Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenkäsuunnittelijoiden tulisi panostaa siihen että isommat koot näyttäisivät yhtä hyvältä kuin pienet!

Vierailija
29.09.2017 |

Kengäthän suunnitellaan kokoon 37. Miksi esim. 39-koosta ylöspäin kenkien kärkiosaan lisätään pituutta, mutta ei panosteta siihen, että esim. nauhat ja kärjen kuviot yms saumat seuraisivat mukana? Koska esimerkiksi jos nauhat alkaisivat lähempää kengän kärkeä, kenkä näyttäisivät sirommilta ja nätimmiltä.

40-koon jalan omistavana kenkäfriikkinä tämä ärsyttää minua todella paljon.

En väitä etteikö joissain kengissä olisi panostettu isompien kokojen suunnitteluun, mutta näin ei aina ole, mikä on sääli. Lisäisi varmasti myyntiä, jos muutosta tapahtuisi.

Onko muita, joita tämä ärsyttää?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sen takia, että suurin osa ihmisistä ei ehkä ole kaltaisiasi kenkäfriikkejä eikä käytä energiaa sen kyttäämiseen onko jollakin muutamaa numeroa isommat ja pienemmät kengät?

Vierailija
2/41 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan ajattele samoin? 😱

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin ärsyttää. Olen huomannut että jotkut kengät näyttää kauhean rumilta koossa 40. En ole tajunnut että mittasuhteet on pielessä.

Vierailija
4/41 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen. Mutta suunnittelijana tiedän monen pienen muutoksen maksavan "liikaa". En kenkäsuunnittelija. Satsaa vielä enemmän laatuun, niin ongelma poistuu.

Vierailija
5/41 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten naisella voi olla nin iso jalka?

Vierailija
6/41 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään teineilläkin on jo usein yli 40.

Vierailija
7/41 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten miehellä voi olla pieni penis?

Vierailija
8/41 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paris Hiltonin jalan koko on 44 eikä kengissä huomaa mitään outoa ellei väkisin halua etsiä vikaa.

Vierailija
9/41 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi kun se näkee sinut.

Vierailija
10/41 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmiten kengänkoko on suhteessa pituuteen.

Olen saman huomannut kuin ap. Viimeksi ärsytti kaupassa, kun pituus koossa 39 olisi ollut hyvä, mutta kenkä oli liian kapea. Koko 40 taas oli leveydeltään hyvä, mutta yllättäen koon 40 pituuteen oli lisätty ihan järjettömän tuntuisesti kokoa. Lopputulos on siis se, että pituutta on kengässä enemmän kuin olisi tarvinnut.

Vierailija
11/41 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa ulkomailta. Niin mekin aikuiset naiset, joilla kengän koko on 34-35, joudumme tekemään. Suomesta saa kenkiä vain, jos on "standardikokoinen" jalka. 

Vierailija
12/41 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelläni seisoo herkästi kanssani, vaikka vain pussailtaisiin. Kengänkoko 41. Keljuttaako? :)

Vierailija
13/41 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paris Hiltonin jalan koko on 44 eikä kengissä huomaa mitään outoa ellei väkisin halua etsiä vikaa.

MITÄH???

Onko Hilton jotenkin erityisen pitkä?

Vierailija
14/41 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama asia ärsyttää minuakin. En ole edes mikään kenkäfriikki vaan tarvitsisin ihan oikeasti uudet kengät, mutta eipä se käykään vain niin, että marssin johonkin liikkeeseen, nappaan sopivat mukaan ja asia on sillä hoidettu. Jos kengät tulee jatkuvaan käyttöön, niin haluan niiden olevan sekä miellyttävät jalassa että neutraalin näköiset eikä mitkään "katsokaa mun jalkoja!".

Vierailija
15/41 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MITÄH???

Onko Hilton jotenkin erityisen pitkä?

Paris Hilton pituus -googlaus kertoo että 1,73 m. Olisin luullut paljon pitemmäksi. Itse olen vähän päälle 172 ja ettäkö olenkin melkein yhtä pitkä kuin Paris. Kai se on sitten niin kapea tai jotain, että näyttää pitemmältä (kun taas itse olen leveäharteinen).

Vierailija
16/41 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmiten kengänkoko on suhteessa pituuteen.

Olen saman huomannut kuin ap. Viimeksi ärsytti kaupassa, kun pituus koossa 39 olisi ollut hyvä, mutta kenkä oli liian kapea. Koko 40 taas oli leveydeltään hyvä, mutta yllättäen koon 40 pituuteen oli lisätty ihan järjettömän tuntuisesti kokoa. Lopputulos on siis se, että pituutta on kengässä enemmän kuin olisi tarvinnut.

En ymmärrä tätä kommenttia. Kengän kokohan määräytyy jalan pituuden mukaan. Jos kenkä on liian kapea, se johtuu vain juuri kyseisen kengän/valmistajan mallista. Toisilla ihmisillä on kapeampi (pitkä) jalka, eli jollekin toiselle tuo kokeilemasi kenkä on juuri sopiva ja ne sinulle sopivat kengät on liian leveitä.

Kengät on todennäköisesti mitoitettu juuri oikein. Ainakaan mistään osasta viestistäsi ei ole pääteltävissä toisin.

Vierailija
17/41 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelläni seisoo herkästi kanssani, vaikka vain pussailtaisiin. Kengänkoko 41. Keljuttaako? :)

Niin... ja monenkin muun kanssa seisoo herkästi.  :)

Vierailija
18/41 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. näillä julkkiksilla on/oli kengänkoko 42 tai isompi: Paris Hilton, Elle Macpherson, Kate Winslet, Uma Thurman, Meg Ryan, Cindy Crawford, Audrey Hepburn, Jackie Kennedy

Vierailija
19/41 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on murheet...

Vierailija
20/41 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin... ja monenkin muun kanssa seisoo herkästi.  :)

Emme ole polyamorisessa suhteessa, vaikka sinä ja sinun kumppanisi olisittekin. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän