Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis voiko tuo "sugar daddy" -ilmiö olla tottakaan

Vierailija
30.09.2017 |

En tiedä, ihmetyttääkö tuossa enemmän se, että jotkut kokevat oikeasti järkeväksi elää tuolla tavalla vai että löytyy miehiä, jotka ovat valmiita rahoittamaan ilmiötä.

Mikä ihmisiä oikein vaivaa?

Kommentit (388)

Vierailija
21/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan uskomattoman surullinen ilmiö eikä todellakaan mitään reilua vaihtokauppaa jollaiseksi sitä täällä väitetään. Aikuiset miehet käyttävät elämässään eksyksissä olevia nuoria tyttöjä hyväkseen. Kun kehosta ja seksuaalisuudesta tulee kaupankäynnin väline niin se vahingoittaa aina, eikä sitä vahinkoa korvaa se että on saanut siitä rahaa.

Nuori voi uskotella itselleenkin että eihän tässä mitään ja puheet voivat olla kovia, mutta oikeasti nuo ovat aika rikkinäisiä ja surullisia tyttöjä. Aikuisempana yleensä myös myönnetään että eivät ne asiat menneetkään itsen kannalta ihan reilusti vaikka nuorena muuta esittikin.

Kuvottavaa ja ihmisarvoa halventavaa toimintaa miehiltä.

Minä olen itse yliopistoa käyvä kohta 30-vuotias fiksu nainen ja minulla on myös sugar daddy. Ei tässä maassa vaikk tekisi työtä ole varaa mihinkään ylimääräiseen, joten tämä on hyvä keino saada merkkilaukkuja ja vaatteita esimerkiksi.

Minä olen 32-vuotias nainen ja olen aina saanut hankittua kaiken tarvittavan myymättä persettä (köh, siis sokerideittailematta!) Ei ne suuret tulot, vaan kohtuulliset menot.

T. Yli satatonnia omia rahoja tileillä ja sijoituksissa, vaikka palkka edelleen alle keskipalkan

Vierailija
22/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin väärin! Tasa-arvosta huudetaan, mutta silti naisilla on ylivertainen etu ihan luonnostaan - heillä on pi11u.

150 euroa tunnilta on aika hyvä korvaus siitä, että makaa aloillaan ja odottaa, kunnes mies laukeaa. Monet tekevät tuota ihan ilmaiseksi ja jopa nauttivat siitä.

Taitaa aika vähissä olla sellaiset sugar mommyt, jotka miehiä sponssaisi...

Se on sugar momma, ei mommy. Ja niitä on, tosin 99,9 % vähemmän kuin daddyja ja heidän apuaan saavat vain miesten valioyksilöt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan uskomattoman surullinen ilmiö eikä todellakaan mitään reilua vaihtokauppaa jollaiseksi sitä täällä väitetään. Aikuiset miehet käyttävät elämässään eksyksissä olevia nuoria tyttöjä hyväkseen. Kun kehosta ja seksuaalisuudesta tulee kaupankäynnin väline niin se vahingoittaa aina, eikä sitä vahinkoa korvaa se että on saanut siitä rahaa.

Nuori voi uskotella itselleenkin että eihän tässä mitään ja puheet voivat olla kovia, mutta oikeasti nuo ovat aika rikkinäisiä ja surullisia tyttöjä. Aikuisempana yleensä myös myönnetään että eivät ne asiat menneetkään itsen kannalta ihan reilusti vaikka nuorena muuta esittikin.

Minä olen itse yliopistoa käyvä kohta 30-vuotias fiksu nainen ja minulla on myös sugar daddy. Ei tässä maassa vaikk tekisi työtä ole varaa mihinkään ylimääräiseen, joten tämä on hyvä keino saada merkkilaukkuja ja vaatteita

esimerkiksi.

Anteeksi, mutta en nyt millään saa näitä mahtumaan samaan yhtälöön. Mihin fiksu nainen tarvitsee merkkilaukkuja? 

Vierailija
24/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tässä nyt on näitä rahoitettavia naisia, niin haluaisin kysyä, miten te näette tulevaisuutenne? Miten kauan aiotte jatkaa tuota? Miten selitätte tämän elämänvaiheenne seuraavalla puolisollenne tai lapsillenne? Kai se kuitenkin on ihan julkista touhua. 

Vierailija
25/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahanpesua?

Vierailija
26/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin väärin! Tasa-arvosta huudetaan, mutta silti naisilla on ylivertainen etu ihan luonnostaan - heillä on pi11u.

150 euroa tunnilta on aika hyvä korvaus siitä, että makaa aloillaan ja odottaa, kunnes mies laukeaa. Monet tekevät tuota ihan ilmaiseksi ja jopa nauttivat siitä.

Taitaa aika vähissä olla sellaiset sugar mommyt, jotka miehiä sponssaisi...

Enemmän mua oikeastaan ärsyttää se, että naiset kääntävät itsensä uhriksi tässäkin asiassa. Aikuiset naiset jakavat vapaaehtoisesti toosaansa uskomattomaan tuntihintaan, ja mies on siinä se k*sipää? Voi jeesus...

Vierailija
27/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän verotus? Jos saa toiselta pelkkää rahaa, pitäisi tehdä lahjaveroilmoitus.

Jos raha on saatu vastikkeena palveluista, se pitäisi ilmoittaa tuloverotuksessa.

Vierailija
28/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylen jutussa nainen väitti, ettei kukaan nainen kieltäytyisi ilmaisesta shoppailusta.

Itsepetosta.

Menettäisin itsearvostukseni, jos tuollaiseen ryhtyisin, tosin eipä ole sitä vaaraa, että kukaan pyytäisikän. :D

Mielestäni naista alistavaa touhua. Naisen arvo=ulkonäkö. Hyi.

Vierailija
29/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa Hesarin sugar daddy -jutussahan nainen väitti saavansa tuntemattomalta rahaa ihan vaan pyytämällä, ei edes mitään palvelua vastaan.

Vierailija
30/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän verotus? Jos saa toiselta pelkkää rahaa, pitäisi tehdä lahjaveroilmoitus.

Jos raha on saatu vastikkeena palveluista, se pitäisi ilmoittaa tuloverotuksessa.

Aivan varmasti ilmoittavat kaikki tulot ja rahanarvoiset etuudet verottajalle, koska naiset ovat niin lainkuuliaisia. Älä syyllistä uhreja!!

Vierailija
31/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarin juttu kuulostaa idioottimaiselta. Nainen ei ole tavannut miestä, joka lähettää hänelle rahaa eri asioihin. Tässä haisee rikollisuus kilometrin päähän ja tulevat vaikeudet - mitkä eivät välttämättä liity seksiin mitenkään.

Ainoa ajatus oli jutun luettuani "miten tyhmä ihminen voi olla".

Vierailija
32/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahanpesua?

Sama kävi mielessä. Tyhmä nainen.

Vierailija
33/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahanpesua?

Millä tavalla? Mitä iloa on heittää rahaa taivaan tuuliin saamatta sitä koskaan takaisin? 

Vierailija
34/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli sugar daddy parikymppisenä, ei seksiä, ajeltiin ympäri maakuntaa, hän tarjosi suojaa ja turvaa pahaa maailmaa vastaan. Vieläkin ollaan ystäviä.

Vierailija
35/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Newsflash: Koko elämä on kaupankäyntiä ja hyödykkeiden vaihdantaa. Harvassa on miehet, jotka ei pimpasta tavalla tai toisella maksaisi.

Vierailija
36/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen itse yliopistoa käyvä kohta 30-vuotias fiksu nainen ja minulla on myös sugar daddy. Ei tässä maassa vaikk tekisi työtä ole varaa mihinkään ylimääräiseen, joten tämä on hyvä keino saada merkkilaukkuja ja vaatteita esimerkiksi.

Et mahda olla tosissasi?

Ilman merkkilaukkuakin voi elää hyvää elämää. En millään itseäni möisi merkkilaukusta.

Vierailija
37/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahanpesua?

Sama kävi mielessä. Tyhmä nainen.

Selittäisitkö ihan omin sanoin mitä sä kuvittelet rahanpesun tarkoittavan?

Vierailija
38/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Newsflash: Koko elämä on kaupankäyntiä ja hyödykkeiden vaihdantaa. Harvassa on miehet, jotka ei pimpasta tavalla tai toisella maksaisi.

Newsflash: Nainen maksaa pippelistä tavalla tai toisella.

Vierailija
39/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakostakin aika marginaalinen ilmiö. Loppujen lopuksi näitä raharikkaita miehiä joita kiinnostaa kustantaa nuorelle naiselle jotain on aika vähän. Vaikka niitä huomion- ja mammonankipeitä nuoria olisi enemmänkin, ei vaan ole hiluja tarjolla.

Jotain on kyllä mennyt pahasti vikaan että tällaisia ilmiöitä on vuonna 2017. Enpä toisaalta osannut kymmenen vuotta sitten lukevani otsikkoa jossa kerrotaan kerjäläisen raiskanneen nuoren naisen aamulla kello 9 kaupunkipuistikossa Espoossa. Siinäkin on kaikki väärin, niin väärin kuin voi olla.

Maailma muuttuu, mutta jokainen voi itse kuitenkin valita miten suhtautuu muutokseen ja toimia omantuntonsa mukaan.

Vierailija
40/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kysymys on vaan, että mistä tollasen löytää?