Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täytän pian 30 enkä ole koskaan seurustellut. Onko minulla mitään mahdollisuutta löytää hyvä mies?

Vierailija
28.09.2017 |

Olen hyvätapainen ja mukava nainen. :) Vakituisessa työssä.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
42/72 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu työstä ja koulutuksesta. Et kai ole amis?

Olen psykologi. :)

Kolmekymppinen psykologinainen, joka ei ole koskaan seurustellut. Tämähän on oikea mt-ongelmaisen ihmisen stereotypia. Voi herranjumala jos joku mies uskaltaa tuollaisen kanss suhteeseen ryhtyä, niin morjens. Minä en uskaltaisi edes nukkua samassa huoneessa.

:D Haha, en voi muuta kuin nauraa. Pelkäätkö noin paljon psykologeja?

Kyse oli tuosta yhdistelmästä. Psykologiaa lähtee opiskelemaan moni omia mt-ongelmiaan käsittelevä, naisilla on enemmän mt-ongelmia kuin miehillä, ja kolmekymppiset naiset, jotka eivät ole koskaan seurustelleet, ovat keskimääräistä selvästi useammin mt-ongelmaisia. Etkö sä tosiaan itse psykologina osaa ajatella omaa tilannettasi tilastollisesta näkökulmasta katsottuna?

Ei minun tarvitse, koska en ole mt-ongelmainen, mutta entä oletko sinä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu työstä ja koulutuksesta. Et kai ole amis?

Olen psykologi. :)

Kolmekymppinen psykologinainen, joka ei ole koskaan seurustellut. Tämähän on oikea mt-ongelmaisen ihmisen stereotypia. Voi herranjumala jos joku mies uskaltaa tuollaisen kanss suhteeseen ryhtyä, niin morjens. Minä en uskaltaisi edes nukkua samassa huoneessa.

:D Haha, en voi muuta kuin nauraa. Pelkäätkö noin paljon psykologeja?

Kyse oli tuosta yhdistelmästä. Psykologiaa lähtee opiskelemaan moni omia mt-ongelmiaan käsittelevä, naisilla on enemmän mt-ongelmia kuin miehillä, ja kolmekymppiset naiset, jotka eivät ole koskaan seurustelleet, ovat keskimääräistä selvästi useammin mt-ongelmaisia. Etkö sä tosiaan itse psykologina osaa ajatella omaa tilannettasi tilastollisesta näkökulmasta katsottuna?

Ei minun tarvitse, koska en ole mt-ongelmainen, mutta entä oletko sinä?

Oliko tämä ap:n kirjoittama viesti?

Vierailija
44/72 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan vaan miehille, joiden kanssa olet puheissa. Jos et ole puheissa, niin aloitteellisuutta. 

go go.

Vierailija
45/72 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai. Lasket vain hieman rimaa normaali-ihmisen tasolle.

?

No kato ku näiden palstajankkaajien mukaan ainut syy miksi nainen on sekuntia pidempään sinkku, on se että hän pitää rimaa liian korkealla. Kun jokaisella naisellahan olisi se sata kilttimiestä jonossa, jos vain nainen suvaitsisi katsoa heihin päin ja lukea heidän ajatuksensa...

Ei ole jankkausta. Katsopa vähän sukupuolijakaumaa kunnittain: http://pxnet2.stat.fi/PXWeb/pxweb/fi/StatFin/StatFin__vrm__vaerak/105_v…

Miehiä on valtakunnallisesti noin 2000 henkeä enemmän kuin naisia joka ikäryhmässä.

Jakauma on vielä vinoutuneempi, jos tarkastellaan vain naimattomia henkilöitä: http://naytadata.com/2017/08/10/sukupuolijakauma-ja-vinouma-suomessa/ .

Vierailija
46/72 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan siitä miltä miesten silmissä vaikutat. Tissit, peppu ja muu olemus eivät paljon auta jos luonne on mätä.

Olen kolmekymppinen mies, seurustellut kerran ja ne harvat ikäiseni naiset, joita olen tavannut, ovat olleet luonteeltaan ja käytökseltään sellaisia että ihmettelen miten kukaan vähänkään järkevämpi mies heitä huolii. Niinpä olen sinkku kun miestä huomioiva ja selkäänpuukottamaton käytös sekä kommunikointitaidot ovat naisten kohdalla liikaa vaadittu ominaisuus.

Ihmisviha paistaa sinusta kauas. Miten ihmeessä tuollainen voi kritisoida kenenkään kommunikointitaitoja? Ja kuka idiootti tuollaisen kanssa alkoi joskus seurustella?

Hahaa, siellä osui ja upposi eikä mielessä käynyt hetkeäkään että tämä "ihmisviha" on suurelta osin naisten omalla käytöksellään aiheuttamaa. Onneksi tuollaisista huutelijoista ei tarvitse välittää.

Vierailija
47/72 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

?

No kato ku näiden palstajankkaajien mukaan ainut syy miksi nainen on sekuntia pidempään sinkku, on se että hän pitää rimaa liian korkealla. Kun jokaisella naisellahan olisi se sata kilttimiestä jonossa, jos vain nainen suvaitsisi katsoa heihin päin ja lukea heidän ajatuksensa...

Ei ole jankkausta. Katsopa vähän sukupuolijakaumaa kunnittain: http://pxnet2.stat.fi/PXWeb/pxweb/fi/StatFin/StatFin__vrm__vaerak/105_v…

Miehiä on valtakunnallisesti noin 2000 henkeä enemmän kuin naisia joka ikäryhmässä.

Jakauma on vielä vinoutuneempi, jos tarkastellaan vain naimattomia henkilöitä: http://naytadata.com/2017/08/10/sukupuolijakauma-ja-vinouma-suomessa/ .

Eihän tuohon ole muuta ratkaisua kuin polygamian salliminen (vain miehille tietysti) Se varmaan tuon sivuston päämääräkin oli, vaikka sitä ei mainittu.

Vierailija
48/72 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös 30v nainen, joka ei ole koskaan seurustellut.

Olen tehnyt aloitteita, käynyt treffeillä, muttei miehiä ole kiinnostanut.

Sekin ainoa, joka olisi halunnut seurustella, kuoli vähän aikaa sitten. Ja nyt olen tietenkin ihan maassa, niin ihmisiin tutustuminen ei jaksa kiinnostaa.

Ehkä sitten joidenkin elämä menee näin, ettei vaan koskaan tapaa ketään.

Yksi kuubalainen mies selittää rakastamisesta ja naimisiin menosta, mutta haluaa myös rahaa jatkuvasti. Eräs pakistanilainen lähestyi kassajonossa, mutta haluaisin kyllä puhua kumppanini kanssa suomea.

Baarissa en edes halua käydä, koska ihmiset ovat vaan niin tylyjä.

Seksiä tuskin tulen harrastamaan enää koskaan, kun en halua tuntemattomien koskevan minuun.

En ole psykologi, vaan kaupassa töissä.

Vierailija
49/72 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien kokemusteni perusteella sanoisin, että ei ole. Seurustelukokemattomuus on monelle valtava punainen vaate ja tämän tullessa ilmi suhtautuminen minuun on muuttunut kuin nappia painamalla. Yhtäkkiä olenkin normaalin sijaan käsittämätön friikki, josta on päästävä nopeasti eroon.

Vierailija
50/72 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle naisen seurustelemattomuus olisi plussaa, koska en ole itsekään ikinä seurustellut ja muutenkin olen aika kokematon naisten kanssa.

sinkkumies alle 30v

Vierailija
51/72 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tällaisiakin? En omasta mielestäni aloittanut edes aikaisin, kun ekan kerran seurustelin 8- luokalla. Sen jälkeen poikia riitti suuremmaksi osaksi melkein jokaiselle elämäni päivälle ennenkuin 22- vuotiaana kolmisenkymmentä vuotta sitten löysin nykyisen mieheni. Lyhyitä ja pitkiä seurusteluja, erilaisia ihmisiä, mutta seksiä elämässäni vain kahden kanssa ennen nykyistäni. Oli ihan normaalia ihastua ja seukata. Millaista olisi ollut ilman?

Vierailija
52/72 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on moneen junaan.

Vierailija
53/72 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

?

Minulle ei ole jonossa yhtään ketään, olen aina ollut näkymätön miehille. Ne äänekkäät ja seksuaalisesti avomieliset Rivo-Riitat viedään käsistä, mutta minä jään aina seinäruusuksi. Kilttimiehille ei kelpaa vaatimattoman näköinen ja hiljainen nainen, he haluavat elämäänsä säpinää tuollaisen "räväkän" naisen muodossa. Turha heidän on itkeä sinkkuutta, jos he jättävät itse huomiotta ne naiset, joihin heillä voisi olla realistisia mahdollisuuksia. 

Vierailija
54/72 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 34 ja nyt on ensimmäinen pieni romanssinpoikanen menossa. Mies on 30, seurustellut parin naisen kanssa vakavasti, ei siis monia  'suhteita hänelläkään. Hän on romanttinen, huomioiva, hauskaa seuraa, älykäs. Ajattelin jo pitkään ihan tosissani, että tulen olemaan aina yksin eikä kukaan voi minusta kiinnostua. Hän nyt kuitenkin on elämässäni, täysin yhtäkkiä. Katsotaan mitä tästä tulee, mutta toivoa siis on!

Miten tapasitte? :)

.

Töissä. Hän tunnusti ihastumisensa vuoden jälkeen, mitään en ollut huomannut vaikka itsekin jo ihastelin. Mutta kun tosiaan luulin ettei musta voi kukaan pitää.

Kuulostaa ihanalta. Onnea teille. :)

Kiitos, katsotaan tosiaan tuleeko tästä mitään suurempaa, kun aika monta estettä on tiellä (ei siis mitään muita suhteita tai mitään semmoista). Mutta vaikka tämä päättyisikin niin ainakin voin sanoa kokeneeni ensirakkauden - 20 vuotta keskimääräistä myöhemmin :).

Tuo on ihana ajatus - olla kiitollinen siitä, että on rakastanut kerran. Itse juuri poden sydänsuruja 28-vuotiaana kun kolmen vuoden rakkauteni, joka oli ensirakkaus, on päättymässä. Minä välitin miehestä enemmän kuin hän minusta. Mietin välillä, että kun rakkaus ei ole molemminpuolista, onko se edes ollut rakkautta vai jotain muuta. Mutta toivon, että minäkin osaan olla kiitollinen kaikesta, jonka tämä rakkaus minulle opetti ja siitä, että sain kokea sen.

Vierailija
55/72 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

?

Minulle ei ole jonossa yhtään ketään, olen aina ollut näkymätön miehille. Ne äänekkäät ja seksuaalisesti avomieliset Rivo-Riitat viedään käsistä, mutta minä jään aina seinäruusuksi. Kilttimiehille ei kelpaa vaatimattoman näköinen ja hiljainen nainen, he haluavat elämäänsä säpinää tuollaisen "räväkän" naisen muodossa. Turha heidän on itkeä sinkkuutta, jos he jättävät itse huomiotta ne naiset, joihin heillä voisi olla realistisia mahdollisuuksia. 

En ole räväkkä enkä avoimesti seksuaalinen. Haluan vain hyvän ja kunnollisen miehen. Ap

Vierailija
56/72 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

?

En ole räväkkä enkä avoimesti seksuaalinen. Haluan vain hyvän ja kunnollisen miehen. Ap

Mikä on hyvä ja kunnollinen mies sinulle?

Vierailija
57/72 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

?

Rakastava ja uskollinen mies, joka ajattelee perheen parasta. Miehellä pitää olla vakituinen työ, järkeviä harrastuksia ja hänen tulee olla sivistynyt, mutta ei snobi tai ylimielinen. Enemmän kotona viihtyvä tyyppi kuin mikään baarissa notkuileva juoppo.

Vierailija
58/72 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista että täällä haukutaan kokematon 30v nainen mielisairaaksi ja narsistiksi ja vaikka miksi, mutta keskusteluissa samanikäisistä ja vanhemmistakin kokemattomista miehistä taas katsotaan miesten kokemattomuuden johtuvan vain siitä että nirsot pinnalliset naiset eivät ole näitä kunnollisia miesparkoja huolineet.

Vierailija
59/72 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omien kokemusteni perusteella sanoisin, että ei ole. Seurustelukokemattomuus on monelle valtava punainen vaate ja tämän tullessa ilmi suhtautuminen minuun on muuttunut kuin nappia painamalla. Yhtäkkiä olenkin normaalin sijaan käsittämätön friikki, josta on päästävä nopeasti eroon.

Tämäkö pätee naistenkin kohdalla? Itse olen huomannut, että miehen vähäinen seurustelukokemus on turn off naisille mutta se ei ole sitä toisinpäin. 

Vierailija
60/72 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

?

Rakastava ja uskollinen mies, joka ajattelee perheen parasta. Miehellä pitää olla vakituinen työ, järkeviä harrastuksia ja hänen tulee olla sivistynyt, mutta ei snobi tai ylimielinen. Enemmän kotona viihtyvä tyyppi kuin mikään baarissa notkuileva juoppo.

Muuten täyttäisin vaatimukset, mutta olen vielä opiskelija.