Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita perheitä joissa ei syödä lainkaan karkkia?

Vierailija
06.04.2006 |

Meillä ei myöskään juoda limppareita eikä tekomakeita valmis mehuja.

Löytyisköhän muita perheitä joilla samallaista..

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluna 2-v:kin sai maistaa suklaata ja kylässä saa mitä siellä tarjotaan. Tuoremehuakin saa jonkun verran, koska sitä juon itsekin usein, tosin laimennan mehun vedellä. (myös itselleni, muuten liian makeaa.)

Vierailija
22/25 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset eivät syö eikä juo mitään makeita teollisuusruokia, ei mehuja, limsoja, karkkeja, roskaruokaa tms. Mutta vain koska molemmat ovat moniallergisia, varsinkin lisäaineet aiheuttavat allergiaoireita. Mistäs ne osais kaivata mokomia kun eivät koskaan ole syöneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin karkkipäivää. Karkkipäivänä lapsi - nyt 2,5 v - saa jotain mukavaa herkkua. Itsekin olen herkkusuu, enkä näe mitään syytä, miksei lapsi voisi nauttia herkuista myöskin. Eihän niitä joka päivä syödä.

Vierailija
24/25 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Vierailija
25/25 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syödään silloin tällöin, ehkä kerran viikossa ja itse olen kova syömään karkkia, ja myös muuta ruokaa, eikä todellakaan mitään paino-ongelmaa ole koskaan ollut. Reikiä on ollut hampaissa kaksi, joten eipä ole hampaisiinkaan vaikuttanut. Veljeni on myös syönyt karkkia " normaalisti" ja on täysin normaalipainoinen, eikä yhtään reikää ikinä ollut hampaissa, vaikka on jo aikuinen. Ihme hysterisointia.