten taaperot vanhempiaan kutsuvat? Mama and dada?

Vierailija
51/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällähän ne missitkin elävät, joista kirjoitellaan. Nollatulot ja hulppeita ulkomaanmatkoja käydään ja shoppaillaan.

He ovat maksullisia naisia - Huoria!

Jokainen varmaan tietää ko. henkilöiden nimet.

Vierailija
52/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaarana myös ,kun nuori tottuu ’helppoon rahaan’,kohta mikään ei tunnu miltään, ja mikä on sitten seuraava askel..kun kuvio on jo tuttua..ikää tulee ja kilpailu kovenee.Olis kiva tietää mitä tällaiseen ’elämäntyyliin’ kuuluu esim. 10v. päästä ? Merkkilaukutkaan ei ehkä enää ’lämmitä’..

Vierailija
53/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005389048.html

Toi Hesarin juttu kyllä haiskahtaa. Jotenkin epäilen, ettei nainen ole kertonut ihan kaikkea.

Vierailija
54/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko minä hankkia sugar daddyn? Lähihoitajana ei niin paljon tienaa että saisin matkoja ja laukkuja. Olen 46v, eronnut, kahden lapsen yh-äiti, vähän ylipainoa. t. Marjatta Konalasta

Vierailija
55/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo nainen on nyt todellisessa kusessa. Hän ei ole tavannut miestä vielä kertaakaan, silti saanut 25 000 rahaa. Lievä kiitollisuudenvelka ihmiselle jota ei tunne yhtään. Mä palauttaisin ne rahat ja toivoisin ettei perästä kuulu enää mitään.

Tarkennus että en edes halua ajatella mihin pervouksiin äijä on nyt naisen sitouttanut.

Miten ketään voi sitouttaa mihinkään ilman allekirjoitettuja sopimuksia. Ja sopimus seksistä ei olisi pätevä. Joten senkun lypsää tyhmää ukkoa niin kauan kuin rahaa tihkuu. t. Jurristi

Nimenomaan.Jos tytto lahtee rahojen kanssa,mita mies voi.Jos palauttaa rahat, ei sitakaan.

Vierailija
56/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni oli sugar daddy parikymppisenä, ei seksiä, ajeltiin ympäri maakuntaa, hän tarjosi suojaa ja turvaa pahaa maailmaa vastaan. Vieläkin ollaan ystäviä.

Onko sulla nyt miestä / poikaystävää? Mitä sun kumppanisi on mieltä tällaisesta järjestelystä?

Vierailija
57/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voinko minä hankkia sugar daddyn? Lähihoitajana ei niin paljon tienaa että saisin matkoja ja laukkuja. Olen 46v, eronnut, kahden lapsen yh-äiti, vähän ylipainoa. t. Marjatta Konalasta

Ai, ihana :)

Oikeasti aaveellä pitäisi olla sama rahankeräysjuttu kuin redditissä. Jokainen osallistuja lahjoittaa euron ja sitten arvotaan kuka saa koko potin. Tai lähetetään se Marjatalle :)

Lähettäisin!

Vierailija
58/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, ettei _kukaan_ itseään kunnioittava ihminen lähde tuollaiseen mukaan.

On oltava pahasti rikki.

Ja entäs ne miehet, jotka hyväksikäyttää näitä nuoria naisia. Heille toki kelpaa ostettukin pil*u mutta ei kai kukaan niistä mene oikeasti luulemaan että kelpaisivat ilman rahaa?? Hyi helkkari.

Vierailija
59/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa nämä yököttelykommentit. Semmoista se katsokaas on, kun elää ei voi ilman rahaa eikä kaikille riitä töitä. :) Mun sugar daddy hoitaa vuokran, muuten joudun kadulle asumaan. T. M22

Vierailija
60/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on aina tienannut seksillä ja tämä on vain yksi muoto siitä. Ei mitään uutta auringon alla.