Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko tämä mies olla mustasukkainen?

Vierailija
28.09.2017 |

Minulla on ollut pientä silmäpeliä tms viluilua yhen komean miehen kanssa harradtuksessa. Ei mitään enempää, ei olla koskaan edes juteltu. Hänellä on sormus ja minäkin olen naimisissa, enkä ole mitään pettämissuhdetta etsimässä. Samoinhan miehetkin katselevat viersita hyvännäköisiä naisia ja sitä pidetään normaalina, joten miksei toisinkin päin, tasa-arvoa. No nyt kävin siellä harrastuksessa oman mieheni kanssa yhdessä ja tämä silmäpelimies oli todella vihaisen oloinen. Yleensä on tosi hyväntuulisen näköinen. Ei kai hän sentään voi olla mustasukkainen?? Kun ei olla ikinä siis edes juteltu eikä esittäydytty. Vai kuvittelenko ihan hulluja ja vihaisuuteen on joku muu syy?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin oisin vihainen jos ihastukseni toisi harrastukseen miehensä. Vaikka olen itse suhteessa. Pidemmät suhteet voivat olla ihan helvettiä muutenkin. Ei se sormus nykyään enää mitään tarkoita.

Ja en siis vihainen ihastukselle tai miehelleen vaan vain yleisesti vihainen. 

Vierailija
2/21 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillisen itsekeskeiseen mammatyyliin heti oletettu, että se vihaisuus johtuu mammasta ja mustasukkaisuudesta sen sijaan, että se johtuisi vaikka paskasta työpäivästä. Jos siis yleensäkään oletetaan, että kyseessä ei ole ollut pelkkä mamman projektio ja jotain vihaisuuden tuntua yleensäkään on ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hirveän kokematon oarisuhteissa, kin tämä aviomieheni on ensimmäinen oikea suhteeni. Olin sitä ennen vuosia sinkku ja kohtasin vain pelimiehiä. Kai sitten olen tietämättämi sisäistänyt ajatuksen, että useimmat miehet vain leikkivät naisten tunteilla ja aivan varmuudella kaikki komeat miehet. Kokemukseni mukaan tosi hyvännäköiset miehet aina paljadtuvat tunteettomiksi pelimiehiksi.

Pidän jokaista poikkeuksellisen komeaa miestä automaattisesti paatuneena naistenmiehenä/pelimiehenä. Joten on hirveän vaikea uskoa, että tällä kyseisellä järkyttävän komealla, siis adonistasoisella harrastusmiehellä voisikin sitten olla oikeita tunteita ja vieläpä käytännössä vierasta ihmistä kohtaan.

Ap

Vierailija
4/21 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillisen itsekeskeiseen mammatyyliin heti oletettu, että se vihaisuus johtuu mammasta ja mustasukkaisuudesta sen sijaan, että se johtuisi vaikka paskasta työpäivästä. Jos siis yleensäkään oletetaan, että kyseessä ei ole ollut pelkkä mamman projektio ja jotain vihaisuuden tuntua yleensäkään on ollut.

Hän oli todella vihainen, hyytävän vihainen. Mutta hyvin se voi johtua huonosta päivästäkin. Siksi onkin niin vailea uskoa, että voiko kyse olla mustasukkaisuudesta. Minulla on erittäin huono itsetunto enkä yleensä meinaa uskoa, että kukaan mies pitäisi minusta oikeasti. Itse asiassa omakin mieheni on haukkunut, joten tunnen itseni rumaksi ja siksi olen vilkuillut muita miehiä, saadakseni vahvistusta, että joku voisi minusta vielä tykätä.

Ap

Vierailija
5/21 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sen maailma romahti heti, kun sen ihastus laahasi oman rumanaamaisen Ruudolfin samaan aikaa harrastuksen missä heidän 👁peli oli alkanut.

Nyt se "ihastus" ei toivu tuosta järkytyksestä koskaan :)

Vierailija
6/21 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti, oli mielessään ruuttaamassa jo ties mitä sun kankkujen väliin.

Vierailija
7/21 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 / 5

Vierailija
8/21 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattoi korkeintaan ajatella että rumalla naisella on hyvä buudi ( tai ei yhtään mitään) ehkä jälkimmäinen on se oikea vastaus.

Vierailija
9/21 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän ei tosiaan ajatellut minua yhtään vihaisuutensa suhteen ja tulkitsin väärin. Sitä silmäpeliä on jatkunut jo yli vuoden joka viikko, joten ehkä olin itse alkanut kuvitella liikoja. Vaikka hän on aina muulloin on kyllä ollut hyväntuulinen.

Ap

Vierailija
10/21 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattoi korkeintaan ajatella että rumalla naisella on hyvä buudi ( tai ei yhtään mitään) ehkä jälkimmäinen on se oikea vastaus.

Miksi sulla on tarve olla noin ilkeä?

Vierailija
11/21 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään vielä kommentteja?

Kai mä toivoisin, että se mies olisi ollut kiinnostunut minusta. Se ajatus on piristänyt mieltä, nyt sen tajuan. Ilmeisesti itse olin ihastunut ainakin ja itsetuntoa nujertaisi lisää, jos se olisikin ollut säälittävän yksipuolista.

Ap

Vierailija
12/21 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä varmaan vitutti kun narsismi kukoistaa

Vierailija
13/21 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskityppä siihen ukkoos niin kauan kun sulla sellainen on. Vielä joku pimu alkaa liehitellä ukkoas sillä välin kun sun silmäs harittaa muita äijiä.

Vierailija
14/21 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä oli huono buugi muusta asiasta?

Vierailija
15/21 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatut on pahimpia. Vaikka parisuhde on jo niin pitää pumpata salilla perse ojossa ja ripset tanassa josko löytyis parempi. Tai vois vähintään pukkarissa painella ennen kotiin paluuta puoliskon luo. Hyi!

P.s olist käynyt kysymässä niin oisit saanu tietää, saattohan sillä olla vaikka paskat housussa ja siitä näreissään mistäs me tiedetään!

Vierailija
16/21 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillisen kateelliseen mammatyyliin kasvosi muuttuivat vihreiksi, kun jouduit kuulemaan jonkun toisen voivan olla ihastuksen ja mustasukkaisuuden kohteena.

Vierailija
17/21 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hirveän kokematon oarisuhteissa, kin tämä aviomieheni on ensimmäinen oikea suhteeni. Olin sitä ennen vuosia sinkku ja kohtasin vain pelimiehiä. Kai sitten olen tietämättämi sisäistänyt ajatuksen, että useimmat miehet vain leikkivät naisten tunteilla ja aivan varmuudella kaikki komeat miehet. Kokemukseni mukaan tosi hyvännäköiset miehet aina paljadtuvat tunteettomiksi pelimiehiksi.

Pidän jokaista poikkeuksellisen komeaa miestä automaattisesti paatuneena naistenmiehenä/pelimiehenä. Joten on hirveän vaikea uskoa, että tällä kyseisellä järkyttävän komealla, siis adonistasoisella harrastusmiehellä voisikin sitten olla oikeita tunteita ja vieläpä käytännössä vierasta ihmistä kohtaan.

Ap

Kunpa löydät itsetuntosi jostain muualta kuin miehistä. Ei vilkuilu ja välittäminen ole millään tapaa sama asia. Jos olet huonossa suhteessa, lähde pois siitä. Ja opettele kunniottamaan itseäsi.Kyllä niitä hyviäkin miehiä on.Salin adonisten vilkuilut ei vaan paras paikka sitä hakea.Ihan oikeasti.

Vierailija
18/21 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono ja nolo aloitus, keksi hieman parempi. Kirjoitustyylisi on muuten joka kerta ihan samanlainen, joten yritä nyt edes hieman muuttaa sitä ennen kuin väsäät näitä noloja aloituksiasi lisää. Tai hanki tyttöpieni nyt vihdoinkin se oma mies ettei tarvitse roikkua aamusta iltaan täällä av:lla.

Vierailija
19/21 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tänne kannata tehdä aloituksia, joista ilmenee, että joku voisi olla sinusta kiinnostunut. Täällä on paljon sellaisia naisia, jotka ovat ilmaa miehille ja jos joku muu saa miehiltä huomiota, hänen kimppuun hyökätään niin kuin olisi suurinpiirtein murhannut jonkun.

Vierailija
20/21 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin joku on nostanut vanhan aloitukseni!

Tilanne ei ole edennyt alkutilanteesta mihinkään. Tai olen yrittänyt olla katselematta komistusta ja niin hänkin minua. Sitten poislähtiessäni rentoudun, että huh, selvisin ilman pahempia vilkuiluja, jolloin kontrolli tietenkin herpaantuu, vilkaisen vahingossa ja niin hänkin samaan aikaan.

Ap