Mä tykkään, kun isoperseinen nainen istuu mun syliin
Harmi että sitä herkkua pääsee kokemaan niin harvoin.
Kommentit (81)
Osaisitteko kertoa miksi jos isompi kokoinen nainen istuu polvella niin se ei voi ihan niin pitkää aikaa kuin kevyempi nainen. Mikä siihen on syy.
Minä tykkään kun isoperseinen nainen istuu paljaalla perseellä naamalleni. Persereikä saa tuoksua ihan kunnolla
Vierailija kirjoitti:
Ei isoperseetkään mihin tahansa syliin istu.
Ei syliin, vaan naamalle. Kivasti hetkutellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei isoperseetkään mihin tahansa syliin istu.
No ei istu ei. Sepäs tässä harmittaakin.
Ap
Eli sittenkin sinusta kiinni eikä tarjolla olevan herkun määrästä.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään kun isoperseinen nainen istuu paljaalla perseellä naamalleni. Persereikä saa tuoksua ihan kunnolla
Tämä onkin oikea tapa. Syliin istuminen on lasten hommaa.
Aika hupaisaa, että tämäntasoinen ketju on saanut elää 8 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Aika hupaisaa, että tämäntasoinen ketju on saanut elää 8 vuotta.
Joo, kai tää on arkipäivää ja pyhääkin?
Muistathan sanoa tarvittaessa että pitää vaihtaa jalkaa.
Mun polvellani on isotkin naiset istunut mutta se aika mitä voi istua polvella on lyhyempi kuin se että pienempi nainen istuu polvella. En tiedä miksi kerrotko syyn.
Onko yksityisiä puistoja paljonkin Suomessa?
Nimi ja osoite? Lähetän seuraavan syliin tunkevan ahterin sinne.
Jos sulla puutuu jalka niin muistathan sanoa että tarvittaessa että pitää vaihtaa jalkaa.
Minäkin tykkään siitä.
Se on aika kivaa.
Muistathan sanoa että pitää vaihtaa jalkaa tarvittaessa.
Mä annan neuvon jos tykkäät pitää isoja naisia sylissä muistathan sanoa tarvittaessa että pitää vaihtaa jalkaa kun isokokoinen nainen ei voi istua liian pitkään sylissä.
Näin entisen luokka kaverin yläasteelta. Neito oli pyöristynyt siitä ajasta. Oli silloin jo minua pidempi. Juteltiin kolme tuntia ja muisteltiin koulu aikoja. Ei muuta kun jatkoille neidon luokse hän kyllä varoitti että hänellä on äiti kylässä. Muutaman suudelman jälkeen nukuin sohvalla. Aamulla kun äiti lähti torilla käymään hän tuli luokseni ja sanoi nyt tuu sänkyyn. Oli kun oltaisiin oltu teini ikäisiä jotka rakastelevat salaa. Toisen kotona. Mutta kyllä iso nainen isolla tisseillä ja pepulla tuntui hyvälle.
Jos isokokoinen nainen istuu polvellasi niin muistathan sen että jossain vaiheessa tulee hetki että on aika vaihtaa jalkaa. Hyvä neuvo miehelle joka tykkää pitää isoja naisia sylissä.
Vierailija kirjoitti:
Jos isokokoinen nainen istuu polvellasi niin muistathan sen että jossain vaiheessa tulee hetki että on aika vaihtaa jalkaa. Hyvä neuvo miehelle joka tykkää pitää isoja naisia sylissä.
Onko vai omakohtaista kokemusta unohtamisesta vaihtaa jalkaa?
Mies muista sanoa naiselle tarvittaessa että pitää vaihtaa jalkaa.
Aika temppu