Haluan laittaa joulutähden jo ikkunaan
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Ja seuraava kysymys ap?
Onks sulla tapana pilata muitten joulumie... tai siis mieli?
Odota edes että lehdet tippuvat puista.
Ei ole lainkaan tyhmä ajatus. Musta on ihanaa kun iltaisin on jo pimeää niin ikkunoissa on jotain kaunista ja valoa!! Piristää kovasti kun käyn koiran kanssa iltakävelyllä.
Joko joulukuusta olet harkinnut? Ja heti uutena vuotena pääsiäispuput esille. (Olinpas minä nyt tuhma)
Miksi ne valot olisi juuri jouluvaloja? Illat pimenee, ja valot näyttävät ihanilta!
Vierailija kirjoitti:
Jouluna ei tunnu enää miltään kun ollut ikkunassa jo monta kuukautta. Mutta onko oikeesti aloitus josta kannattaa tapella. 🤔
Jos noin käy ei kannatakaan. Mutta monet saavat joulusta enemmän irti, kun palastelevat odotuksen murusiksi ankeimpaan syysaikaankin.
Pakkojuhlija kirjoitti:
Minusta jokainen juhla menettää makunsa, jos sitä juhlii kuukausikaupalla.
Ehkä jos tässä vaiheessa pystyttäisi kuusen ja tyrkkäisi kinkkua uuniin jouluun asti, mutta yksi tähti tuskin pilaa koko juhlaa?
Vierailija kirjoitti:
Anna palaa. Mun lähikaupassa on jo joulukortteja myynnissä.
Sama täällä! Ovat ilmeisesti viime vuoden ylijäämäkortteja, koska hintakin on vain 20 senttiä. Aion ostaa seuraavalla reissulla.
Naapurissa on ollut jo kuukauden jouluvalot viritettynä ulko-oven ympärillä, OMG!
Vierailija kirjoitti:
Naapurissa on ollut jo kuukauden jouluvalot viritettynä ulko-oven ympärillä, OMG!
Ja jotkut pitää kesäisin puutarhavalojakin.
Omg
Ylihuomenna on lokakuu, kyllä se joulukin sieltä yllättävän pian tulee. Meidän hoodeilla on yhdessä pihassa neutraalin värinen valoköynnös pihapuussa. Valaisee kivasti pimeää pihaa mutta ei siitä joulu mieleen tule. Ei ainakaan minulle.
Ei missään nimessä vielä jouluvaloja, nauttikaamme vielä kauniista ruskaisista päivistä. Jouluvalojen aika vasta aikaisintaan marraskuussa tai joulukuussa. Naapurissa jo jouluvalot päällä ja täytyy estää niiden näkyminen illalla verhoilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei missään nimessä vielä jouluvaloja, nauttikaamme vielä kauniista ruskaisista päivistä. Jouluvalojen aika vasta aikaisintaan marraskuussa tai joulukuussa. Naapurissa jo jouluvalot päällä ja täytyy estää niiden näkyminen illalla verhoilla.
No jos ei tykkää syksystä? Ja joulun odotus on keino torjuu syysmasis.
Luulis, että kaupat tyrkyttäisivät halloweenkamaa eikä vielä joulukortteja...
Ai että, nyt rupes tekeen mieli joulutorttuja.
Ei ole järjetön ajatus ja näin aion itsekin tehdä, sillä se on kukka muiden kukkien joukossa.
Harmi vain, minun viime jouluinen joulutähti palautui ulkona muutama viikko sitten, kun en muistanut ottaa sisätiloihin.
Jos oikein muistan, etelän maissa joulutähti kasvaa luonnonvaraisena pensaana ja on silmän ilona, muulloinkin kuin jouluna.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole järjetön ajatus ja näin aion itsekin tehdä, sillä se on kukka muiden kukkien joukossa.
Harmi vain, minun viime jouluinen joulutähti palautui ulkona muutama viikko sitten, kun en muistanut ottaa sisätiloihin.
Jos oikein muistan, etelän maissa joulutähti kasvaa luonnonvaraisena pensaana ja on silmän ilona, muulloinkin kuin jouluna.
Ihana kun joku ymmärsi joulutähden kukkana, en muistanut edes! :D Niin kyllähän sekin ikkunaan laitetaan...
"Kukka muiden kukkien joukossa", mietin onko jokin ilmaisu sille että joulutähti ei ole sen kummempi valo kuin muutkaan? Ok, mutta miksi se oli ulkona ja miten voi paleltua?
Vierailija kirjoitti:
Ai että, nyt rupes tekeen mieli joulutorttuja.
Aijai. Koskahan glögiä tulee myyntiin, ei meidän kaupoista ainakaan löydy vielä. Pienen terästyksen kanssa olisi käynyt näin perjantai iltaan :)
Amen