Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täytän pian 30 enkä ole koskaan seurustellut. Onko minulla mitään mahdollisuutta löytää hyvä mies?

Vierailija
28.09.2017 |

Olen hyvätapainen ja mukava nainen. :) Vakituisessa työssä.

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai. Lasket vain hieman rimaa normaali-ihmisen tasolle.

?

No kato ku näiden palstajankkaajien mukaan ainut syy miksi nainen on sekuntia pidempään sinkku, on se että hän pitää rimaa liian korkealla. Kun jokaisella naisellahan olisi se sata kilttimiestä jonossa, jos vain nainen suvaitsisi katsoa heihin päin ja lukea heidän ajatuksensa...

Ei ole jankkausta. Katsopa vähän sukupuolijakaumaa kunnittain: http://pxnet2.stat.fi/PXWeb/pxweb/fi/StatFin/StatFin__vrm__vaerak/105_v…

Miehiä on valtakunnallisesti noin 2000 henkeä enemmän kuin naisia joka ikäryhmässä.

Niin? Ja on naisia joita kukaan ei halua. Ja naisia jotka eivät asu Suomessa, ja joita silti kukaan ei halua.

Öh. Kummallinen kommentti. Samoin on miehiä, joita ei kukaan halua. Uskonet, että tällaisella miehellä on hyvin vähän vaatimuksia puolison suhteen. Ainoastaan jos asut Helsingissä etkä suostu kehäkolmosen ulkopuolelle astumaan, niin pariutuminen voi olla hankalaa. Peiliin katsomisen paikka.

Ei. Vähäiset vaatimukset eivät ole mitenkään positiivinen asia, ja nimenomaan karkoittavat naiset. Kukaan nainen ei halua olla vähäisten vaatimusten täyttäjä.

Vierailija
22/72 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 34 ja nyt on ensimmäinen pieni romanssinpoikanen menossa. Mies on 30, seurustellut parin naisen kanssa vakavasti, ei siis monia  'suhteita hänelläkään. Hän on romanttinen, huomioiva, hauskaa seuraa, älykäs. Ajattelin jo pitkään ihan tosissani, että tulen olemaan aina yksin eikä kukaan voi minusta kiinnostua. Hän nyt kuitenkin on elämässäni, täysin yhtäkkiä. Katsotaan mitä tästä tulee, mutta toivoa siis on!

Miten tapasitte? :)

.

Töissä. Hän tunnusti ihastumisensa vuoden jälkeen, mitään en ollut huomannut vaikka itsekin jo ihastelin. Mutta kun tosiaan luulin ettei musta voi kukaan pitää.

Kuulostaa ihanalta. Onnea teille. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 34 ja nyt on ensimmäinen pieni romanssinpoikanen menossa. Mies on 30, seurustellut parin naisen kanssa vakavasti, ei siis monia  'suhteita hänelläkään. Hän on romanttinen, huomioiva, hauskaa seuraa, älykäs. Ajattelin jo pitkään ihan tosissani, että tulen olemaan aina yksin eikä kukaan voi minusta kiinnostua. Hän nyt kuitenkin on elämässäni, täysin yhtäkkiä. Katsotaan mitä tästä tulee, mutta toivoa siis on!

.

Töissä. Hän tunnusti ihastumisensa vuoden jälkeen, mitään en ollut huomannut vaikka itsekin jo ihastelin. Mutta kun tosiaan luulin ettei musta voi kukaan pitää.

Mä oon toi alussa kommentoinu 36v ja kaikki sun kirjottama, töissä tapaaminen mukaanlukien, vois olla mun tekstiä :D

Hauska sattuma. Meitä myöhään heränneitä on siis muitakin ;).

Vierailija
24/72 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Kuulostaa ihanalta. Onnea teille. :)

Kiitos, katsotaan tosiaan tuleeko tästä mitään suurempaa, kun aika monta estettä on tiellä (ei siis mitään muita suhteita tai mitään semmoista). Mutta vaikka tämä päättyisikin niin ainakin voin sanoa kokeneeni ensirakkauden - 20 vuotta keskimääräistä myöhemmin :).

Vierailija
25/72 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mutta älä odota, että mies tulee hakemaan sinua kotoa. Älä enää tuhlaa aikaa. Mene tyrkylle. Anna miehille edes jonkinlainen mahdollisuus lähestyä sinua. Elämä on kertakäyttötavaraa. Aika on ainut joka sitä kuluttaa. Jos olet jossain nähnyt sopivan miehen, niin lähesty häntä millä tekosyyllä tahansa. Mitä läpinäkyvämpi tekosyy, niin sitä parempi. Ota kuitenkin huomioon, että jos löydät hyvän ikäisesi vapaan miehen, niin joudu kyllä hieman rohkaisemaan miestä. Mikään hienovarainen vihje ei tähän riitä. Miksi muuten luulisit, että hyvä mies olisi vielä vapaana, jne...

Vierailija
26/72 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu työstä ja koulutuksesta. Et kai ole amis?

Olen psykologi. :)

Vierailija
27/72 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmekymppinen psykologinainen, joka ei ole koskaan seurustellut. Tämähän on oikea mt-ongelmaisen ihmisen stereotypia. Voi herranjumala jos joku mies uskaltaa tuollaisen kanss suhteeseen ryhtyä, niin morjens. Minä en uskaltaisi edes nukkua samassa huoneessa.

Vierailija
28/72 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan siitä miltä miesten silmissä vaikutat. Tissit, peppu ja muu olemus eivät paljon auta jos luonne on mätä.

Olen kolmekymppinen mies, seurustellut kerran ja ne harvat ikäiseni naiset, joita olen tavannut, ovat olleet luonteeltaan ja käytökseltään sellaisia että ihmettelen miten kukaan vähänkään järkevämpi mies heitä huolii. Niinpä olen sinkku kun miestä huomioiva ja selkäänpuukottamaton käytös sekä kommunikointitaidot ovat naisten kohdalla liikaa vaadittu ominaisuus.

Ihmisviha paistaa sinusta kauas. Miten ihmeessä tuollainen voi kritisoida kenenkään kommunikointitaitoja? Ja kuka idiootti tuollaisen kanssa alkoi joskus seurustella?

Vierailija
29/72 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmekymppinen psykologinainen, joka ei ole koskaan seurustellut. Tämähän on oikea mt-ongelmaisen ihmisen stereotypia. Voi herranjumala jos joku mies uskaltaa tuollaisen kanss suhteeseen ryhtyä, niin morjens. Minä en uskaltaisi edes nukkua samassa huoneessa.

:D Haha, en voi muuta kuin nauraa. Pelkäätkö noin paljon psykologeja?

Vierailija
30/72 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Voi kuinka liikuttavaa, kaikkea hyvää teille - toivottavasti onnenne on kestävää laatua! :D

Vierailija
31/72 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hyvätapainen ja mukava nainen. :) Vakituisessa työssä.

kelpaako 40v yh-mies,voisitko olla äiti mun lapselle?

Vierailija
32/72 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

?

No kato ku näiden palstajankkaajien mukaan ainut syy miksi nainen on sekuntia pidempään sinkku, on se että hän pitää rimaa liian korkealla. Kun jokaisella naisellahan olisi se sata kilttimiestä jonossa, jos vain nainen suvaitsisi katsoa heihin päin ja lukea heidän ajatuksensa...

Ei ole jankkausta. Katsopa vähän sukupuolijakaumaa kunnittain: http://pxnet2.stat.fi/PXWeb/pxweb/fi/StatFin/StatFin__vrm__vaerak/105_v…

Miehiä on valtakunnallisesti noin 2000 henkeä enemmän kuin naisia joka ikäryhmässä.

Niin? Ja on naisia joita kukaan ei halua. Ja naisia jotka eivät asu Suomessa, ja joita silti kukaan ei halua.

Öh. Kummallinen kommentti. Samoin on miehiä, joita ei kukaan halua. Uskonet, että tällaisella miehellä on hyvin vähän vaatimuksia puolison suhteen. Ainoastaan jos asut Helsingissä etkä suostu kehäkolmosen ulkopuolelle astumaan, niin pariutuminen voi olla hankalaa. Peiliin katsomisen paikka.

Ei. Vähäiset vaatimukset eivät ole mitenkään positiivinen asia, ja nimenomaan karkoittavat naiset. Kukaan nainen ei halua olla vähäisten vaatimusten täyttäjä.

OK, no sittenhän kannattaa nostaa rima taivaisiin: ainoastaan miljonäärikuninkaalliset käyvät. Kyllä varmasti flaksi käy.

Vierailija
33/72 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet valmis tekemään itse aloitteen voit saada melkein kenet tahansa.

Jos et ole valmis tekemään itse aloitetta saatat joutua odottamaan pitkään kumppanin löytämistä.

Siinä se.

Vierailija
34/72 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykologit on IHQ !

Vierailija
35/72 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

?

OK, no sittenhän kannattaa nostaa rima taivaisiin: ainoastaan miljonäärikuninkaalliset käyvät. Kyllä varmasti flaksi käy.

No just noinhan mä sanoinkin. Hämmästyttävää tulkintaa.

Vierailija
36/72 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan, että on ollut pari kumppania, jotka eivät olleet valmiita sitoutumaan.

No problem.

Vierailija
37/72 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

H+ kirjoitti:

Sanot vaan, että on ollut pari kumppania, jotka eivät olleet valmiita sitoutumaan.

No problem.

Sanon kenelle?

Vierailija
38/72 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse oli tuosta yhdistelmästä. Psykologiaa lähtee opiskelemaan moni omia mt-ongelmiaan käsittelevä, naisilla on enemmän mt-ongelmia kuin miehillä, ja kolmekymppiset naiset, jotka eivät ole koskaan seurustelleet, ovat keskimääräistä selvästi useammin mt-ongelmaisia. Etkö sä tosiaan itse psykologina osaa ajatella omaa tilannettasi tilastollisesta näkökulmasta katsottuna?

Vierailija
39/72 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo asenne ei osakkeitasi paranna. Psykologia houkuttelee myös narsistisia naisia, joille toisten analysointi on keino asettua yläpuolelle. 

Vierailija
40/72 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse oli tuosta yhdistelmästä. Psykologiaa lähtee opiskelemaan moni omia mt-ongelmiaan käsittelevä, naisilla on enemmän mt-ongelmia kuin miehillä, ja kolmekymppiset naiset, jotka eivät ole koskaan seurustelleet, ovat keskimääräistä selvästi useammin mt-ongelmaisia. Etkö sä tosiaan itse psykologina osaa ajatella omaa tilannettasi tilastollisesta näkökulmasta katsottuna?

Tuo on totta sekä tilastojen että arkikokemuksen perusteella. Kannattaa kuitenkin muistaa, että suurin osa mielenterveysongelmista on lieviä, kuten ohimenevää masennusta. Ei ole haitaksi, että nainen käsittelee ongelmiaan älyllisesti.