Tainaslifestyle instassa
tainaslifestyle. Tietääkö joku? Käykö tuolla perheessä töissä? Millä ne maksaa ton kaiken? Onko noilla lapsilla ketään kavereita vai melkein parikymppisenä jengaa kotona ja leikkii viiden vanhojen kanssa? Isot teinipoikaa äitinsä kanssa parhaita kavereita? Onks tää normaali perhe?
Kommentit (58)
Ahaa... Löysin sattumalta ja selasin kuvia ja ihmettelin, että onko toi totta vai joku mainos?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ahaa... Löysin sattumalta ja selasin kuvia ja ihmettelin, että onko toi totta vai joku mainos?
Ap
Totta on, Keski-Suomessa asuvat en nyt tarkemmin viitti sanoa. Kaikki näyttää kivalle ja ovat onnellisia, mikäs siinä :)
Ainoo mikä hämää on se perheen ukko se on tosi shady.
Miksi niillä on melkein aina valkoiset paidat ja vauvat nukahtelee sinne tänne? Mä ainakin pidän vauvoja (juu, meillä on 6 lasta) aina koko ajan silmällä että huomaan kyllä kun ne on väsyneitä. Laitan sitten sänkyyn nukkumaan! Ei niiden raukkojen ole tarvinnut rappusissa (!!!) tai lattialla nukkua!
Vierailija kirjoitti:
Miksi niillä on melkein aina valkoiset paidat ja vauvat nukahtelee sinne tänne? Mä ainakin pidän vauvoja (juu, meillä on 6 lasta) aina koko ajan silmällä että huomaan kyllä kun ne on väsyneitä. Laitan sitten sänkyyn nukkumaan! Ei niiden raukkojen ole tarvinnut rappusissa (!!!) tai lattialla nukkua!
No on meillä vauvat nukahdellu välillä vaikka syöttötuoliin tai sohvalle tms. Voihan se olla että ne on siirtäneet ne vauvat sänkyihinsä heti kuvan oton jälkeen (en ymmärrä tota kuvan ottoa tosin). En minä ainakaan usko että ne jatkuvasti lattioilla ja portaissa nukkuu
Vierailija kirjoitti:
Katsoin juuri samaa! Ja voiko oikeasti kaikki lapset vaan rakastaa toisiaan noin paljon koko ajan? Meillä kolme tiliä, jotka eivät voi sietää toisiaan. Joo omasta lapsuudesta kyllä muistan itsekin kinastelette sisarusten kanssa. Nää isot kundit vaan kulkee kuin mallit ympäri taloa ja kanniskelee vauvoja?!
Taitaa olla rikkaita? Talokin on niin upea että tuollaisesta köyhemmät (kuten minä, 6 henkeä kerrostaloneliössä, oma kuitenkin tai vielä osittain pankin) voi vain haaveilla!
Ja tuo ruoka, tuleeko siitä oikeasti kylläiseksi jos aina syö vain raakoja kasviksia, marjoja ja hedelmiä?
Tuo blogin pitäjä Taina puhuu huonoa suomea ja tönkköenglantia. On ilmeisesti puoliksi Suomesta ja puoliksi Australiasta.
Voi kun tuollainen ruoka toimisikin! Leikkaisin mieluusti joka aterialle kasviksia silpuksi ja lapset söisi. Ei tarvisi seisoa tuntikauoalla keittiössä plus kattilat ja pannut tiskaus sen jälkeen!
Mua kiinnostaisi tietää miten tollasen eri-ikäisen lapsilauman kotiopetus onnistuu käytännössä?
On kyllä kaunis äiti ja kauniit lapset. Isä (Kyösti?) taas on hieman... joukkoon sopimaton?
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaisi tietää miten tollasen eri-ikäisen lapsilauman kotiopetus onnistuu käytännössä?
Mitä noi isot lapset tekee kun eivät ole koulussa enää? Töissä ja mitä?
Ne kai paimentaa nuorempiaan että äiti voi siivota?
nämähän on minimalisteja, ja jotenkin järkeenkäypää nuo "samansävyiset" vaatteet yms, helpottaa pyykin sun muun kanssa. Monet miettii että millä rahalla elävät, mutta olettaisin että kulutuskin suht minimaalista.
Kasviksia pystyy kesäisin viljelemään itse, valkoiset t-paidat ei marketissa paljoa maksa, merkkivaatteet sun muut on varmasti kulkeneet isolta pienelle ja näyttäisi että tavaroista pidetään huolta että kestävät.
Eivät kanna maitoa ja jauhelihaa selkä vääränä marketista kotiin eivätkä osta turhaa krääsää, ajattelisin että siinä tulee jo hurjasti arjen säästöä.
Perjeessä on palkkatuloja. Ja muutakin.
Lapset ovat erittäin ystävällisiä, ja iloisia aina, kun heitä tapaa. Ja sosiaalisia.
Ainakin osa lapsista käy koulussa kodin ulkopuolella. Ja kyllä, heillä on ystäviä.
Taina taitaa täällä nyt keskustella täällä ihan itsenään. Nostaa omaa instaansa täällä säännöllisin väliajoin esille. Nytkin lähes kaikki aiemmat viestit kirjoitettu samalla tyylillä. Miksi haluat Taina tuoda nämä kaikki asiat ilmi?
Mä olen nyt tainaa instassa puolisen vuotta seurannut.
Itse eniten ihmetellyt, että miksi ne tekee samaa ruokaa vaikka viikonkin putkeen. Nimenomaan tekee päivittäin, eikä vaan yhtenä päivänä usealle päivälle.
MUTTA... :D
Toisaalta noista muutamasta kuvasta voi kummosiakaan johtopäätöksiä tehdä. Kai ne nyt kuviin poseeraa ja laittaa niitä valkoisia vaatteitaan päälle.
Onhan sillä yhdellä pojista tyttöystävä... Miksi lasten kavereiden pitäisi olla äidin instakuvissa? Jerusalem ainakin on ollut paljon Puolassa nyt, että reissaavat ainakin ja kavereita silleen tuntuu olevan.
Niin ne miljoonat hastackit...
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla rikkaita? Talokin on niin upea että tuollaisesta köyhemmät (kuten minä, 6 henkeä kerrostaloneliössä, oma kuitenkin tai vielä osittain pankin) voi vain haaveilla!
Ja tuo ruoka, tuleeko siitä oikeasti kylläiseksi jos aina syö vain raakoja kasviksia, marjoja ja hedelmiä?
Talo ei ole heidän oma. Omistaja taitaa olla sukua heille.
Mikä ruoka toi KALE on mitä on melkein joka ruoalla?
Tästä perheestä ollut täällä aina ajoittain keskustelua. Odottaa nyt kymmenettä lastaan, elämäntapavegaani - perhe joka elelle perheen isän ja isän äidin uskonlahkosta saamillaan rahoilla leveästi.