Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hölmöä lähteä yksin lomalle?

Vierailija
29.09.2017 |

Oli siis suunnitelmissa lähteä kaverin kanssa viettämään viikonloppua hotelliin. Nyt kaverille tuli kuitenkin este enkä tiedä, koska on seuraava mahdollisuus lähteä jonnekin ilman lapsia. Tekeekö muut näin usein?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/10 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlainwn irtiotto on aina hyvästä. Tee jotain mistä nautit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile pyytää jotakuta seuraksi jos keksit kivan tyypin. Jos et keksi niin yksin ilman muuta! Ei ole hölmöä, hölmömpää on jättää reissu tekemättä.

Vierailija
4/10 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile pyytää jotakuta seuraksi jos keksit kivan tyypin. Jos et keksi niin yksin ilman muuta! Ei ole hölmöä, hölmömpää on jättää reissu tekemättä.

Juu, taidan sitten lähteä vaikka yksin. Ei ole oikein monia kavereita, joita pyytää. Jotenkin vain tuntuu, että lomalla ei tule tehtyä samanlaisia asioita kuin kaverin kanssa tekisi. 

Vierailija
5/10 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut yksin reissussa mm automatkalla Italiassa 3v sitten. Juuri tulin parin päivän reissulta Kroatiasta. Kuukausi sitten olin kaverin kanssa oikeassa kylpylässä Liettuassa, ihan järjettömän nautinnollista ja ansaittua!! Mieskin sanoi että tokihan menet ensivuonnakin kun noin hyvä loma oli.

En missään tapauksessa jättäisi menemättä

Vierailija
6/10 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin lomaillessa tulee tehtyä paljon enemmän asioita, joissa tutustuu paremmin paikalliseen meininkiin ja ihmisiin. Kaverin kanssa helposti elää vähän omassa "kuplassa" reissun ajan. Ehdottomasti matkaan!

Vierailija
7/10 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin reissaaminen on ihanaa! Itse lähdin Ranskaan viikoksi, en kadu päivääkään. :) Tietty se voi tuntua aluksi hassulta jos ei ole tottunut tekemään asioita yksin, mutta suosittelen!

Vierailija
8/10 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisestä, jotkut viihtyvät yksin ja toiset eivät. Mutta on hyvä välillä tehdä jotain uutta, se virkistää. Lähde vaan rohkeasti lomalle, olet ansainnut laatuaikaa itsesi kanssa!

Vierailija
9/10 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on siis ihan vain shoppailuviikonlopusta kotimaassa. Eli periaatteessa idea oli vain se, että lörpötellään ja käydään syömässä, teatterissa, drinkeillä ja shoppailemassa. Siinä mielessä tuntuu hölmöltä lähteä yksin, kun nuo voisi tehdä kotoakin käsin. Ei mitään kulttuuriin tutustumisia tai nähtävyyksiä tms. 

ap

Vierailija
10/10 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joo, kai se ihan hyvää tekisi. Tulee vain heti sellainen huono äiti -fiilis, kun lähden ilman lapsia, vaikkei mitään erityisiä suunnitelmia sitten ollutkaan. 

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi