Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkku! Jos saisit nyt parisuhteen niin mitä asioita luulet että se mies/nainen pyrkisi muuttamaan sinussa ensimmäiseksi

Vierailija
28.09.2017 |

Ja olisiko mahdollista että onnistuisi?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu täysin siitä miehestä. Eräs mies olisi halunnut, että muutan hänen kotipaikkakunnalleen ja suunnilleen hylkään lapseni ennen kuin edes oli mitään parisuhdetta. 

Vierailija
2/25 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tupakin poltto, jonka kyllä lopetan ilman kenenkään käskyä. ruoan laitto, en tee juuri itselleni ruokaa. työnteon lisääminen tai vähentäminen riippuen miehestä. lapsia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhässä olemisen, jatkuvan seksinvonkaamisen, känniviestittelyn

Vierailija
4/25 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

masennuksen, epävarmuuden

Vierailija
5/25 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

masennuksen, epävarmuuden

Siinä voisi olla aika kova homma, tietysti vähän riippuu kuinka paljon tilanteesi olisi, kaikkia ei pysty pelastamaan, kukaan koskaan

Vierailija
6/25 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silläkin vaikutusta, että millainen toinen on.

En alkaisi suhteeseen tyypin kanssa joka vaatisi kaiken ajan, ruokatarjoilun ja lasten hylkäämisen.

Ehkä voisi tulla ehdotuksia, että miksi et tuota ja tuota asiaa niin ja niin.

Hyvää tarkoittavaa, mutta tietämättömyyteen perustuvaa.

Vierailija
7/25 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin riippuu miehestä ja muista tekijöistä, mutta eiköhän tässä ollut tarkoitus vähän leikkimielisestikin miettiä omia huonoja puolia, jotka saattaisivat parisuhteessa häiritä. Ei pidä aina saivarrella.

Vierailija
8/25 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin mielenkintoinen kysymys!

Mieleni tekisi vastata, että hän koettaisi taivutella minua lastenhankinnan kannalle, mutta en oikeasti usko tuohon. Deittailen vain älykkäitä ihmisiä, ja melkein kaikki kyllä ymmärtävät, että jotkut eivät vain halua lapsia, ja sillä hyvä.

Luulen, että baarissa käyminen voisi olla sellainen juttu, jota joku haluisi minussa muuttaa, mutta toisaalta etsin kyllä naista, joka tykkää käydä keikoilla ja juoda erikoisoluita, joten se voisinkin olla minä, joka väsähtää ensin.

Viime suhteessa nainen halusi muuttaa minut peppumiehestä tissimieheksi, ja se kyllä onnistui ainakin osittain. Hänellä oli äärimmäisen kauniit rinnat, joista hän itse tykkäsi kovin paljon. Siksi vastaankin, että jokin seksuaalinen preferenssi se muutoksen kohde olisi, ja annan sille ainakin kohtuullisen onnistumistodennäköisyyden. Koetan olla antelias ja joustava rakastaja.

Vierailija
9/25 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että oikein saisin parisuhteen...

Vierailija
10/25 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapin ovien auki jättäminen! Tästä olen melkein täysin varma. Sen verran moni asiasta jostakin syystä ärsyyntyy. :D

Hieno aihe, ap.

Vierailija
11/25 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan haluaisi, että olisi hiljaisempi ja hillitympi.

Vierailija
12/25 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuon vuoksi en edes haaveile parisuhteesta. Olen ihan tavallinen joka aikansa etsittyään toista tavallista, kyllästyi. Hyvä näin.

Vierailija
13/25 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
14/25 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että mitään. Koska alan vittuilla heti, jos joku yrittääkin. Ei hän myöskään siinä sen takia onnistu, että yrittäjät juoksevat häntä kainalossa itkemään mammansa helmoihin. Eri asia, jos rakkaudella tukee mua muutokseen.

Sen takia mä en todellakaan ole niitä sinkkuja, joista parisuhteessa tulee vain alistetuksi. Ei todellakaan tule.

Vierailija
15/25 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi kauhee, ei ihme, että olet sinkku.

Vierailija
16/25 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toista ihmistä voi muuttaa, ellei hänellä ole itsellä halua muuttua.

Iät ja ajat naiset ovat kuvitelleet voivansa "rakkaudella" parantamaan alkoholisteja, rikollisia ja muuten vain pahapäisiä miehiä. No, ovatko onnistuneet? Eivät ole. Vain jos nuo tyypit ovat olleet itse aloitteellisia ja muutokseen valmiita, tulosta voi syntyä, aina ei silloinkaan. Joku joskus sanoi, että mies voi muuttua vain, jos hän rakastuu tai tulee uskoon, mutta minä olen skeptinen.

Vierailija
17/25 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi kauhee, ei ihme, että olet sinkku.

Juu hetki tässä oltu. Pitää lopettaa ainakin tuo seksi, niin eiköhän ala taas miestä löytyä.

Vierailija
18/25 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen varmaan yrittäisi saada minua lopettamaan roskien heittelyn lattioille :D

Vierailija
19/25 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen varmaan yrittäisi saada minua lopettamaan roskien heittelyn lattioille :D

Suttupytty

Vierailija
20/25 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseksuaalisuuteni todennäköisesti olisi ensimmäinen asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi