Mies toi meille kysymättä kissan!
Aikuisen kissan... Joka nyt vaan nököttää sängyn alla. Lisäksi sille valtavan telineen, ja muuta krääsää. Oikeasti? Millä järjellä?
Mies olisi todella kiukkuinen jos tekisib jotain vastaavaa. Kerran otin kaverin koiran viikoksi, kun hän erosi ja hankki asuntoa. Sain kuulla siitä kuukausia.
Niin, että mitenhän tuo kissa tulisi pois sängyn alta? Ahdistaa.
Kommentit (73)
Olisin ihmetellyt tuhat vuotta, miten joku voi tuoda omin lupineen ja kertomatta kissan kotiin. Tuskin olisin keksinyt yhtäkään järkevää syytä näin päättömälle käytökselle, joten olisi saanut katti lähteä. Etenkin kun olen koiraihmisiä. ;) No en kyllä tykkäisi siitäkään, jos kämppään ilmestyisi noin vaan koira. Ei näin. Kertoisi arvostuksesta ja sen puutteesta minulle ihan tarpeeksi.
No hei, mutta on tuo parempi kuin se, että mies olisi tuonut "kissan" kotiin, kun et itse ole paikan päällä ja nämä kissat hyppäävät yleensä suoraan sänkyyn - ei sängyn alle ;). Toivottavasti kisuliini tulee pois sängyn alta ja yhteiselonne sujuu kuitenkin hyvin alkujärkytyksestä huolimatta.
Kissan tuominen miespuolisen toimesta on kyllä erittäin lupaavaa koskien höntä. Kertoo eläinrakkaudesta ja älykkyydestä ja herkkyydestä. Osaatkohan arvostaa miestäsi kuulostat kyllä kovalta naiselta hieman vai oletko vaan harmistunut? Toinen kun toimii niin kannattaa arvioida sen hyvän ja pahantahtoisuus aikeessaan ensin. Enkä kyllä kissan tuomista sinulle seuraksi ja itselleen näe mktenkään pahantahtoisena.
Joskus tuntuu että liian hyvät ja kiltit miehet päätyvät ilkeitten naisten käsiin!
Mun mies hankki salaa ja ilman mun lupaa television, kun olin lapsen kanssa viikonloppuna muissa menoissa. Miehellä ei ollut edes autoa käytössään, kun se oli meillä. En tiedä mikä mielenhäiriö oli tullut, mutta oli mennyt Verkkokauppaan ja hankkinut sieltä television ja telineen, että sai sen seinälle. Olohuoneeseen ei onneksi sitä ollut laittanut, mutta tosi kiva tulla kotiin ja huomata, että yläkerran aulan seinään on pultattu televisio kiinni! Ei siinä mitään ollut tehtävissä.
Tän vuoden aikana mitä televisio on ollut, mies on katsonut sitä ehkä 10 kertaa. Että kyllä kannatti!
Kissa on tullut pois, ja tosiaan mies osti sille kissanpuun tms, jonka päällä tykkää istua ja nukkua.
Eiköhän me tästä selvitä 😀 Olen jo silittänyt sitä ja tänään meni itse miehen syliin. Eli aika kesy taitaa lopulta olla.
En mielestäni ole kylmä ja ilkeä. Ennemmin harkitseva ja järkevä. Ei kaksi mieheni kaltaista edes voisi olla yhdessä, eikä kaksi minun kaltaistanikaan varmaan.
Tällaiset yllätykset vaan eivät ole kovin positiivisia heti. Ja toki suhtauduin varauksella kissaan, kun en tiennyt millainen se on.
Ap
Kiitos kun kerroit, tuli hyvä mieli viestistäsi!
Minustakin kissalta olisi pitänyt kysyä lupa. Ehkä mies ei vaan tullut ajatelleeksi, älä ole liian ankara.