Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täytän pian 30 enkä ole koskaan seurustellut. Onko minulla mitään mahdollisuutta löytää hyvä mies?

Vierailija
28.09.2017 |

Olen hyvätapainen ja mukava nainen. :) Vakituisessa työssä.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai. Lasket vain hieman rimaa normaali-ihmisen tasolle.

?

No kato ku näiden palstajankkaajien mukaan ainut syy miksi nainen on sekuntia pidempään sinkku, on se että hän pitää rimaa liian korkealla. Kun jokaisella naisellahan olisi se sata kilttimiestä jonossa, jos vain nainen suvaitsisi katsoa heihin päin ja lukea heidän ajatuksensa...

Minulle ei ole jonossa yhtään ketään, olen aina ollut näkymätön miehille. Ne äänekkäät ja seksuaalisesti avomieliset Rivo-Riitat viedään käsistä, mutta minä jään aina seinäruusuksi. Kilttimiehille ei kelpaa vaatimattoman näköinen ja hiljainen nainen, he haluavat elämäänsä säpinää tuollaisen "räväkän" naisen muodossa. Turha heidän on itkeä sinkkuutta, jos he jättävät itse huomiotta ne naiset, joihin heillä voisi olla realistisia mahdollisuuksia. 

En ole räväkkä enkä avoimesti seksuaalinen. Haluan vain hyvän ja kunnollisen miehen. Ap

Mikä on hyvä ja kunnollinen mies sinulle?

Rakastava ja uskollinen mies, joka ajattelee perheen parasta. Miehellä pitää olla vakituinen työ, järkeviä harrastuksia ja hänen tulee olla sivistynyt, mutta ei snobi tai ylimielinen. Enemmän kotona viihtyvä tyyppi kuin mikään baarissa notkuileva juoppo.

Muuten täyttäisin vaatimukset, mutta olen vielä opiskelija.

Mitä opiskelet?

Vierailija
62/72 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

?

No kato ku näiden palstajankkaajien mukaan ainut syy miksi nainen on sekuntia pidempään sinkku, on se että hän pitää rimaa liian korkealla. Kun jokaisella naisellahan olisi se sata kilttimiestä jonossa, jos vain nainen suvaitsisi katsoa heihin päin ja lukea heidän ajatuksensa...

Ei ole jankkausta. Katsopa vähän sukupuolijakaumaa kunnittain: http://pxnet2.stat.fi/PXWeb/pxweb/fi/StatFin/StatFin__vrm__vaerak/105_v…

Miehiä on valtakunnallisesti noin 2000 henkeä enemmän kuin naisia joka ikäryhmässä.

Niin? Ja on naisia joita kukaan ei halua. Ja naisia jotka eivät asu Suomessa, ja joita silti kukaan ei halua.

Öh. Kummallinen kommentti. Samoin on miehiä, joita ei kukaan halua. Uskonet, että tällaisella miehellä on hyvin vähän vaatimuksia puolison suhteen. Ainoastaan jos asut Helsingissä etkä suostu kehäkolmosen ulkopuolelle astumaan, niin pariutuminen voi olla hankalaa. Peiliin katsomisen paikka.

Ei. Vähäiset vaatimukset eivät ole mitenkään positiivinen asia, ja nimenomaan karkoittavat naiset. Kukaan nainen ei halua olla vähäisten vaatimusten täyttäjä.

Naisen pitää täyttää ulkonäölliset kriteerit, ja miehillä on toiveissa nainen joka on edes kohtuullisen nätti. Jos nainen ei ole, on hän sellainen johon vain tyydytään kun ei parempaakaan saada. Ruma nainen on aina kakkosvaihtoehto, siitä ei pääse mihinkään. Tähän asenteeseen olen törmännyt sellaistenkin miesten kohdalla, joiden en odottanut olevan niin ulkonäkökeskeisiä. Ihan sama minkä näköinen tai ikäinen mies itse on, haluaa hän niitä kauniita enemmän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä miehiä ei ole olemassa.

Vierailija
64/72 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

?

Minulle ei ole jonossa yhtään ketään, olen aina ollut näkymätön miehille. Ne äänekkäät ja seksuaalisesti avomieliset Rivo-Riitat viedään käsistä, mutta minä jään aina seinäruusuksi. Kilttimiehille ei kelpaa vaatimattoman näköinen ja hiljainen nainen, he haluavat elämäänsä säpinää tuollaisen "räväkän" naisen muodossa. Turha heidän on itkeä sinkkuutta, jos he jättävät itse huomiotta ne naiset, joihin heillä voisi olla realistisia mahdollisuuksia. 

Kilttimiehelle kelpaisi tavallinen kilttinainen, mutta kilttinaiset eivät kelpuuta

Vierailija
65/72 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko tällaisiakin? En omasta mielestäni aloittanut edes aikaisin, kun ekan kerran seurustelin 8- luokalla. Sen jälkeen poikia riitti suuremmaksi osaksi melkein jokaiselle elämäni päivälle ennenkuin 22- vuotiaana kolmisenkymmentä vuotta sitten löysin nykyisen mieheni. Lyhyitä ja pitkiä seurusteluja, erilaisia ihmisiä, mutta seksiä elämässäni vain kahden kanssa ennen nykyistäni. Oli ihan normaalia ihastua ja seukata. Millaista olisi ollut ilman?

No hyvä juttu sinulle, mutta kaikilla ei nyt vain syystä tai toisesta elämä mene kuin käsikirjoituksen mukaan. Kyllähän se normaalia on ihastua ja seukkailla mutta minkäs teet jos on vain huono tuuri tai ei vaan löydä miestä jonka kanssa haluaa seurustella vaikka suhteen haluaa? Eikä siihen nyt syy aina ole ulkonäössä tai mt-ongelmissa. olen kyllä huomannut että muut jotain kautta löytävät miehen ja päätyvät suhteeseen helposti etten ihmettele jos muunlainen tilanne kuulostaa oudolta, mutta niin elämä vain joillain menee. Itse koen että minusta puuttui se jokin kokeilunhalu tai jotain mikä sai muut ihmiset etsimään potentiaalisia ehdokkaita. minun piti olla ihastunut jotta olisin halunnut tutustua. Ja huono itsetunto pilasi myös mahdollisuuksia. Viimeisin tapaus tosin oli sellainen että olisi voinut mennä suhteeseen asti, mutta mies sai kutsun vuodeksi ulkomaille joten katsotaan mitä ensivuonna asiaa uudelleen...

Vierailija
66/72 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko niitä hyviä miehiä edes olemassa t. 27 v. sinkku nainen :)

Vierailija
67/72 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko tällaisiakin? En omasta mielestäni aloittanut edes aikaisin, kun ekan kerran seurustelin 8- luokalla. Sen jälkeen poikia riitti suuremmaksi osaksi melkein jokaiselle elämäni päivälle ennenkuin 22- vuotiaana kolmisenkymmentä vuotta sitten löysin nykyisen mieheni. Lyhyitä ja pitkiä seurusteluja, erilaisia ihmisiä, mutta seksiä elämässäni vain kahden kanssa ennen nykyistäni. Oli ihan normaalia ihastua ja seukata. Millaista olisi ollut ilman?

Niin, kuvittele koko elämäsi niin kuin se on nyt mennyt, mutta täysin ilman vastakkaisen sukupuolen huomiota, kosketusta ja rakkautta. Ei yhtään yhteistä yötä, ei suudelmia, ei kädestä pitämistä, ei silmiin katsomista. Ei kauniita sanoja ja huomioivia tekoja. Vain töihin, kotiin, kavereiden kanssa jonnekin, nukkumaan, töihin, harrastuksiin, matkalle, töihin... Mutta siinä vieressä ei ole ketään. Kukaan ei halua jakaa kanssasi mitään, ketään ei kiinnosta sinä tai mitä sinulle kuuluu.

Tämä on täyttä todellisuutta monille naisille, vaikka meidän olemassaolomme palstoilla kielletäänkin. Koska tottahan se on, että monen elämä on myös tuollaista kuin kuvailit. Ja minunlaiseni on vaikea ymmärtää tuota toisenlaista elämää - siis että jo 8. luokalla joku tykkäsi sinusta? Mulle huudeltiin vain rumia käytävän toiselta puolelta. Poikia riitti joka päivälle? Miten? Mistä niitä tuli? Miten ne ottivat yhteyttä? Tai vastasivatko myönteisesti omiin aloitteisiisi? Mun omat kutsut ja ehdotukset torpattiin heti alkuunsa. Eikä kukaan pyytänyt minnekään, halunnut puhelinnumeroa, tullut baarissa iskemään... 22-vuotiaana jo löysit elämänkumppanin? Mulla siihen aikaan oli pätkätyö ja yksi matkalaukku tavaraa, eikä yksiäkään treffejä. Eikä seuraaviin 12 vuoteenkaan.

Olen siis tuo, jolla nyt 34-vuotiaana on ensimmäinen romanssinpoikanen menossa. Ja joka kerta kun mies sanoo jotain ihanaa, alan itkeä. Koska ne 20 yksinäistä vuotta ovat vieläkin kipeitä. Kun ei ollut MITÄÄN. Nyt kun joku on vierellä, edes hetken verran, tajuaa vieläkin syvemmin sen pohjattoman yksinäisyyden mihin oli jo turtunut.

Minunlaisiani naisia on. Älkää väheksykö meidän yksinäisyyttämme tai väittäkö että meitä ei ole tai että yksinäisyytemme on meidän oma vikamme. Se sattuu ehkä vielä enemmän kuin ne tuhannet illat yksin.

Vierailija
68/72 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

?

En ole räväkkä enkä avoimesti seksuaalinen. Haluan vain hyvän ja kunnollisen miehen. Ap

Mikä on hyvä ja kunnollinen mies sinulle?

Rakastava ja uskollinen mies, joka ajattelee perheen parasta. Miehellä pitää olla vakituinen työ, järkeviä harrastuksia ja hänen tulee olla sivistynyt, mutta ei snobi tai ylimielinen. Enemmän kotona viihtyvä tyyppi kuin mikään baarissa notkuileva juoppo.

Muuten täyttäisin vaatimukset, mutta olen vielä opiskelija.

Mitä opiskelet?

Yliopistossa vähän harvinaisempi ala.

Vierailija
69/72 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei ole ollut koskaan ketään. Olin masentunut nuorena ja oli musta aina joku kiinnostunut mutta olin itse niin kuollut sisältä etten innostunut. Nyt 35-vuotiaana ihastun vähän väliä johonkin mutten uskalla tehdä mitään. Aika epätoivoiselta tuntuisi aloittaa seurustelu vasta tässä iässä.

Vierailija
70/72 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. 30-vuotiaan paikkahan on jo palvelukodissa 

Miten ihmeessä oletkaan päässyt noin harvinaisen korkeaan ikään  ....(?)

Vierailija
71/72 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy, koska niitä ei ole olemassa. 10 vuoden ja 20 vuoden päästä ihmettelet samaa. Joko otat huonon tai jättäydyt ilman.

Vierailija
72/72 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.