Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko antanut itsesi rupsahtaa lasten myötä?

Vierailija
06.04.2006 |

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn harvemmin kampaajalla

Meikkaan hyvin harvoin

Vaatekaapissa on enemmän " kotivaatteita" kuin kunnon asusteita.

Olen lihonut 10 kg

Olen jalka- ja kynsi hoidon tarpeessa.

Vierailija
22/24 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin just yksi päivä noin 60-vuotiaan rouvan, joka oli todella kaunis, tyylikäs nainen. Ajattelin, että varmasti on pappamarkkinoilla vientiä. ;D Vuosia sitten olin myös käymässä vanhainkodissa vierailupäivänä, ja satuin kuulemaan, miten eräs pappa esitteli vieressään istuvaa mummoa perheelleen uutena valloituksenaan. Oli kuulemma ollut kova taistelu erään toisen herran kanssa tästä kaunokaisesta. Ei viehättävyys lopu johonkin tiettyyn ikään, kohdeyleisö vain vaihtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asennetta, joka joillekin naisille näyttää tulevan avioliiton ja lapsien myötä ja se on todellakin itsestä kiinni jättäytyykö sille tielle " rupsahtamaan" . Itse olen ollut töissä vaatefirmassa, joka myy vaatteitta lähinnä varttuneemmille naisille ja toden totta, monet lafkan asiakkaat olivat kuusissa kymmenissä, mutta edelleen naisellisia, elegantteja ja itsestään huolehtivia. Eräs noin 80-vuotias asiakas tuli taksilla vanhainkodista miehensä (kolmannen) kanssa vaateostoksille säännöllisesti, aina helmet kaulassa ja tukka laitettuna. Mies kommentoi vaateostoksia tyyliin " nätiltä näyttää" ...Ja kyllä muuten näyttikin.

Ei rupsahtaminen ole ikävuosista kiinni, niin kuin ei pitäisi ajatella kauneudenkaan olevan katoavaista. Kyllä vanhakin nainen voi olla kaunis ja nimenomaan ikäisensä näköisenä. Ja aina itsestään huolta pitävä nainen -nuori tai vanha- on näyttävämpi kuin sellainen, joka luuhaa vanhoissa verkkareissa ja mättää sipsiä napaansa.

Vierailija
24/24 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ensikertaa olen alkanut kuntoilla (kotijumppaa) ja aion aloittaa lenkkeilyn heti kun tien enemmän selkiävät, ja odotan sitä innolla!

Minulla on hirveä himo treenata ja saada itseni kunnon bikinikuntoon! Ihanaa!

Itseasiassa taidan jo aika hyvin olla sheipissä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi