Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkku! Jos saisit nyt parisuhteen niin mitä asioita luulet että se mies/nainen pyrkisi muuttamaan sinussa ensimmäiseksi

Vierailija
28.09.2017 |

Ja olisiko mahdollista että onnistuisi?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen varmaan haluaisi että parantuisin masennuksesta ja ahdistushäiriöstä. 

Vierailija
22/25 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No liiallisen yksinolon ehkä, se ei kyllä kävisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet on yrittäneet muuttaa eri asioita.

Uskis halusi että oon aina hameessa ja korkkareissa ja illalla hepeneissä.

Lääkäriperheen vesa halusi minun yleistietoa paremmaksi ja minun pitäisi olla enemmän hipsteri.

Vähemmän koulutetut on halunneet että käyn kauneusleikkauksissa ja hampaiden valkaisussa ja tykänneet huonoa jos luen esim venäläisiä klassikoita.

Atk-tukimies halusi minusta absolutistin, koska isänsä oli alkoholisti.

Tv-sarjaohjaaja halusi että juhlisin enemmän ja opettelisin laittamaan parempaa ruokaa ja ottaisin hänet kotiini asumaan. Lapset vois heivata jo.

Yksi mies halusi että opettelen polttamaan ruohoa, vaikken polta edes tupakkaa.

Valtaosa alkaa hääräämään auton vaihtamisen ja elektroniikan kanssa, asentelevat tietokoneelle kaikenlaista ja vaihtavat telkkarin säätöjä.

Jatkossa taidan alkaa muuttaa miestä niin pääsen nopeammin eroon 😂

Vierailija
24/25 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmat miehet ovat halunneet, että siivoaisin enemmän. Olen siis sotkuinen ja siivoaminen ei kiinnosta pohjimmiltaan. Suhteissa olen kyllä tullut toista vastaan siivousasioissa, enkä jätä kaikkea toiselle. Koko juttu on kaksipiippuinen, asuimme viimeisimmän kanssa myös samassa taloudessa vähän aikaa ja silloin oli pakko kehittää joku siivoussysteemi. Sen seurauksena tietysti minusta kuoriutui myös pirttihirmu. Eli kannattaa miettiä, mitä toivoo, haluaako pirttihirmun vai naisen, jonka toivoisi siivoavan vähän enemmän;)

Toive on ollut myös, että lukisin enemmän ja että löytäisin parempaa työtä.

Vierailija
25/25 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ennen kuin voin saada parisuhteen pitäisi itse muuttaa ulkonäköni ja käytökseni. En ole jaksanut enää aikoihin itseäni laittaa. Onneksi en ole sellaisessa työssä missä pitäisi edustaa. Elämänpiirini on pakottanut rääväsuiseksi ja kovaääniseksi, muuten en pärjäisi. Ja viehättävä nainenhan vähintään teeskentelee olevansa kaino ja ujo ja epävarma. En oikein jaksaisi enää tuijotella varpaitani ja odotella miesten aloitteita.

No sitten parisuhteessa siivoaminen varmasti olisi semmoinen juttu. Siivoan harvoin. Tavarat kasaantuvat, ja sieltä sitten kaivan tarvitsemiani välistä. Ei vaan jaksa kiinnostaa tarpeeksi siivoamiset. Ruoanlaitto on varmaankin toinen juttu, elän kuppikeitoilla ja kahvilla. Miehet ei varmaankaan eläisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi