Tallinnaan kampaajalle - mallinmuutos - voitteko suositella jotain juuksuuria?
ei missään hirveän kaukana keskustasta. Kyse aivan ylikasvaneesta loipasta, josta pitäisi saada fiksu. Eii mikään nuorisopaikka, mutta ei mummomaistakaan lookia. Onko antaa jonkun kampaajan yhteystiedot tai paikka + nimi?
Kommentit (12)
En tiedä, kuinka nopeasti saan vastauksen kysymykseesi, mutta yritän saada erään Tallinnassa säännöllisesti kampaajalla käyvän ystäväni käyttämän kampaamon/kampaajan nimen ja mahdolliset yhteystiedot.
Sain vastauksen pikavauhdilla, laadukas mutta nykyisin melkoisen hintava paikka on kuulemma Sinine Salong Hotel Nordicin yhteydessä (vastapätä Virua), myös Wiimsi-kylpylän kampaamo on hyvä ja edullisempi. Tulipa mieleen, että myös Tallink City Hotellissa on kampaamo ihan siinä Virun naapurissa. Näytti ihan fiksulta paikalta, kannattanee kysellä onko kenelläkään kokemuksia tasosta. Luulisi, ettei neljän tähden hotellin kampaamo voi olla ihan rupupaikka.
Lisää tietoja tuosta Tallink City Hotellin Hera-kauneushoitolasta. Löysin myös hinnaston netistä googlettamalla hotellin nimen ja lisäämällä sanan kampaamo. Ei ollenkaan pahat hinnat, taidanpa seuraavan kerran Tallinnaan mennessäni yöpyä samassa hotellissa ja käydä leikkauttamassa hiukset tuolla. Olen epätoivon vimmalla yrittänyt muistella yhtä kampaamoa muutaman korttelin päässä Virusta, mutta hittolainen, kun ei nimi palaudu mieleen.
Nyt selvisi se kauneussalongin nimi, jota olen muistellut. Kyseessä on Madonna ja osoite Narva maantee 13, ajanvaraus tehtävä ja ilmeisesti vain käteismaksu.
Juuksuur tai sinnepäin. Vanhassa kaupungissa Vene-kadulla. Olevisten kirkon lähellä.
Mulle tehtiin pitkiin hiuksiin värin poisto ( oli mustat juurikasvulla) ja värjättiin punaisiksi, leikkaus ym niin hinta 70e!!!! Meni kolmisen tuntia, todella tarkkaa työtä ja ihania työntekijöitä.
Oranssinpunainen pieni vanha talo.
Tallink City Hotellin kampaaja on huippuhyvä. Suosittelen ja hinnatkin ovat kohtuulliset. Kuten täällä onkin jo kerrottu, löytyy hinnasto netistä.
En oo kyllä nähnyt kivaa kampausta yhdelläkään virolaisella...
Juksuur on viron kielessä kampaamo. Eli jos sillä sanalla lähtee etsimään kampaamoa, voi olla vaikeaa löytää juuri se, mistä on vinkattu. Minne ap. katosi?
Käyn itse usein Maribellissa, Virukeskuksen alakerrassa tai sitten Viru Ilusalongissa.
Jännä juttu, että en ole ikinä pettynyt. Vaikka aina ei ole edes yhteistä kieltä. Minulla on siis pitkät hiukset ja otsahiukset. Otsahiuksetkin voi leikata kymmenellä eri tavalla. Virolaisten leikkaukseen olen aina ollut tyytyväinen. Suomalaisten kampaajien en.
Haloo? Palsta tökkii?