Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttöystäväni ja sen kavereiden mielestä Sergio Ramos on yksi komeimmista :D

Vierailija
29.09.2017 |

Mulla näkyy Viasat urheilukanavat ja on usein tapana kutsua kavereita viikonloppuisin mun luo katsomaan Englannin Valioliigaa, saunomaan ja juomaan olutta. Se on ok tyttöystävälle, koska hän on Liverpool Fc fani ja tykkää jalkapallosta. Kerran kun katsottiin EM-kisoja meillä niin kaverini alkoi humalassa kyselemään tyttöystävältäni jotain, että eikös tuo Ronaldo ole tosi komea ja oikea namu teille naisille. Tyttöystävä sanoi, että ei oikeastaan, että hän ja kaverinsa tykkäävät Sergio Ramoksesta eniten :D Miten te palstan naiset? Tykkäättekö jalkapalloilijoista ja kuka on paras noin ulkonäöllisesti?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ramos on kuuuuuma.

Vierailija
2/6 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seuraa futista nykyään, mutta onhan tuo Ramos nyt paljon parempi kuin Ronaldo, vaikka vähän hevosnaamainen onkin. Ronaldo on mielestäni aivan kamala, ei yhtään tyyppiäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andrea Pirlo ja Buffon on mun lempparit :) Tykkään muutenkin Italian maajoukkueesta.

Vierailija
4/6 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan baska.0/5.

Vierailija
5/6 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gabor Kiraly oli mielestäni komein, kun viime kisoja seurasin

Vierailija
6/6 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ramos oli nuorena komea.

Mutta se ole tärkeintä. Ramos on karismaattinen ja hyvä. Eniten inhoan näitä limaisia tuotteita kuten Neymar ja Ronaldo. OK, Ronaldo on hyvä mutta liian kliininen.

En muuten ikinä unohda mm-skaboja, siis näitä viimeisiä. Sergio oli kaikkialla, hyökkäsi, puolusti ja hääri koko ajan joka paikassa, maalivahtia auttamassa jne. Mikä työmoraali.