Mä tykkään, kun isoperseinen nainen istuu mun syliin
Harmi että sitä herkkua pääsee kokemaan niin harvoin.
Kommentit (81)
Istuu selin niin, että kulli on hänen isossa perseessään. Siinä on hyvä nauttia.
Ei ole naisen painolla väliä nainen voi aina istua polvelleni painosta huolimatta mutta painavampi nainen voi istua lyhemmän aikaa kuin kevyempi nainen jos painavampi nainen istuu polvella niin silloin pitää vaihtaa jalkaa useammin.
Siis mä jaksan kyllä pitää isoakin naista sylissä mutta jos istuu sylissä niin silloin pitää sanoa aina tarvittaessa että voisitko kääntyä välillä toiselle polvelle jos puutuu jalka.
Mä taas pysyn mahdollisimman kaukana iso perseisistä naisista. Persettä toki saa olla, mutta iso perseinen ei todellakaan kiinnosta.
Minä myös. Onneksi sellainen on jo 36 vuotta istunut kaluuni. Muuten rouva on kyllä ihan hoikassa kunnossa ja kapealla uumalla vielä varustettu. Näyttää varsin upelta, kun hän ratsastaa ja näen pelin kautta, kun kalua uppoaa pilluun, todella kiihottavan näköistä. M57v
Mieluummin istuisi naamalle. Silmänkantamattomiin naisen persettä! Mitä ihanempaa sitä enää kaipaa?
Vierailija kirjoitti:
Juuri aikuisen naisen leveä takamus on musta kuuminta kamaa.
Mustan naisen perse vielä kuumempoaa.
Vaimo tarjoaa aina pilluaan takaapäin pantavaksi, siinä ei pitkään kestä kun laukeaa. Persettä on mistä kiinni pitää ja vaimo tykkää kun kunnolla ryskyttää takaapäin. Ulisee suorastaan kiimassa, mitä pitempään kestän perästä päin pannessa.
En tiedä mistä se johtuu että jos isompi kokoinen nainen istuu sylissä niin ei voi ihan niin pitkää aikaa istua sylissä kuin pienempi kokoinen nainen.
Siis jos isompi kokoinen nainen istuu polvella niin pitää muistaa sanoa että jos pitää kääntyä toiselle polvelle välillä.
Määrittele isompikokoinen...
Reisilihaksiakin voi halutessaan vahvistaa, niin ei istujan paino ole ongelma. Tai istukaa vaikka sohvalla niin että enin paino on siinä sohvalla.
Vierailija kirjoitti:
Määrittele isompikokoinen...
Reisilihaksiakin voi halutessaan vahvistaa, niin ei istujan paino ole ongelma. Tai istukaa vaikka sohvalla niin että enin paino on siinä sohvalla.
Ei olekkaan ongelma mutta kun aika kuluu niin jossakin vaiheessa puutuu jalka.
Mulla on nimen omaan se juttu että isompi nainen voi istua sylissä vähän aikaa mutta kevyempi voi istua pidempään isompi nainen ei paina liikaa istuessaan syliin mutta jalka puutuu paljon nopeammin kuin se että pienempi nainen istuu sylissä.
Onko sinulla silloin pippeli paljaana ja pystyssä, ja naisella paljas perse?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen perseen leveydessäkin jokin yläraja useimpien miesten mielestä on. Överi on todellakin överi.
Vierailija kirjoitti:
No puutuiko sinulla jalka.
Sekö 12-tuumainen?
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla silloin pippeli paljaana ja pystyssä, ja naisella paljas perse?
No ei. Kyse on vain sylissä istumisesta. Oletrpa härski.