Mä tykkään, kun isoperseinen nainen istuu mun syliin
Harmi että sitä herkkua pääsee kokemaan niin harvoin.
Kommentit (81)
Haittaako jos leveyttä on muutenkin kuin takamuksessa?
Vierailija kirjoitti:
Ei, itse pidän pulleista mahoista, ihana silittää ja suukotella, kuten pakaroitakin.
Hyvä, että joku huolii noita läskejäkin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että joku huolii noita läskejäkin.
On se hyvä näin läskin näkökulmasta. Ja sekin on hyvä, että on ihmisiä joilla on sinua paremmat käytöstavat.
Vierailija kirjoitti:
Omal muijalla pieni kova perse :(
😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa vaan pitää huolta siitä ettei kyseessä ole vaimon serkku joka istuu tai joudut lukemaan siitä täällä.
Näin on kun erektiota ei voi estää. Viime vkl kaverinainen istui syliin täydessä taksissa ja auttamatta nousi kalu ja halu. Hiukan vaikea pitää pokkaa, kun hän vielä alkoi tehdä pientä liikettä siinä sylissä. Mutta helvetti kun teki hyvää, ois vaan päässyt panemaan...
Olin oikeesti laukeamispisteessä kun naikkonen jäi pois ja hymyili mulle vielä viekkaasti. Äkkiä takki syliin ettei kukaan näe telttaa. Aivan armoton stondis.
Luuletteko että vois antaa mulle vai onko vaan kullinkiusottelija?
Vältettävä naistyyppi aivan selvästi. Käytti persevaltaa, mutta jätti sinut avuttomaan tilaan. Tuollaisiin ei ole luottamista. Päädyt vielä käräjille huonossa lykyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, itse pidän pulleista mahoista, ihana silittää ja suukotella, kuten pakaroitakin.
Kiva kuulla.
Saatat hetken jaksaa pitää sylissä ota mieluummin kevyempi nainen syliisi niin voi istua pidempään.
Mä annan neuvon sulle jos tykkäät pitää isoja naisia sylissä muistathan sanoa että kun puutuu jalka niin silloin pitää vaihtaa jalkaa.
No, minulla on sitten varmaan tuollainen hehtaariperse. Ihan mielelläni istun miehen naamalle jos se vain haluu. T Teija
Jos puutuu jalka niin muistathan sanoa että pitää vaihtaa jalkaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos puutuu jalka niin muistathan sanoa että pitää vaihtaa jalkaa.
Pää kolmantena jalkana? Tai kenties neljäntenä...
Hyh hyh! Tänään taas näkyi kuhmurainen perse valkoisissa trikoissa. Aivan kun perunoita olisi ollut housut täynnä😬
Tykkään yhdistelmästä leveä pylly sylissä ja siinä tiukka pillu.
Niin minkä kokoista mahdetaan tarkoittaa kun puhutaan isosta tai leveästä?
Mä annan neuvon jos tykkäät pitää isoja naisia sylissä jos puutuu jalka niin muistathan sanoa että pitää vaihtaa jalkaa välillä.
Polveni on aina istuttavanasi senkin pikku sylivauva. En aja sua pois vaikka puutuisikin jalka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri aikuisen naisen leveä takamus on musta kuuminta kamaa.
Kyllä sen perseen leveydessäkin jokin yläraja useimpien miesten mielestä on. Överi on todellakin överi.
Leveydessä ei ole ylärajaa mutta läskeydessä on
Ei tartte olla älyttömän iso peppu, kunhan istuu ja selkä minuun päin, hetken hyväilyjen jälkeen kumartuu eteenpäin, saan siitä tulla sisään.
M65
Ei ole tullut liian leveää vastaan.
M42